1. leht 1-st

xedose tagaratta laager

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2008, 19:44
Postitas laurikristjan
küsimus selline et vaja vahetada tagumist rattalaagrit, aga kui palju võiks selline jupp maksma minna (äkki on kellelgi kokkupuuteid). ja kas on võimalik mõnest kuullaagri firmast samasugust laagrit osta?

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2008, 20:30
Postitas Mario
uuri järgi Balti Laagrist. Usun, et saad abi ;)

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2008, 21:34
Postitas tomkulibin
Mingi ülevaade nõutava laagri hindadest:
http://www.exist.ru/resultr.asp?pcode=G ... =01c&sr=38
Mario:
Uuri järgi Balti Laagrist. Usun, et saad abi

Kas seal müüakse laagreid, või ka spetslaagreid? Xedosel on laager rummuga üks tükk.
http://213.234.216.242/mazda/details.as ... d=7F900270

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2008, 21:39
Postitas Mario
mul tuttav töötab tartu osakonnas, ütles, et ei ole probleemi, et anna ainult mõõdud ja saab. vähemalt Saabile saadi sealt tagumine rattalaager, ja nagu teada, siis Saabil on tagumine laager koos võlliga - 3.5k tükihind.

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2008, 22:06
Postitas laurikristjan
see joonis tekitas natuke segadust mulle kas siis pole laager võtud eraldi välja selle junni seest (punases ringis) või ongi see terves tykis :shock: ja sealt pidilt on veel puudu käsipiduri mehhanismid, mis on tal rummu sees. aga kas on kusagilt võimalik teada saada selle laaagri mõõdud ilma seda ennem alt võtmata?

Pilt

PostitusPostitatud: 16 Veebr 2008, 07:02
Postitas tomkulibin
26-131 ongi laager ja rumm ühes tükis.
Laagri sisemine detail ja kuulid koos separaatoriga on standartsed, aga välimine osa on kuulide poolelt sanane tavalisele laagrile Väjlast poolt aga on mitte sile pind, nagu tavalistel laagritel, vaid on rumm ise.
Nii on originaalis. Samas pole välistatud, et standartne laager on ikkagi rummu sees, aga ette on nähtud koos laagriga ainiti rummu vahetus ja seepärast polegi eraldi neid välja joonistatud. Tõde selgub lahtivõtmisel.
PS JE mootoril rihma ja rullikuid vahetades maha tuli rullik mis oli originaal, peale läks "B"osa. Orig. oli laager oli seest poolt standartne laager ja ka kuulid, separaator olid standartsed, välimine osa aga oli juba koos rihma liikumist suunavate servadega ühes tükis. "B" osal oli standartne laager, millele oli peale pressitud rihma liikumist suunavate servadega puks.