1. leht 2-st

K: rx7-le mis mootor asenduseks?

PostitusPostitatud: 18 Apr 2008, 10:54
Postitas infamous
http://www.osta.ee/3285518 selline siis müügis , kirjas et mootorit pole . Ega keegi ei tea öelda mis mootorid sinna veel sobivad peale rx-7 enda oma ? Sõber tundis huvi .

PostitusPostitatud: 18 Apr 2008, 12:01
Postitas Evert
Nooh, ntx. levinuim asendusmootor USAs on Chevy 350cid e. 5,7L V8.
Kui see mahub, siis mahub sinna vist mida tahes :lol: Ntx. GD FE3 või F2 + 929 või B2200 kastika k.kast. Kardaani peab vist küll siis ümber tegema.

PostitusPostitatud: 21 Apr 2008, 21:01
Postitas kuubalane
v pane fordi v6 2.9 v scorpio cosworth..v opeli 3.0..vahet pole..aretama pead nii kui nii hakkama

PostitusPostitatud: 22 Apr 2008, 23:52
Postitas GEDOHC
sõbra auto, kere asjal päris hea orig kast oli ka veel olemas

PostitusPostitatud: 27 Apr 2008, 23:05
Postitas Snoofi
Äkki mõni rx-7 huviline oskab öelda kui kui keeruline on BP mootori install originaali asemele? On väga palju ümberehitamisi?

PostitusPostitatud: 27 Apr 2008, 23:13
Postitas tomkulibin
Snoofi kirjutas:Äkki mõni rx-7 huviline oskab öelda kui kui keeruline on BP mootori install originaali asemele? On väga palju ümberehitamisi?

Või FE3? Kasti kinnitused neil erinevad(BP ja FE), aga FE mootori kast sobib tagaveolise 929 ridamootritega.

PostitusPostitatud: 08 Mai 2008, 20:24
Postitas steve
Ehk kulibin või mazdagti oskab öelda mis mootor minu RX-7'mel vahel on ( ise ei mäleta )

PostitusPostitatud: 08 Mai 2008, 21:11
Postitas tomkulibin
steve kirjutas:Ehk kulibin või mazdagti oskab öelda mis mootor minu RX-7'mel vahel on ( ise ei mäleta )

"MA" 2.oL kettajamiga nukkvõll, karburaatoriga 8 klappi, Põmst sama, mis enne 83a. 626 kerele istutati.

PostitusPostitatud: 15 Juun 2008, 23:05
Postitas Rx-7
Antud auto siis minu jagu mis myygis.Ruumi seal kapoti all oleks eeldatavasti ka ameeriklase kone jaoks kuid see teeks esiotsa liig raskeks..neid on mõned siin eestis scorpa 2,9 mootori peale ymber tehtud..kõige lihtsam olekski ilmselt kas fordi tagaveoliselt miskit võtta v siis mazda 929lt.

PostitusPostitatud: 15 Juun 2008, 23:12
Postitas Mario
on üritatud ka BMW 2.0 liitristega (küll mitte Eestis) ja keegi proovis ka Toyota Hiluxi diislit.. :D et siis bemmi oma oleks parim variant vist, kütet ka väga ei neela ja minek on enamvähem..

PostitusPostitatud: 15 Juun 2008, 23:36
Postitas Rx-7
Mul yks 1 generatsiooni rx millel BMW 1,6 karpa peale topitud.

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 00:04
Postitas Rx-7
Tudub sedapsi olevat ,et mazda on rx-le teinud täiesti oma käimari korpuse..St siis ,et ei istu otse sinna originaali otsa ükski 323/626/929 mootor.Vb pole veel kõik need erinevad mallid mulle silma alla hakanud.

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 12:19
Postitas IvarR
Rx-7 kirjutas:Tudub sedapsi olevat ,et mazda on rx-le teinud täiesti oma käimari korpuse..St siis ,et ei istu otse sinna originaali otsa ükski 323/626/929 mootor.Vb pole veel kõik need erinevad mallid mulle silma alla hakanud.

