Solenoid peaks lihtsurelikule tähendama elektrilist klappi. St, et tal on küljes pistik juhtmetega(juhtahel-tavaliselt 2 juhet) ja ka voolikud(rakendus -kah tavaliselt 2 voolikut).
Eesmärk on tal töötavast mootorist saadava vaakumi abil mõjutada kütuse rõhu regulaatorit vastavalt andurite poolt ajule edastatud informatsioonile, mis omakorda väljastab vastava impulsi solenoidi elektrilisele mähisele. Viimase takistus on aju poolt tunnistatud valeks(ajusse sisestatud andmed), millest ka teatab veakoodiga. Viga võib olla solenoidi mähises, aga ka pistikuühendustes või ka juhtmestikus endas.
Enamuses mootoritest on antud jublakas suht varjatud kohas mootori küljes ja sisselaske kollektori juures. V mootorite pilte endal pole, seega kindlat kohta viidata raske. Küll on pakkuda skeem:
Üks kolmest Sind huvitav detail on tähistatud: 18-740A VALVE,SOLENOID või 18-740B VALVE,SOLENOID