2. leht 2-st

PostitusPostitatud: 12 Jaan 2006, 23:46
Postitas tomkulibin
Kuidas lood kommutaatoriga on?
Teistele küsimustele vastasid, sellele ei näinud vastust. Ehk viga ikkagi seal?

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2006, 12:56
Postitas Anonymous
Sorry jah, sul oli süütega jama. Aga filtri võid kunagi hiljem ära puhastada :wink:

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2006, 17:16
Postitas 626coupe
Pole hullu.Vaatan üle igaks juhuks ..äkki tahma täis ja sisi jälle üks mure vähem kui see ka korda saadud..aga kommuntaatori peab ka üle vaatama..aga kuidas.. testriga takistust mõõta ja kui suur/väike takistus olema peab sellel?

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2006, 22:10
Postitas tomkulibin
Lihtsalt lähed Mazdaabisse, küsid kommutaatorit. Võd proovida helistada, küsida, kas kohal on vajalikku juppi.
Tehnilisi andmeid mul ei ole, nii, et sellega aidata ei saa.

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2006, 14:08
Postitas 626coupe
nuh kommuntaatori saan 100 eegiga varsti kätte..ootan palgapäeva ära.. aga kas panen juhtmed külge ja peaks säde olemas olema kohe? või tuleb veel midagi näppida ja vahetada?

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2006, 16:48
Postitas 323IFF
kui jagajat välja ei tõmmanud,siis saad lihtsal hakkama.Muidu hakkavad tavalislt MURPHI (ei tea õigekirjutust) SEADUSED kehtima,
Nagu korra Hotsep soovitas... hea kogus õlut ja kõik võimalikud teada olevad ropud sõnad....

PostitusPostitatud: 17 Veebr 2006, 14:12
Postitas 626coupe
nonii:D kommuntaatorit eraldi ei saa.. keegi jõudis juba ette:( aga nuh mis sellest.. saab 400 eeguga kogu jagaja , kuna vana läks törts katki:D nuh aga varsti saab rallika tööle