1. leht 1-st

Õhufiltri asendamine koonusega.

PostitusPostitatud: 09 Juun 2005, 23:34
Postitas Mart
Eelmisest autost jäi järgi koonusfilter ja panin selle oma Mio-le külge.
Nüüd tekkis küsimus. 323 BA 1,5 (65 kw) originaal filtri korpuses on üks andur (2 juhet). Kas keegi teab,mis see on ja kuhu ma selle panna võiksin. Hetkel töllerdab niisama kapoti all.

Mart

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 08:13
Postitas Laika
Ega see äkki õhulugeja pole? Kui on, siis pole kasulik tal niisama kapoti all töllerdada lasta :lol:

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 08:35
Postitas Mart
Ei, tegu ei ole õhulugejaga, kuna see asub ju ennem filtrit.
Aga see andur,mis mind huvitab,asub filtrikorpuses.
Ahjaa, see tõllerdamine oli piltlikult öeldud.

Mart

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 09:25
Postitas Rain
See peaks olema mootorisse mineva temperatuuri andur, tore oleks kui ta seal kuskil toru sees oleks aga teoorias piisab ka sellest kui ta täpsemalt filtri kõrval on aga siis ta läheb lihtsalt mustaks ning mingi hetk enam nii täpseid andmeid ei anna.

Aju arvestab vastavalt õhu temperatuurile ja kogusele palju kütust peale peab andma.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 09:40
Postitas Mart
tnx, jälle targem.
huvitav, kas seetoru võib eestotsast kinnine olla,või peaks sealt õhk peale käima. Aga sel juhul, kui peab otsast lahtine olema, saab ta ikkagi mustaks.

Mart.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 09:54
Postitas Anonymous
nende traatidega on üldse jama... eriti kui on veel nn. "traadiga" õhulugeja, sest need ei kannata koonusfiltrite määret välja (siis seda õli, millega filtrit tuleb määrida) ning kipuvad läbi põlema...

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 10:24
Postitas Mart
Nende traatide kohta ei oska ma midagi öelda. Samas vanal heal FE3N mootoril on ka õhulugeja traatidega ja 4 aasta jooksul ei olnud mul probleeme ja visuaalsel vaatlusel ei olnud ka see peenike traat muutunud.

See andur, millest mina räägin, on plastmass junn,millel 2 juhet taga.
Seega ei tohiks juhtuda ka siis midagi,kui kuus korra lapiga see üle käia (pole vaja mingit ümbrist ehitada). Huvitav, kas mu loogika peab paika!?

Mart

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 11:30
Postitas Rain
Tempi anduriga ei juhtu midagi , kui seda puhastada. Aga koonuse peale panemisel , peab sel laskma vähemalt peale õlitamist päev kuivada, et kõik lahtine õli ära tilguks. Enda autol pole õhulugejaga midagi juhtunud ning olen seda isegi puhastanud.

Kõige mõtekam oleks panna õhulugeja ja koonuse vahele plastmass toru, mille sisse siis läheks tempi andur. Solgitoru kõlbab ideaalselt selleks kui suurus klapib :)

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 11:38
Postitas Mart
tnx, selle solgika ma panengi.



Mart.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2005, 16:15
Postitas Anonymous
ise ootan ka juba väga pikka aega omale K&N 57i kiti... seal kohe kõik vaheseinad mootori ja filtri vahele kaasas + õhusuunaja jne.

Ma lihtsalt olen nende traadist õhulugeja andurite kohta sellist asja mitmest erinevast allikast kuulnud... tsekkisin endal ka järgi ning mul traadiga õhulugeja pole, nii et sellepärast mure puudub 8)

PostitusPostitatud: 13 Juun 2005, 08:34
Postitas Filler
kustkohast tellisid kui saladus pole

PostitusPostitatud: 13 Juun 2005, 10:11
Postitas Anonymous
PM Tuning, kuna hind seal oli kõige parem :) Ega ma eriti kuri nende peale ei ole, saan aru, et mingi ühe junni pärast ei hakata eraldi graafikuvälist transporti teele panema, aga kannatus hakkab lõppema :lol: tahax juba kätte saada... :lol: