1. leht 1-st

Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 08 Juul 2016, 22:11
Postitas kuldar1995
Tervist!
Oman Mazda 626 wagon diislit 2.0 74kw. Mureks see et tõmmates auto töötab, eetriga läheb ka aga ilma abivahendita käijad lolliks end ja auto ei tee piuksugi. Haruldane juhus kui peaks tööle minema! muidu tõmmates ja eetriga tööle pannes pole autol jõudu ja tahmab. Kust viga otsida? millel tähelepanu pöörata?

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 11:49
Postitas tomkulibin
1. Visuaalne kontroll kapoti all(ajastused/rihmarataste märgid, voolikud, lõdvikud, pistikud jahutuse vedeliku tase....)
2. Diagnostika veakoodide lugemine
3. Diagnoosimatute vigade otsing, ilmselt mõne pädevama tegija käe läbi.
Virtuaane vigade määramine on enamalt jaolt oletuslik- reaalselt vaid tüüpvigade leidmine(kõrgsurve pump, juhtelektroonika) :roll:

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 11:55
Postitas kuldar1995
tomkulibin kirjutas:1. Visuaalne kontroll kapoti all(ajastused/rihmarataste märgid, voolikud, lõdvikud, pistikud jahutuse vedeliku tase....)
2. Diagnostika veakoodide lugemine
3. Diagnoosimatute vigade otsing, ilmselt mõne pädevama tegija käe läbi.






rihmad asjad paigas, lõdvikud korras ja pistikud korralikult kinni, diagnostika sellel masinal vaid vilkkoodidega :D uurind ja üritand pihta saada aga ei näita midagi. käidud tehtud tervele mootorile tihendite vahetused jne detaile! eelmine aasta sõiduajal kadus lic jõud ära kui hakkas möödasõitu tegema, ja enne seda juba hakkas vaikselt aina pikemalt käivituma kuni lic ühe korra poe juures seisma jöödes korraks et poest tubakat tuua . peale seda enam tööle ei läind ise seisvalt.

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 11:59
Postitas tomkulibin
Hiljuti siin foorumis paar isendit läbi käinud(ilmselt maha kantud) oletusliku veaga, et imeb õhku kütusetorustiku/pumba/filtri vahelt. Kui viimane torujupp, mis kõrgsurve pumpa tuleb asendada läbipaistvaga, ehk on näha mullikesi- st õhu imemist :roll:

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 12:02
Postitas kuldar1995
tomkulibin kirjutas:Hiljuti siin foorumis paar isendit läbi käinud(ilmselt maha kantud) oletusliku veaga, et imeb õhku kütusetorustiku/pumba/filtri vahelt. Kui viimane torujupp, mis kõrgsurve pumpa tuleb asendada läbipaistvaga, ehk on näha mullikesi- st õhu imemist :roll:



"see tekitaks tahmamise ja mitte käima mineku ja jõuetuse?"

Ei ole õhuga probleemi :S proovisin hetkel igasugu varjandid läbi , kütet saab ilusti peale

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 15:03
Postitas tomkulibin
kuldar1995 kirjutas:... ilma abivahendita käijad lolliks end ja auto ei tee piuksugi. Haruldane juhus kui peaks tööle minema!...
...pole autol jõudu ja tahmab...

Esimene viitab vale ajastus, madal surve silindrites, kütusepumbas, pihustid "pissivad" või kütuse kogus käivitusreziimis. Ajastus pole vaid märgid rihmaratastel, vaid ka pumba asend kinnituse suhtes, mida saab mõõta indikaatorkellaga.
Teine- õhu/kütuse vahekord vale. Turbo ei tooda(piisavalt)- ei juhita õieti, lõdvikus turbo ja sisselaske vahel lekivad, cooler umbes...

Kas sul on mootori juhtimine elektrooniline või mehhaaniline? Kui elektrooniline, siis kõige jama põhjustajaks võib veel lisada aju ja selle andurite, juhtmestiku, pistikute "kalad".
Miskeid vastuseid ehk leiad: http://youronlinemechanic.com/

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 15:07
Postitas kuldar1995
tomkulibin kirjutas:
kuldar1995 kirjutas:... ilma abivahendita käijad lolliks end ja auto ei tee piuksugi. Haruldane juhus kui peaks tööle minema!...
...pole autol jõudu ja tahmab...

