2. leht 3-st

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 02 Jaan 2010, 22:11
Postitas leviathan
Mario kirjutas:Mul vilgutab 49, mida see kood võiks tähendada? :(


seda et pead uuesti üle lugema - sellist koodi pole ei autodatas kui ka workshop manualis

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 02 Jaan 2010, 22:40
Postitas Mario
4 pikka 9 lühikest, 3 korda juba käinud lugemas.. :wtf:
***
usa foorumis keegi arvas, et ehk seotud ka kaitsmega vms.. sest mul oli ka punane airbagi tulukese pirn läbi põlenud... eks homme saan uurida hommikul. :)

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 03 Jaan 2010, 14:28
Postitas Mario
Niisiis, sai tehtud üks kontroll, kaitsmed korras, vilgutab kahte koodi - 46 ja 48, vahel sekka ka 49.
Mikimaa mehed teadsid rääkida, et võib aidata ka mingite kontaktide puhastamine, kuna nende Protegè5 on põmst võrdne meie GFiga ja SRS aju on sama.

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 03 Jaan 2010, 22:29
Postitas Mario
48 on Kõrvalistuja istmeandur aga mis on 46? :shifty:

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 03 Jaan 2010, 23:45
Postitas leviathan
46 --Deactivation warning lamp --- Wiring, open/short circuit, warning lamp, fuses, SRS control module

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2010, 11:58
Postitas Mario
leviathan kirjutas:46 --Deactivation warning lamp --- Wiring, open/short circuit, warning lamp, fuses, SRS control module

aitäh. :)

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 26 Juul 2011, 19:24
Postitas Haljazme
Ok, kisun vana teema selguse saamiseks üles.
Nimelt pole mu GF'il kunagi kõrvalistuja padja cutoff tuluke põlenud, isegi mitte süüdet sisse keerates.
Täna sai soetatud turvahäll, mis peaks selle tulukese põlema panema ja ikka ei midagi.
Tark raamat ütleb, et GF'e on tulnud viies erinevas turvakonfis k.a. 4 patja ilma kõrvalistuja oma väljalülitusvõimaluseta.
No mis seisukoha ma siis nüüd võtma peaks või kuidas uurida, mis seis sellega on.
Pirn on armatuuris korras, kui istme all juhtmed lahti ühendan, hakkab ainult põhiline SRS'i tuluke mind hoiatama igasugu hädade eest, mis mind ootavad.
Mitme juhtmega teil need istmealused pistikud on ? Mul aint 2 juhet, kas sealt peaks mõikama külgpadi ja istmeandur korraga ?

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 26 Juul 2011, 21:23
Postitas Vanapeer
no manuaalis on kirjas, et margikohane häll lülitab automaatselt ise välja padja. Kuigi on ka peenike kiri kohe järgi, et esiistmele on hälli paigutamine keelatud tegelikult. Ehk siis tolles niiöelda "spets" hällis on ilmselt ka miski andur või kiibikene. Minu istmel on vähemasti 2 juhet. Ja istmesoojendus toimib samuti läbi tolle... ulme.
seda, miks sul teine tuluke end ei ilmuta, ei tea vist keegi... :?

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 26 Juul 2011, 22:03
Postitas Haljazme
Jääb üle uskuda, et 4 padja versioon, millel polegi äkki istmes andurit (nagu ütlesin, need on olemas).

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 29 Juul 2011, 17:01
Postitas Vanapeer
GF'il on ikka 6 patja. Võtsin ise istmekatted pesemiseks maha. Mõlemas seljatoes on paunad kahel pool, lisaks siis armatuuris ja roolis. Ja niipalju kui juhtmerägastik lubas aimata, siis jah, kõik suhtlus käib kuidagi läbi selle 2 juhtme. :?

