1. leht 1-st

K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 04 Dets 2016, 23:23
Postitas JaakL
Sooviks teada, millistelt autodelt saaks lsd diffri sisu välja võtta ja 929-le peale panna? Peaks olema "bolt-on" lahendus.
Autoks 87. aasta 3.0 v6.

Paaris välismaises foorumis öeldi, et sobiks FC või FD RX-7-e lsd sisu. Mainiti ka Mazda kastikaid, millel oli lsd valikus.

Re: K: 929-le lsd

PostitusPostitatud: 05 Dets 2016, 14:16
Postitas tomkulibin
Mõningatel 3.0L mootoritega isenditel oli tehasest selline küljes. Valmistaja tehase tootekoodi järgi on kõigil LSD-d omavatel liikuritel LDS kood erinev. Neid paigaldati neliveolistele ka, aga seal ilmselt füüsiliste mõõtude poolest suuremad. Tagaveoliste vastastikuse sobivuse kogemus puudub. Seda siis Mazdade puhul
Ehk on neil(LSD) miskid nn universaalsed mõõdud, aga pole seda uurinud.
Bolt-on sobivus olekski vast ainult HC kere pealt differ komplektis LSDga. Võimalik et ka lahtise diffriga korpus on teisem, kui LSDga.

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 05 Dets 2016, 16:18
Postitas JaakL
929 lsd ei leidnud müügiks, võib olla ei otsinud piisavalt. FC RX-7-t tehti samal ajal kui 929-t, äkki kasutati samu lsd osi. Ei tahaks 300 euri niisama ka välja käia.

Uurin ise veel pisut, annan siia teada kui leian midagi.

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 06 Dets 2016, 08:28
Postitas psyaddict
Mu arust oli sellist 929-t ka wankelmootoriga pakutud, käigukast siis ilmselt sama mis fc-l automaat, aga tagasilla kohta ei oska öelda. Teoorias võiks sama differ olla
Natuke lugemist ja jäi mulje, et 3.0 mootoriga mudeli differ peaks rx7 omaga vahetatav olema

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 10 Dets 2016, 23:33
Postitas IvarR
Äkki mainiks ka ära täpsemalt mis mootoriga jne isendiga tegu on oleks rahval lihtsam aidata äkki.

Selle ajastu mazdadel oli kolm eri diffri mõõtu kui õigesti mäletan.

1) väike differ = 4wd 323, mx5, na rx7 ja väikeste mootoritega 929
2) suur differ = turbo rx7, 3.0 v6 929 ja väiksed kastikad
3) talasild = bussid ja suured kastikad

loomulikult korpused ja diffri ülekanded on erinevad !!!
sisu vahetamisel tuleb kindlasti ka jooks ning lõtkud paika regullida !!!!

IvarR

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 12 Dets 2016, 21:52
Postitas JaakL
Lisasin algsesse postitusse, mis mootor on.

Ülekanne peaks jääma samaks kui vahetad diffri keskosa välja? Või olen asjast valesti aru saanud?

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 13 Dets 2016, 10:31
Postitas ndrk
Ei no mis siin keerulist...
Võtad difri alt ja kisud laiali. Võtad taldriku vana sisu küljest ära ja tõstad LSD sisu külge, nii jääb ülekanne samaks. Siis viid selle Ivari kätte ja ta ajab hambuvuse paika ja seejärel tõstad difri alla tagasi.

Kunagi viskasin oma Lexusele Supra difri sisu sedasi alla. Võttis aega ühe pika õhtu garaazis. Seal mingit hambuvuse paika ajamist ei olnud vaid kasutasin samu seibe mis oli tehases juba vahele pandud. Asi kestis paar aastat kuni auto müüdud sai. Ilmselt kestab tänaseni.

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 14 Dets 2016, 21:34
Postitas IvarR
Tavaline ketastega lsd unusta ära, kui panna siis juba torsen, FD oma (pead kindlasti uurima kas poolassi nuudid sobivad või tellima koos poolassi otstega) on omaltpoolt testitud gramm alla 500HP rattasse/575HP motost. Aastaid neli-viis sõitnud nii suveauto ja saanud korralikult vatti.
Nagu ndrk mainis siis kindlasti tuleb asi paigaldada õigesti, vastasel juhul lõhud väga kiirelt ka oma olematu jõuga hambad ära.
IvarR

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2017, 10:37
Postitas JaakL
Leidsin komplekti, mis teeb avatud diffri lsd-ks. https://phantomgrip.com/product/1987-1991-mazda-929/

On kellegil kogemusi sellist tüüpi komplektiga?

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2017, 23:04
Postitas tomkulibin
Unusta ära! Uuri kommenteid netist.
Samahästi võid naise juuksefööni turboks nimetada :wave:

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2017, 00:31
Postitas JaakL
Ega ei olnudki plaanis seda osta aga idee on iseenesest huvitav. :)

Re: K: 929 HC-le lsd

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2017, 08:02
Postitas tomkulibin
Tavaline LSD koosneb mitmest nn sidurikettast, millede kontaktpind/pindala on kümnetes kordades suurem antud klotsist, st et vedrud nende klotside vahel peavad olema mega jõuga võrreldes ketastega...
Mikskipärast pole seeriatootmisse viimane jõudnud, eeldatavasti on mõtlevad inimesed(inseneerid) sellise lahenduse maha laitnud.
Ullikestele müügiks, lisades vinge nimetuse sellele vidinale kõlbab ikka. Antud toote äriidee on: raha tuleb lollidelt ära võtta :wave:
samast sarjast: http://www.ebay.com/itm/Car-Electric-Tu ... Um&vxp=mtr