Esimene viitab vale ajastus, madal surve silindrites, kütusepumbas, pihustid "pissivad" või kütuse kogus käivitusreziimis. Ajastus pole vaid märgid rihmaratastel, vaid ka pumba asend kinnituse suhtes, mida saab mõõta indikaatorkellaga.
Teine- õhu/kütuse vahekord vale. Turbo ei tooda(piisavalt)- ei juhita õieti, lõdvikus turbo ja sisselaske vahel lekivad, cooler umbes...
Kas sul on mootori juhtimine elektrooniline või mehhaaniline? Kui elektrooniline, siis kõige jama põhjustajaks võib veel lisada aju ja selle andurite, juhtmestiku, pistikute "kalad".
Miskeid vastuseid ehk leiad: http://youronlinemechanic.com/




Elektrooniline, masinal kadus jõud poole sõidu pealt jea pele seismajätmist tööle enam ei läind. surved asjad korras silindrites! süüde paigas, turboga asjad korras! ma ise kahtlustan samuti elektroonika poolt! pigem neid juhtmeid! võib olla kellegil oleks sellisele isendile pakkuda terve mootori juhtmestikku koos anduritega?

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 15:10
Postitas tomkulibin
...diagnostika sellel masinal vaid vilkkoodidega...
Ka nn vilkkoode on võimalik kodusel teel lugeda ja selle alusel järeldusi teha. Pealegi on seda võimalik teha ka ilma eriotstarbelise koodilugejata. Saadud tulemusi võib võrrelda netist pakutavate vastetega.

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 15:21
Postitas kuldar1995
tomkulibin kirjutas:...diagnostika sellel masinal vaid vilkkoodidega...
Ka nn vilkkoode on võimalik kodusel teel lugeda ja selle alusel järeldusi teha. Pealegi on seda võimalik teha ka ilma eriotstarbelise koodilugejata. Saadud tulemusi võib võrrelda netist pakutavate vastetega.




vilkoodidega koguaeg mitte midagi näidand pole! endal selline tunne juba vahepeal ka et pump ise õhtul! ma arvan et võtan pumba maha ja vaatan teisest ka jupid kokku! äkki saaks asja sellest!

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 10 Juul 2016, 09:15
Postitas tomkulibin
Väljalase umbes? :roll:

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 10 Juul 2016, 09:23
Postitas kuldar1995
tomkulibin kirjutas:Väljalase umbes? :roll:



See ka korras :/ eile õhtul avastasin et pumbas mingi klapp sees ja sellel jublakal ka eraldi filter :D kas selles viga ei või olla?

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 10 Juul 2016, 11:01
Postitas tomkulibin
Kas sul on rohkem kui üks klapp pumbas? See mis on väljuvate torudega samas kestas(ilmselt musta värvi), see peaks olema nn suretusklapp, ehk kui see kinni/vooluta, siis pihustitele kütet ei anta. Eespool ilmselt siis rihmarattale lähemal küljel/ülal asub tahhomeetri andur. Ülemises tasapinnas on doseerimise stuff.
Miski inf veel: http://www.jep.co.nz/jepco/News/Paisley ... ue%206.pdf

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 21 Juul 2016, 00:45
Postitas kuldar1995
tomkulibin kirjutas:Kas sul on rohkem kui üks klapp pumbas? See mis on väljuvate torudega samas kestas(ilmselt musta värvi), see peaks olema nn suretusklapp, ehk kui see kinni/vooluta, siis pihustitele kütet ei anta. Eespool ilmselt siis rihmarattale lähemal küljel/ülal asub tahhomeetri andur. Ülemises tasapinnas on doseerimise stuff.
Miski inf veel: http://www.jep.co.nz/jepco/News/Paisley ... ue%206.pdf




pumba külge läheb 5 pistikut! :D ja suretus klapp korras see saab voolu. ise kahtlustan pumba sisemist filtrit mis umbes oli aga enne ei saa katsetada kui saan võllipoolse tihendi vahetatud! see sai viga lahti võtmise käigus. kui uus tihend küljes ja masin toimib ss kirjutan siia! ja panen teema lukku! muidu jah pumba all on mingi andur veel või klapp vms ja selle otsas on eraldi rõngas filter ja see oli täitsa umbes. kardan et asi võis selles olla! kuna jh jõuga imes läbi kütet kui eetrit või tõmmata autot aga starterist andes polnud piisavalt jõudu et tööle saada. puhastasin pumbaseest kõik kanalid ka ära ja asi peaks toimima kui saada uus tihend ette otsa :) loodan parimat!

Re: Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD 74kw mure

PostitusPostitatud: 06 Aug 2016, 08:39
Postitas kuldar1995
Keegi oleks sellest autost huvitatud varuosadeks? :D mootoril kõik tihendid vahetatud ja kere väga viisakas mazda kohta!