1. leht 1-st

oeh!! äkki süüte või hoopis toite probleem

PostitusPostitatud: 17 Okt 2005, 21:36
Postitas silvert
jõle veider lugu.selline jama on et kunagi ei teinud mootor rohkem pöördeid kui 5000 ja siis tuli vaikus,justkui oleks jalg gaasi pealt ära võetud.aga kui sina ikka põhjas pedaali hoidsid siis käis varsti summutis pauk...niiet sõelu lendas.sai siis süüdet keeratud (ikka paremuse poole) ja pärast seda sama jama ainult et 4500 pöörde juures.nüüd on nii et vahel kipub nagu 3000 kandis ka natuke pirtsutama kuid ärkab siis jälle ellu.küssa on nüüd selline,et kas võib olla jama bensiinipumba filtris,see on kül vahetatud aga paak on põhjast must (siinkohal küsin kuidas paaki puhastatakse) ja järsku on filter jälle must.miks ma kahtlustan toite probleemi,sest kui paagis on alla 20 liitri,siis äkki rooli keerates hakkab mootor paari sekundi pärast vahele jätma,korraks.sama on ka äkki gaasi vajutades.mõte on et äkki on need probleemid omavahel seotud??? on kellegil sarnast jama olnud? auto on 1987 aasta 929 3.0 V6.minu jaoks maailma parim auto

PostitusPostitatud: 29 Okt 2005, 11:33
Postitas tomkulibin
Sarnase jama puhul päästs õhulugeja vahetus.

PostitusPostitatud: 25 Nov 2005, 11:24
Postitas Anonymous
Kas abi oled saanud?

Kui sa jagajat paremale ehk siis päripäeva keerad siis kas sa mitte ei keera süüdet hilisemaks. Sealt tekib moment, kus löögid kostuvad summutist. Keera vastupäeva tagasi, sest nii keerad varasemaks ja löögid peaks vähenema, muidugi ka kaduma üldse. Kuid parem on juba lasta teha seda spetsialistil, kellel on vastavad seadmed, pelgalt juba enda heaolu pärast.