3. leht 3-st

Re: 2008a 2.0 diisel probleem kiirendamisel

PostitusPostitatud: 23 Mai 2019, 09:43
Postitas ruuter
Tänud kaasa mõtlemast, näitab küll:P0113 (IAT sensor 1 circuit high), P0096 (IAT sensor 2 circuit range/performance) ja mingi kolmas oli veel, mis hetkel ei meenu täpselt, oli ka õhuga seotud. Kui ta selliseid veakoode näitab, kas see välistab aju programmeerimise vea ja viga võib olla ikkagi mehaaniline?

Re: 2008a 2.0 diisel probleem kiirendamisel

PostitusPostitatud: 23 Mai 2019, 17:11
Postitas tomkulibin
Kui on õieti ümber progetud aju ja ta enam ei tunnista egr ja tahmafiltrit, siis need ei saa olla kajastatud vigade nimistus.
Viga võis sul olla juba enne ümberprogemist( tahmunud egr, umbes filter....) ja progemisega üritati ellimineerida elektroonilised vead. Kas ka mehhaaniliselt asi korras on saab teada ilmselt ainult füüsilise kontrolliga.
Ise jändasin sisselaske kollektori puhastamisega, mis ei olnud sugugi lihtne. Peale pesemist vaid tundus, et on puhas, kaameraga siise vaadates tundus, et enamus sodist oli alles. Seal koguneb ajapikku üksjagu kinnipaakunud tahma, mis on nõus eemalduma vaid mehhaaniliselt kraapides. Paraku ligi pääsed vaid kollektorit lahti lõigates :thumbdown: