2. leht 2-st

Re: 626 GE 1994 a "suri" sõites välja.

PostitusPostitatud: 19 Okt 2013, 15:59
Postitas S.R.
Kena laim gaasi kohta! mul isal on auto millel ka 2.0 mootor ning vanus samast kandist nagu murelaps siin teemas. Omanud on ta seda oma 5 aastat või isegi rohkem ning pole seni olnud mootoriga küll probleeme. Mõned korrad on remonti vajanud vaid vandause tõttu pisut lagunev gaasiseade.

Kuna varem ei pannud tähele et autol ka gaasiseade siis kipun arvama et tuleb korralikult kogu kütuse etteande süsteem üle käia, nii gaasi kui bensiini oma. Kipub kahtlaselt tunduma ümberlülitusmehhanismi probleem. Pole ise nendesse süsteemidesse seni süvenenud aga kuna plaanis perevaguni 850 peale ka selline seadeldis panna siis peab millalgi hakkama nende hingeelu lähemalt uurima.

See et gaasiseade on saatanast on tüüpiline usakate omanike jutt tavaliselt, või siis usakatest unistajate oma.

Re: 626 GE 1994 a "suri" sõites välja.

PostitusPostitatud: 20 Okt 2013, 19:48
Postitas Elar
NIIIII.
Käisin lammaris ja ostsin "uue" õhulugeja. Ühendasin ära ja veateade kustuski ära. YEEE. Hakkasin siis käivitama ja ime oligi sündinud, LÄKSKI TÖÖLE! "Nurrus" siis mõni aeg ja uuesti käivitades polnud ka miskit muret. USKUMATU! Ikkagi oli häda selles katkises õhulugejas. Tervega võrreldes oli üks (vist) spiraaliga soojenev plaadike "kadunud". Väike "känd" oli sellest vaid järgi. Järelikult ei saanud selle vea tõttu aju õiget segu teha(ilmselt oli liiga rikas sest küünlad tõmbas kohe märjaks) ja läks siis alles käima kui sai meeletult õhku peale ning pikalt käiatud. Igatahes tegin linnas ühe tiiru nii umbes 15 km ja sõitsin nii bensu kui gaasiga ning kui kodus küünlaid vaatasin olid kõik kõige paremas väljanägemises.

Üks asi mille avastasin oli mingi vooliku ühendamise ots sisselaske kollektori vasakpoolseimal torul. Ei mäleta küll, et oleksin mingi punni sealt ära kogemata tõmmanud ja ühtegi rippuvat lahtist voolikut ka ei avastanud. Igatahes panin selle punniga kinni ja kuna lugejast enam õhku mööda ei läinud muutus ka mootori töö. Varem oli tühikäigul pöörded ebanormaalselt c`1300 peal ja alla ei tulnudki, siis nüüd olid pöörded õiged ehk siis 900 peal (sooja mootoriga).

IGATAHES ON NÜÜD VIST SELLEKS KORRAKS ASI KORRAS. MÕNINGAID PISIVIGU ON IKKA AGA EKS TEGELEB NENDEGA SIIS JOOKSVALT.
EHK ON SIIN KIRJUTATUST MÕNELE HÄDALISELE ABI.

Re: 626 GE 1994 a "suri" sõites välja.

PostitusPostitatud: 21 Okt 2013, 07:29
Postitas tomkulibin
S.R. kirjutas:Eeldan et viga õhu etteande süsteemis. Esimese asjana kontrolli see lõdvik üle mis läheb õhulugejast sisselaske kollektorini. Kui korras siis piilu õhulugeja sisse ka korra.
Elar kirjutas:...Ainus veakood mida näitab on 8... Ikkagi oli häda selles katkises õhulugejas. Tervega võrreldes oli üks (vist) spiraaliga soojenev plaadike "kadunud". Väike "känd" oli sellest vaid järgi...
Ilmselt oleksid kuu aega tagasi juba antud liikurit sihipäraselt kasutada, kui oleksid antud infi tõsiselt võtnud :wave:

Re: 626 GE 1994 a "suri" sõites välja.

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2015, 21:00
Postitas argzi
Äratan hetkeks teema ellu uuesti. Enda vanal ge.l (93a 1,8 78kw) taoline mure.

Iseenesest siis hakkas algul teema pihta sellega et töö lõpetas veepump, sai see vahetatud, päev aega käis korralikult. Kuna paar päeva varem sai vahetatud plokikaane tihend, siis oskamatu mehe töö tõttu tuli jagajat sättida. Süüde tundub nüüd õige olevat ... pööretega käib ilusti, läheb pöördesse ja kõik jutud, aga tühikäik kadunud. Kui õhulugeja pistik ära võetud sai, käis ilusti, järgmisel päeval enam ilma pistikuta ei käivitunud. Korraks pistik järgi, keera võtit ja läheb käima, aga kohe tuleb uuesti ära võtta et ära ei sureks. Oskab äkki mõni tore seltsimees midagi soovitada? :wave:

Re: 626 GE 1994 a "suri" sõites välja.

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2015, 11:21
Postitas nomore
Võta tühikäigumootoril pistik tagant ära prooviks? Siis peaks mootor ise stabiilse 800-900 peale viima tühikäigu, kuna ta ei oska ennast soojuse järgi reguleerida enam.