1. leht 1-st

Mazda 626 GF tagumiste õõtsoobade kinnitus?

PostitusPostitatud: 02 Juul 2013, 10:18
Postitas kristjan0007
Tere.

Probleem selles, et rooste on läbi söönud tagumiste õõtshoobade kinnituskohad (keskel).
Joonisel detaili 28-400 keskel olevad kaks auku (eesmised ja tagumised), mõlemad suht roostes ja pragudes, kohe kohe murdumas.
Mida soovitaksite teha? Kas keevitus oleks normaalne, mõtlen, et äkki saab kõveralt keevitatud ja siis on tagumised rattad viltu all?
Ise keevitusega ei tegele, ei oska sellel teemal kommenteerida.
Või tasuks romulatest otsida terve detail 28-400?
Pilt

Re: Mazda 626 GF tagumiste õõtsoobade kinnitus?

PostitusPostitatud: 02 Juul 2013, 12:40
Postitas tomkulibin
Kui oled parandaja töö kvaliteedis kindel, võid parandada lasta. Kui on lammutusest või kasvõi siinses keskkonnas varuosade teema all saada normaalsels olekus vajalik detail, siis eelistaksin seda.

Re: Mazda 626 GF tagumiste õõtsoobade kinnitus?

PostitusPostitatud: 03 Juul 2013, 09:56
Postitas kristjan0007
Eile oli võimalus korralikult auto üles tõsta ja asja uurida.
Veendusin, et see detail on täiesti terves ulatuses läbi roostetanud, tuleb hakata otsima asendust.
Kärukonksu, mis samuti selle külge kinnitub, tõmbasin "kogemata" ka pooleks. Ei saa aru kuidas on võimalik, et nii uus auto on alt täielikult roostes. Varem polnud eriti pagasiruumi põhja uurinud, nüüd leidsin sinna juurde veel kolm läbivat auku.
Olen ise mitmeid samasuguseid 626 näinud, ja kõik on ikka mitmeid kordi korralikumad.
Täitsa kurb seis kohe, sest autol mootor ilusti korras, ees uued vedrud amordid, rihmad, rullikud, küünlad, veepump jne, midagi kuskil ei kolise, elektroonika korras, aga kere veab alt. :(

Re: Mazda 626 GF tagumiste õõtsoobade kinnitus?

PostitusPostitatud: 03 Juul 2013, 10:15
Postitas tomkulibin
Mõni isend lähebki käest ära ja ilmselt on süü sellel, kes oli auto esmakasutaja. Pole hoolt kandnud mittenähtava osa poolelt või tekitatud põhjaaluseid roostekaitse kahjustusi. Pealegi on kuidagi kurb tunnistada, et mida aeg edasi, seda vähem panustatakse autode pikaealisusele. Mazda 6 on musternäidiseks :thumbdown:
Metalli kokkuostus kuhjas autosid, milledel pealmine pool justkui ok, ei saa arugi, miks sinna kuhja laotud. Samas kui näed nende autode põhjaalust- seal nagu polegi enam midagi peale rooste. Ja see ei puutu ainult Mazdasse.