Sidurikoda tuleb panna vastavalt mootorile teine ja pole probleemi.
IvarR

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 14:36
Postitas Rx-7
Kahjuks on vähemalt minu Rx-7 käigukasti korpus monoliitne..St ,et sidurikoda ei käi korpuse küljest eraldi ära.Seega pole midagi vahetada.

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 14:44
Postitas Evert
Aga kas nt mingist paksemast alumiiniumplaadist k.kasti ja mootori vahele adapterit teha ei anna?

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 16:18
Postitas Rx-7
Eks ta kindlasti annaks..Aga siis hakkavad mängima käigukasti peavõlli ja siduri kaugused,Siduri nuudid (Kui annab kasutada rx-7 sidurit jääks palju jamasi ära),mootori karteripõhja kuju,käpa kinnituste kaugused,Starteri asukoht(Rx-7-l oopis teises kohas kui mul seninähtud 323-edel ja 626-tel Asub käigukasti korpuse tagapool teise suunaga teistele mootoritele paigaldamise suunast.)Kui jääb pealepandava mootori starter ja hooratas saaks originaal starteri augu lihtsalt kinni panna.Et perfektne oleks kui sobiks mingise mazda pealt võetud mootor koos tolle hooratta ja starteriga ning rx-7 sidur ning saax vaheplaadi paksusega paika panna ka käigukasti kauguse mootorist.Ning muidugi oleks tore kui mootor pärineks taguveoliselt autolt ,et oleksid käpakinnitus kohad antud autole vastavas kohas ehk siis mootori külgedel. Oma teooriaga olen ma siiani jõudnud sinnamaani ,et mootorit tuleks siis eeldatavasti otsima taguveolistelt mazdadelt mida eriti palju siinmail ringi ei liigu.Või siis otsida oopis mõni teine mootor koos tolle kastiga mis mõõtudelt võimalikult ligilähedasena istuks sinna vahele.
ARK-ile meeldimiseks võiks jääda mootorikinnitused nii kerel kui ka mootoril originaalseks.ise mõõtsin omega mootorit sinna vahele ja käpakinnitused olid imestuseks täpselt identsed.Samuti jäi mootor sinna sobivaks ka kõrguse kui ka pikkuse poolest..ainuke mis ümber teha tuleks oleks karteripõhi.(Paun jäi täpselt sillatala peale) Ning käigukangi hoovastikku viia tahapoole umbeskaudselt 10 cm võrra Mis ka üsna lihtne.Ning siis muidugi ka kardaani ümber tegemine ning väljalase ja veidike juhtmestiku modimist..Minu mõõtmiste ohvriks oli siis 2,0 85KW Omega A mootor

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 19:13
Postitas Mario
olen ka kuulnud seda Opeli moto varianti.. kuskilt SR.orgist lugesin, et tallinnas on keegi sepp, kes lõikab kartereid ümber..aga siis võib kaduda oluline osa õli mahust, ma arvan, et kuskile peab selle kompenseerima, et õlipuudust ei tekiks..

aga kuidas oleks näiteks variant, et pannagi mootor koos kastiga ja originaal välja jätta.. sest kardaani modimist tuleb nagunii.. keegi teadis rääkida, et ka BMW motad 1.6 ja 1.8 peaksid ära mahtuma. :)

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 22:24
Postitas Rx-7
mul yhel vanemal generatsioonil on pandud bemari 1,6 karpa peale.
aga opeli õlivannist niipalju ,et paun tuleb eestpoolt viia tahapoole otsa ja samuti ka õlivõtt karteris.Mahutavuses seal kapoti all puudust pole..sinna on pandud ka v8-id nii ameeriklasi kui ka bemari omi.

