Kuid kui tõukur ei saa käia (mustuse tõttu) täielikus ettenähtud ulatuses siis teki klapi ja tõukuri tööpinna vahele lõtk, mis järgmise töötsükli jooksul lüüakse tikusga kinni - sealt tulebki tiks.
Et asi kõigile siis lõplikult selge oleks lisan väikse materjali.
![Pilt](http://www.tsentraal.ee/mx6/hla/dohchla.jpg)
Täiendav skeemHüdrotõukuri puhastamine ja ehitusMinu arvates oleks lahendus õlisurve tõstmine paksema õliga (poolsünt) või korralik pesu.
Antud olukorras aga ei saa see viga olla, sest tõukurid on ju praktiliselt uued.
Mootori läbisõit on ju korralik, karterisse lenduvad gaasid ja muud metallijäägid ummistavad tõukurid kenasti jälle ära, arvatavasti on karterituulutuse klapike ka oma tööd unustamas... antud vidina peaks kindlasti ka ära puhastama.
Kui tahate mootorit puhastada siis peaks seda petrooliga tegema, mis saasta lagundab, kuid kes julgeks ja tahakski seda teha.
Peale tagi väljapesu karburaatori puhastusvahendiga.
Sai seda tehtud enda autole ~4x, kuni sees ära käinud vedeliku värv jäi samaks, mis sisse valamisel.
Protseduur toimus: sinise diisli ja odava monograde õli seguga (suhtes 2:1) ja mootor käima tühikäigul.
Kestus ~10-15 minutit kord.
Kasutan suvel Mobil1 5w50, õli ebanormaalset kadu, sinist pilve taga jne probleeme ei täheldanud.
Õlivahetus 6-7000 juures on sulaselge mõttetus, sest korralik õli säilitab korralikud määrdeomadused veel ka 20000 juures... seega normaalne õlivahetus jäägu 15000-20000 piiridesse
Vaata, mis aasta autoga ja läbisõiduga tegu on.
Lisa ka see, et keskmine kodanik ostab odava otsa filtri.
Uued mootorid on toodetud kasutades kaasaegseid materjale ja suure täpsusega.
Seal peavad, eluiga pikendavaid lisandeid täis topitud õlid tõesti 10-12 000 km vastu ja ka siis analüüsib auto aju su sõidustiili ning vastavalt sellele teeb soovitusi.
Väike link infoks
Synthetic Oil Life Study
Minu 6-7 000 km on võibolla kerge priiskamine aga ma tean oma sõidustiili ja soovi mootor maksimaalses vormis hoida.