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 29 Juul 2011, 17:15
Postitas Haljazme
sisekülgedel pole ju nagu kohtagi, kust padi väljuda saaks.
Vaata, et katted pesus kokku ei tõmba, mudu ei saa pärast enam peale :p

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 04 Aug 2011, 21:18
Postitas pealikk
45 -mis tähendab??

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 04 Aug 2011, 21:32
Postitas lines
pealikk kirjutas:45 -mis tähendab??



45 viitab puudulikule ühendusele või massile airbagi aju ja istme vahelisel alal.

Lines

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 12:30
Postitas Mario
njah, nagu ikka, jäävad tähtsad asjad tahaplaanile..

üks teooria, mis mul kälimehest elektroonikuga tuli, et panna potekas vahele ja hakata vaikselt krudima, et kui tuled ära kustuvad, on asi käes, sest multimeetriga on ilmselt üsna keeruline täpselt välja peilida, milline see takistus 12V pealt olema peaks, või siis annab SRS moodul üldse ainult 5V.. :?

pole keegi siis ikka miskit sama kompaktset asja leiutanud, mis Valentin Venemaalt?

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 17:55
Postitas Haljazme
No kuhu sa selle poteka pistad ? Või mis osa siis seal istme sees ära üldse kooleb ?
Enivei pole ma ka aru saanud, mida see venelase jubin siis teeb ? Ütleb ajule alati, et keegi istub kõrvalistmel ja padi käib igal juhul lahti ? Muidu poleks sel ju erilist mõtet.

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 18:06
Postitas Mario
nii ta on.

no potekas tuleb ühendada anduriringi ja voolu vahele. Massi ilmselt annab plokk ise, seega vaja välja peilida toitepingeahel ja millised 2 juhet peaks edasi andma takistuse infot.. Eks näis, hetkel hoiaks see mõnikümmend € veel endale, et ise jagu saada probleemist...

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 18 Sept 2011, 09:32
Postitas tomkulibin
Mario kirjutas:...üks teooria, mis mul kälimehest elektroonikuga tuli, et panna potekas vahele ja hakata vaikselt krudima...

Eeldan et tegemist on siiski infi , mitte pinge edastamisega. Selle poteka vahele sättimisega, oletan, et võib vaimu esile kutsuda/tossu seadmest välja meelitada. Selguse saavutamiseks oleks hea omada elektri skemi, korras aju, andurit ja korralikku mõõteseadmete laborit.
Siin, näe on lihtsamadki probleemid (kaugtulede kadumine) pea ületamatu problemm :roll:

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 18 Sept 2011, 11:00
Postitas Mario
ületamatut pole midagi, kui oleks rahakott koguaeg rublasid täis...
paraku keegi ei anna mõistliku hinnaga uut kangi ja minu katsetamised sinnapaika jäänud ongi.. oli lihtsam teha uus skeem lisalülitiga, et pole nii mugav, et kangist kõike teha...

poteka pärast ka juba oleks tarvis jah neid takistusi, kuid see on info, mida netis ei ole ja esindus välja ei anna.. pinni neid palju tahad :angel:

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 11 Veebr 2012, 18:44
Postitas timsik
kui kellelgi veel probleem anduritega siis mul on olemas 2töötavat külje airbagidega istet millel on väga väsind katted. minul toimisid ilusti kuni vahetasin sisu välja

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 00:04
Postitas Mario
ma sain ka vahepeal nii palju targemaks, et kes viitsib ja tahab, siis poteka variant on igaljuhul välistatud.

Kui iste eemaldada autost, tuleb üles otsida juhtmeotsad, mis on seotud patjadega ja juhtmed, mis on seotud istmesoojendusega (juhul kui on). Ja on täitsa takistus mõõdetav ja võib südamerahuga vastava takistusega takisti panna.
Seda ei tohi ainult teha siis, kui pistik küljes on.
Samuti ei ole tarvis maha võtta akuklemmi, pistikute kokkupanemisel ei lenda padjad lahti.
Seda infot küsisin meie autoelektrikult ja kui ta natuke aega leiaks, siis võiks ju talle oma auto anda nokitseda. Aga selleks on ikkagi vaja töötavat istmeandurit, et seda mõõta saaks. :)
Timsik, kui osav sa selles vallas oled? :D Võlud meile mõned numbrid?

