1. leht 1-st

Küsimusi III-gen RX-7 kohta?

PostitusPostitatud: 22 Mai 2006, 00:08
Postitas Anonymous
Tere Mazda rahvas!

Siin foorumis siis uus tegelane...mina... :D

Ma ka siuke vend nagu Teie kes hindab jaapanlaste kvaliteeti ja detailsust.
Sõidan praegu Hondaga, mis on sigahea auto, kuid võiks ja tahaks ära proovida ka Mazda. Ja nimelt RX-7.

Kui nüüd uurin, siis 3-gen RX-7 ('92) peaks kätte saama mingi umbes 10k euroga. Kuid kuidas osata sellist mudelit valida...mida uurida ja vaadata ning millega arvestada? Vaatan, et sellist mudelit eestis vist väga ei eksisteeri...seega kas eesti esindustest varuosi ikka saab? Esindus autot piisavalt tunneb? nii veermiku kui mootorit? Kui palju sellest 10'000 eurost autot saab...või tuleb kõvasti rohkemaga arvestama?
Mida kõike veel???

Paluks Teie lahket abi kallid Mazdafoorumlased :)

Aitäh!!!

(Väga palju infi RX-7'st siit foorumist ei leidnud...ühe taolise teema aga küll, kuid see ei sisaldanud piisavalt infi, seega tegin uue teema, et saada värskemat vastukaja...loodan ühtlasi ka et õigesse kohta postitasin)

PostitusPostitatud: 22 Mai 2006, 07:07
Postitas Anonymous
Mootorit ei puutu esinduse vennad kohe kindlasti ja varuosade kohapealt on asi eksoodile kohane, neid ei ole esinduses ja põhjuseks on nende autode puudumine meie riigis. Mõni eksemplaar on tekkinud, aga 2 auto pärast ei hakka esindus omale ühtegi detaili sisse vedama :wink:

Seega võid arvestada, et varuosi tuleb pikalt oodata ja tellida väljastpoolt esindust ning hinnad pole just kah kõige väiksemad :cry: Aga see ei suuda vähendada sõidumõnu ja elamust, mis see auto annab :!:

Neid 10k isendeid mina nii väga ostma ei tõttaks kohe, parem juba raisata aega müüja ja auto ajaloo kohta uurimiseks ja vajadusel lisada 1-1,5k :wink: Sest kui satud pees isendi otsa, võid arvestada suurte lisakuludega :!:

PostitusPostitatud: 22 Mai 2006, 13:45
Postitas Karl
Põhimõtteliselt peaksid esindused nüüd juba mootoreid lahti kah võtma, sest varsti peaksid ju mõned RX-8. 100000 ligi jõudma vähemalt teoorias ja siis on neil ette nähtud rõngaste vahetus. Odav see lõbu loomulikult ei ole, sest rõngad ise maksavad juba 15k. Seega kompressioonitest on rangelt soovitatav.

PostitusPostitatud: 22 Mai 2006, 13:53
Postitas Anonymous
no ma loodaks ise kah, et kui rx-8'id liigub juba kümnete viisi siis esindus peab selleks midagi tegema...samas peab saama ka esindusest varuosi kõikidele mazda'dele, olgu need nii vanad või eksootilised tahes...tellides peaks kõike saama...peab uurima seda asja.
Aga eks neid 10k isendeid ole igasuguseid jah...vajadusel pole 1-2k lisamine mingi probleem...Aga mõned saksa saitidel on suht kobedad.

Milline või kuidas see kompressioonitest välja näeb?

PostitusPostitatud: 25 Mai 2006, 13:32
Postitas LLman
kapa kirjutas:no ma loodaks ise kah, et kui rx-8'id liigub juba kümnete viisi siis esindus peab selleks midagi tegema...samas peab saama ka esindusest varuosi kõikidele mazda'dele, olgu need nii vanad või eksootilised tahes...tellides peaks kõike saama...peab uurima seda asja.
Aga eks neid 10k isendeid ole igasuguseid jah...vajadusel pole 1-2k lisamine mingi probleem...Aga mõned saksa saitidel on suht kobedad.

Milline või kuidas see kompressioonitest välja näeb?


Tegelikult seis selline ,et 10K-ga saad sa 3.Geni kätte küll aga põhimõtteliselt võid arvestada ,et aasta jooksul tuleb üks kapikas ette võtta :(
Sõbrad Praha rx7-e klubis on väga pessimistlikud 3 geni rx7 mootori osas.
Aga samas kui "aega ja viitsimist" (loe ka raha ja raha) on siis why not :)
Eestist esisnusest küll enam ühtegi juppi küsimas ei taha käia.