1. leht 1-st

Küsimus RX-8 upgrade-imise kohta?

PostitusPostitatud: 09 Apr 2006, 12:46
Postitas Anonymous
Tere.

Lõpuks sain enda vana auto müüdud ja olen otsustanud osta RX-8 endale. Uurisin palju internetist selle auto kohta ja niipalju kui mina lugenud olen on kõik kiitnud seda autot. (Y)

Nii asja juurde. Kui auto käes, siis tahan osta kohe sportsummuti ja sportfiltri. Mihukest osta ja kust kohast? Plaanis on vahetada ka chip ära.

Ehk keegi oskab nõu anda ja aidata või kelle poole püürduda?

Marco

PostitusPostitatud: 09 Apr 2006, 12:53
Postitas Anonymous
Pöördu kasutaja IvarR poole, tema kaudu saad uurida firma db-hp pakkumisi :wink:

PostitusPostitatud: 09 Apr 2006, 13:19
Postitas Anonymous
MazdaGTI kirjutas:Pöördu kasutaja IvarR poole, tema kaudu saad uurida firma db-hp pakkumisi :wink:


Jah lähen käin Ivari ja Airo juurest ka läbi. Aga ma praegu jalamees ja hetkel ei saa sinna minna. Lähen veel reisule ka neljapäeval(13.04) nädalaks. Kui 20 aprill tagasi tulen, siis tahan kohe saksa minna ja auto ära tuua. Siis peaks kõik tuttavad läbi käima ja uurima, mis nad mulle pakuvad!

Ehk on siin foorumis ka neid kellel juba RX-8 olemas on?

Tänud :)

PostitusPostitatud: 24 Apr 2006, 14:53
Postitas Anonymous
Nii, see kolmapäev lähen Saksa autole järgi.

Kas siin foorumis keegi on, kes töötab mazda esinudses? Tahaksin teha hoolduse kohe kohe ära, ehk saab natuke soodustust :)

Ja ma ei ole ikka veel otsusele jõudnud, mihuke summuti süsteem autole panna, any ideas ?

PostitusPostitatud: 25 Apr 2006, 15:32
Postitas 323IFF
Uuri põhjalikult mis GARANTII ajal tehtud,ilmselt tasub "kiibi" vahetamine ära unustada,kui pole tehase nõudmisel tehtud pritse aju deforseerimine(selle tulemusena ei olnud ka enam autopilooti (AUTO CRUISE)).

PostitusPostitatud: 25 Apr 2006, 20:15
Postitas Anonymous
323IFF kirjutas:Uuri põhjalikult mis GARANTII ajal tehtud,ilmselt tasub "kiibi" vahetamine ära unustada,kui pole tehase nõudmisel tehtud pritse aju deforseerimine(selle tulemusena ei olnud ka enam autopilooti (AUTO CRUISE)).


Eks algul vahetan filtri ja sumpsi ära aga chipi asja vaatan hiljem, võib-olla ei vaheta üldse seda ära.

PostitusPostitatud: 25 Apr 2006, 22:52
Postitas IvarR
Tsau marko
Vaata www.corksport.com
Tellimisel võin abiks olla kui on vaja
IvarR

PostitusPostitatud: 03 Mai 2006, 16:30
Postitas Anonymous
Karl kirjutas:Chipimise osas tasub mõelda vahest jaapani turul kasutava softi pealelaskmise peale küll. Euroopas ei kasutata seda, kuna kuumemate väljalaskegaaside tõttu väheneb katalüsaatori eluiga ja see ei kesta enam euronormide jaoks piisavalt kaua (kuskil 120000 km. oli vist see norm).
Sumpsi osas maksab vast kaalu kergendamise peale välja minna, muud võitu pole eriti oodata, sest renesis on üsnagi tugevalt väikeste väljalaskeportidega piiratud.


Ma chippima ei hakkagi.

Eks see sumpsi värk ole jah selline, et rohkem häälte pärast teha ja katakad viskan vahelt niikuiniii minema ;) Aga intake kitti oleks vaja, seal ise aretama hakata pole vist mõtet.

PostitusPostitatud: 03 Mai 2006, 19:29
Postitas Karl
Racing Beat teeb igasugust head nodi mazdadele. Hästi lahti kirjutatud kah, mis milleks hea ja on tähtpeade* seas väga heas kirjas kah.

Miks muidu chippimise plaanid peast viskasid?

* tähtpea = rotorhead

PostitusPostitatud: 03 Mai 2006, 19:46
Postitas Anonymous
Karl kirjutas:Racing Beat teeb igasugust head nodi mazdadele. Hästi lahti kirjutatud kah, mis milleks hea ja on tähtpeade* seas väga heas kirjas kah.

Miks muidu chippimise plaanid peast viskasid?

* tähtpea = rotorhead


No autol on niigi jõudu(230Hp) ja kui veel "hingamine" vabamaks teha, siis küll ju :) Järgmine samm oleks juba turbo-kit ;)

PostitusPostitatud: 03 Mai 2006, 20:30
Postitas Karl
mulle on jäänud mulje, et renesise tuunimine on paras pähkel ja head tulemust on raske saada, mootor on juba tehase poolt päris kaugele arendatud ja edasised hobujõud tulevad küllaltki kallilt. Jaapani siseturu chip tundub selles osas kõige mõistlikuma valikuna ja seegi aitab mootori "ainult" 250 hobujõu peale.

PostitusPostitatud: 03 Mai 2006, 20:42
Postitas Anonymous
Karl kirjutas:mulle on jäänud mulje, et renesise tuunimine on paras pähkel ja head tulemust on raske saada, mootor on juba tehase poolt päris kaugele arendatud ja edasised hobujõud tulevad küllaltki kallilt. Jaapani siseturu chip tundub selles osas kõige mõistlikuma valikuna ja seegi aitab mootori "ainult" 250 hobujõu peale.


Vist jah, olen ka seda palju uurinud ja see tundub kõige mõistlikum. Aga praegu seda ei hakka tegema. Üritan nende asjadgea kõige pealt valmis saada :)