Oleks finantsi, omastaks ühe padja endale sult.. :|

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 13:45
Postitas Haljazme
Mario kirjutas:ma sain ka vahepeal nii palju targemaks, et kes viitsib ja tahab, siis poteka variant on igaljuhul välistatud.

Kui iste eemaldada autost, tuleb üles otsida juhtmeotsad, mis on seotud patjadega ja juhtmed, mis on seotud istmesoojendusega (juhul kui on). Ja on täitsa takistus mõõdetav ja võib südamerahuga vastava takistusega takisti panna.
Seda ei tohi ainult teha siis, kui pistik küljes on.
Samuti ei ole tarvis maha võtta akuklemmi, pistikute kokkupanemisel ei lenda padjad lahti.
Seda infot küsisin meie autoelektrikult ja kui ta natuke aega leiaks, siis võiks ju talle oma auto anda nokitseda. Aga selleks on ikkagi vaja töötavat istmeandurit, et seda mõõta saaks. :)
Timsik, kui osav sa selles vallas oled? :D Võlud meile mõned numbrid?

Oleks finantsi, omastaks ühe padja endale sult.. :|


Ma kaldun arvama, et nii lihtne see küll pole. see värk võib toimida ka mahtuvuse pealt ja ilmselt on suhtlus ajuga veel digitaalne.

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 20:48
Postitas Mario
seal sees on pressure sensor, mis maha kärvab niiskuse tõttu. Mõlemal asendil - koormatud ja koormamata - on kindla väärtusega takistus. See ongi vaja välja selgitada. SRS plokk suhtleb ainult nii palju, et auto käivitades kontrollib andurid üle ja vaatab, palju pinget tuleb ringilt tagasi ning edastab selle juhtplokile, mis tulesid vilgutab kellaplokis. Meil oleks vaja teada seda takistust emmal-kummal juhul. Koormatud asendit ilmselt ei saa, kuid koormamata küll ja selleks on vaja multimeetriga natuke mässata, aga iste peab vooluahelast väljas olema.

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 20:31
Postitas timsik
kahjuks ei ole selles vallas kõige osavam. kunagi oli probleem et tuled vilkusid ja põlesid armatuuris. aga pistikuid näppides sai kõik korda ja seda seni kui kogu salongi välja vahetasin. seda seetõttu et eelmine omanik polnud autos suitsetamisega just tagasihoidlik olnud :) aga jah, olen siit lugenud teiste mazdaomanike probleeme ja siis miks mitte pakkuda kaaskannatanuile korras süsteemi :thumbup:

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 09 Apr 2012, 15:38
Postitas tomkulibin
Tarki86 kirjutas:Mul omaomal kah jama aga ostsin romulast coupe istme, pistik oleks vaja, mis põranda seest välja tuleb, ära vahetada ehk siis saab korda .. aga ei tea kas üldse sobib, kuna sellel istmel kõrval kah airbag aga juhi omal pole, sest nagu ei peaks olema riginaalis .. ei tea kas üldse sobib see istme süsteem? :wtf:

Peale ka hammustasid? :crazy:
Su jutust ei saa mõhkugi aru!

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitatud: 09 Apr 2012, 18:22
Postitas Evert
tomkulibin kirjutas:Peale ka hammustasid? :crazy:
Su jutust ei saa mõhkugi aru!

Ma arvan, et ta ostis romulast kupee istme(d) ja plaanib nüüd turvapadja anduri pistiku ilmselt turvavöö luku andurisse pigistada. Aga istme kõrval oleva airbagi kohapeal jooksid ka minu hammasrattad kokku.