1. leht 1-st

2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 08 Nov 2018, 11:28
Postitas tuffel
Tere

Ostsin odavalt vanema masina ja nüüd veendumaks, et sellega oleks ka ohutu sõita ma teen järgmine nädal suurema kontrolli ja parandan mida vaja. Aga praegu oleks vaja teie kogemuste abi. Olen võimeline ise tegema, mitmeid mootorrattaid kokku pandud oma elu jooksul. Lihtsalt nimetusi ei tea :D õõtshoovad-puksid ja stabilisaatorid, natuke võõras maa veel.

Esisillas on loks sees kui aukudest läbi sõita, esineb tugevamalt paremal pool. Samuti rool tõmbab õrnalt paremale.
Millest alustada diagnoosimisel? Lahti võtan esmaspäeval, aga kui juppide hind on tühine, siis sellise läbisõiduga(180k) masinal olen valmis ka need "pool korras" jubinad välja vahetama. Võimalusel ostaks asjad ette ja vahetaks kohe ära, et ei peaks masinat garaazi jätma.

Soojapuhur ei tööta nii võimsalt kui võiks. Jahutuse kohta ei oska öelda aga soojuse kitsi on ta küll. Mingi tund aega sõidus ja siis töötas umbes 50%. Tundub et töötab, aga halvasti. Samuti kui puhuri kiirus panna 3/10 või rohkem, siis ventikas tundub et loperdaks või käiks kuskile vastu, teeb sellist häält igatahes.

Kuna vaja parandada roostet, siis kust saaks ligilähedase värvi? Värvikood on 24E, ehk metallik beež.

Plaanis vahetada ka mahlad, ehk siis küsimus et milline on... ('03 mazda 6 2.0 bensiin 104kw)
parim mootori õli?
roolivõimu õli?
jahutusvedelik?

Ettepanekud on teretulnud :thumbup:

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 09 Nov 2018, 00:07
Postitas Kert
Alusta diagnoosimisest ja siis kalkuleerimisest tähtsuse järjekorras.

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 10 Nov 2018, 20:28
Postitas vazz
mul oli kunagi 2003a 6.
Pidurid tahavad iga aastast üle vaatamist. Sadulate tolmukaitsed nii poltidel kui silindril. Kui tolmukaitsmed katki silindril, siis sebi taastatud sadulad jebla vähem.
Esimene rattalaager läks kuskil 200k juures.
Roostetasid läbi: küljekarbid, uste alumised ääred, pagassi alumine äär, rattakoopad mingil määral.
õli oli 5w40
jahutusvedelik roheline
roolivõimu õli ei vahetanud kunagi
käigukasti õli vahetusvälp oli 80k manuaalil
õõtsade tolmukatted olid katki pikka aega, aga ülevaatuselt läks alati läbi, lõtku ei olnud.
mul kiskus ka rool paremale, sillastendis viga ei leitud (aga soovitan ikkagi läbi käia). kiskumine kadus ise ära, kas siis kulus midagi paika või ei teagi.
iriidium küünlad pika välbaga

Kolksu võib tekitada ntx stabikas, ei maksnud suurt midagi.

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 11 Nov 2018, 21:36
Postitas tuffel
Naiss

Aitäh info eest :thumbup: , täpselt samad sümptomid k.a roostetanud kohad. Panin tähele et tagumise koopa rooste on ennast läbi söönud.. pagassi.

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 22 Nov 2018, 21:38
Postitas tuffel
Oskab keegi öelda kas Mazda 6 sedaanile lähevad ka universaali või luukpära istmed?

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 23 Nov 2018, 08:35
Postitas justin.keiss
Esiistmed on kindlasti samad. Tagumised universaalile mõeldud ei ole universaalsed ja teistele ei sobi. Sedaani ja luukpära omad ehk sobivad omavahel aga proovinud pole ja kindlalt väita ei julge.

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 27 Nov 2018, 20:42
Postitas tuffel
https://photos.app.goo.gl/7t7ZDi5Ef8rb7zDQ7

https://photos.app.goo.gl/Cd4dmXTvMDJNEQ2o7

Kõik see pask tuli karbi seest välja, tagumist logarit pole ja viskas kõik sopa sinna sisse.
Küsimus selline, kas seal taga ratta juures on struktuurse konstruktsiooniga korras? St midagi kriitilist ju pole läbi roostetanud? Tõmbasin käega selle läbi roostetanud karbi alt ära, terasharjaga üle ja rooste kaitseks värv ajutiselt peale. Karbid on plaanis olemasoleva kuju baasil klaasriidega uuesti üles ehitada.

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 27 Nov 2018, 23:22
Postitas tomkulibin
Välimise(karbi) sees on tugevdusribi ja siis tuleb sisemine karp.
Ülevaatuse onud ütlevad, et see on kandevkonstruktiooni osa ja peab olema terve(mitte läbi roostetanu).
Klaasriidega võid ju katta, kas see ka endise tugevuse annab? Pealegi karpe on eraldi müügis ja selle vahetamine riistade olemasolu korral väga kosmiline ettevõtmine pole. Arvan, et lihtsam, kui hakata vaiguga plätserdama.
PS makroflex on ehitajatele, mitte auto kere parandajatele- lihtsalt teadmiseks. :wave:

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 28 Nov 2018, 00:05
Postitas tuffel
Nagu ma aru saan siis sisemine on ikkagi terve ja isegi täitsa suhtkoht roostevaba, ainult see kõige pealmine lagunes ära

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 28 Nov 2018, 01:29
Postitas Mel
Terv.
Tagatõstekoht olematu,aga muidu justkui vbl.kõikse hullem polegi,kuigi tundub,et kui relakaga seal natukse vuristada,siis suurt alles jää.Välimine tuleks kindlasti vahetada uue vastu,tõenäoliselt ei pääse ka tagakaarte vahetusest,koos välimise siseosaga,mis oleks veits keerulisem töö ja esi tiivad,selline üsna tavaline värk.Ma siin ka vahest mõelnud,et kui soetaks sellise kosu ja taastaks,plekid ja muu suht soodsad,tehnikat kiidetakse,et vastupidav :wtf:

Re: 2003a Mazda 6 2.0 vead

PostitusPostitatud: 28 Nov 2018, 12:37
Postitas tuffel
Ahsoo, niiet siiski tagant on tõstekoht lännu :D seda ma kartsin et seal midagi pidi olema
Algselt see ratta juures läbiroostetanud augu alumine äär oli väändunud, justkui tungrauaga üritatud üles tõsta aga andis järele. Igatahes tuleb seda konstruktsiooni tugevdada, et saaks masinat tõsta ja peale seda siis uus logar. Nüüd vaja ainult keevitusmeest otsida.

Puhuri ja soojenduse sain salongifiltri ja ventika puhastamisega korda.
Xenon esituled vahest ei taha käima minna või läheb ainult üks.
Külmaga käivitades tahab suts liiga palju ketramist (4sek), huvitav kas võib olla kütusefiltris. Igatahes on plaan vahetada kütuse- ja õhufilter.
Otsin praegu kohti, kus segataks mulle vajaminevat 24E värvi.

Leidsin sellise sisemise koopa

Pilt