GE surmatants piduritega
Postitatud: 17 Mai 2015, 11:34
Tere hommikust!
Mida ma eile tegin? Veetsin 12 tundi auto kallal, üritades pidureid tutikal kombel käima saada. Pole need GE pidurid küll nii keerulised, aga töö käigus tekkis järsku 10 küsimust.
a) tagapiduril on liugur kinni. Üks "liugur" on polt ja teine on lihtsalt metallijurakas - vat see metallijurakas on kinni. Aga probleem on selles, et sadul keerleb selle metallijuraka teisest otsast (ehk siis metallijurakas pole kindlalt sadula (caliper mount) küljes kinni), seega jõuvõtete ja vedela õliga mul liugurit lahti saada ei õnnestunud. Teisel pool sain. Mis värk sellega on? Ja kuidas seda lahti võiks saada? Punase koha pealt käib asi ringi. Tegelikult peaks sealt ju kõvasti kinni olema.
b) Pidurite õhutamine. Vist oskan, aga - ühel rattal ei saanud õhutusniplit lahti, ühel rattal MURDUS õhutusnippel ära (imekombel ei leki, mis värk sellega on?) ja kolmanda puhul vaatasin, et kui kaks on juba pidurivoolikust õhutatud, siis ei hakka igaks juhuks seda niplit enam kakkuma - vb läheb katki või jumal teab. Ühesõnaga: kas pidurivooliku kinnituse juurest õhutamine on OK või ei? Praegu on kolm ratast niimoodi õhutatud ja tulemus pidurdab, aga pedaal on ikka liiga lebo. Arvamusi?
PS. Õhutasin pedaalimeetodiga, pudelit ja voolikut ei olnud.
PPS. Ei kirjutanud oma auto teemasse, kuna tegu pole sama masinaga.
Mida ma eile tegin? Veetsin 12 tundi auto kallal, üritades pidureid tutikal kombel käima saada. Pole need GE pidurid küll nii keerulised, aga töö käigus tekkis järsku 10 küsimust.
a) tagapiduril on liugur kinni. Üks "liugur" on polt ja teine on lihtsalt metallijurakas - vat see metallijurakas on kinni. Aga probleem on selles, et sadul keerleb selle metallijuraka teisest otsast (ehk siis metallijurakas pole kindlalt sadula (caliper mount) küljes kinni), seega jõuvõtete ja vedela õliga mul liugurit lahti saada ei õnnestunud. Teisel pool sain. Mis värk sellega on? Ja kuidas seda lahti võiks saada? Punase koha pealt käib asi ringi. Tegelikult peaks sealt ju kõvasti kinni olema.
b) Pidurite õhutamine. Vist oskan, aga - ühel rattal ei saanud õhutusniplit lahti, ühel rattal MURDUS õhutusnippel ära (imekombel ei leki, mis värk sellega on?) ja kolmanda puhul vaatasin, et kui kaks on juba pidurivoolikust õhutatud, siis ei hakka igaks juhuks seda niplit enam kakkuma - vb läheb katki või jumal teab. Ühesõnaga: kas pidurivooliku kinnituse juurest õhutamine on OK või ei? Praegu on kolm ratast niimoodi õhutatud ja tulemus pidurdab, aga pedaal on ikka liiga lebo. Arvamusi?
PS. Õhutasin pedaalimeetodiga, pudelit ja voolikut ei olnud.
PPS. Ei kirjutanud oma auto teemasse, kuna tegu pole sama masinaga.