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2009, 23:25
Postitas IvarR
inimesed ma olen teis pettunud. Mis mõtet on rx7-l ilma rootormootorita :?: :?: :?:

IvarR

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2009, 00:18
Postitas Mario
nojaa.. aga kui saab jälle 80 000km täis ja pead jälle hakkama nutuste silmadega juppe otsima, siis ma usun, et kõigil meil ei ole niipalju pappi, et mööda euroopat neid apexi tihendeid taga ajada.. :?
või otsida veel töökorras motot.. :? pigem minna kergema vastupanu teed ja on sul lahe masin, millel on ka suht söödavad ja taskukohased jupid.. Et lapsed ei peaks nälgima ja teise autoliising ei jääks maksmata..

eks igaühe enda asi :) isiklikult teeks ka nii, sest ei ole seda raha kütuse alla panna ja veel remondile kah..

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2009, 00:27
Postitas IvarR
R4 ja rootormootori kap-rem on samas hinnaklassis btw.
Juppe rohkem kui 2x vähem. Manuale on netis tohhujaa. Lisaks on mootor piisavalt kerge ja väike et pole vaja mootoripukki.

Noh jah seda juhul kui inimesed ikka peaga käituvad ja hoolitsevad ka mootori eest mitte ei vaheta õlisid 30K tagant ja siis ka kõige odavamat saastaõli sisse valavad.

IvarR


Mario kirjutas:nojaa.. aga kui saab jälle 80 000km täis ja pead jälle hakkama nutuste silmadega juppe otsima, siis ma usun, et kõigil meil ei ole niipalju pappi, et mööda euroopat neid apexi tihendeid taga ajada.. :?
või otsida veel töökorras motot.. :? pigem minna kergema vastupanu teed ja on sul lahe masin, millel on ka suht söödavad ja taskukohased jupid.. Et lapsed ei peaks nälgima ja teise autoliising ei jääks maksmata..

eks igaühe enda asi :) isiklikult teeks ka nii, sest ei ole seda raha kütuse alla panna ja veel remondile kah..

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2009, 00:38
Postitas IvarR

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2009, 09:08
Postitas Sven
Mario kirjutas:nojaa.. aga kui saab jälle 80 000km täis ja pead jälle hakkama nutuste silmadega juppe otsima, siis ma usun, et kõigil meil ei ole niipalju pappi, et mööda euroopat neid apexi tihendeid taga ajada.. :?
või otsida veel töökorras motot.. :? pigem minna kergema vastupanu teed ja on sul lahe masin, millel on ka suht söödavad ja taskukohased jupid.. Et lapsed ei peaks nälgima ja teise autoliising ei jääks maksmata..

eks igaühe enda asi :) isiklikult teeks ka nii, sest ei ole seda raha kütuse alla panna ja veel remondile kah..



Milleks sulle auto mida sa ülal pidada ei jõua, kui tahad sellist autot siis ole valmis ka kulutama :idea: RX ilma rootorita on nagu kepp Durexiga, näed aga ei tunne :wink:

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2009, 11:19
Postitas Rx-7
Minul isiklikult on neid rx-7-eid kokku rohkem kui terves selles foorumis ilmselt kokku.ja eks see ole inimese enda asi mis ta oma autoga teha tahab..On mul olemas ka õige mootoriga isendeid ja lisaks veel ka turbokas mida 2 gen-i ma teist eestis ei teagi.seisab mul ka yks 2 gen kere millel tõepoolest mootorit ei ole ja ma ei näe ka mitte mingisugust mõtet sinna otsida originaal mootorit mingise 20 kiloga.(Soodsam terve auto soetada)..ennem aretangi sinna vahele kas omega v midagi muud ja sõidan rahus sellega igapäevasõite ja vean kasvõi loomadele heina ja sõnnikut sellega kui tahan..See foorum kaotand minu jaoks igasuguse mõtte kuna esiteks on see igav..mida näha tavalises 323/626 mazda3/5/6 jne.juures? Tavalised masstoodangus igavad pereautod mida kõik nurgatagused täis.Ja kui keegi annab nõu siis sõimatakse nii kuis jaksatakse..K.....e keda tahate ja durexiga v ilma.Mina sõidan rahus oma rootoritega edasi.Ja inimestele kes ei suuda kuskilt netist juppe otsida teadmiseks ,et mazda keskus tegi mulle turboka remondi pakkumise 55000.- milles sisaldus ainult kogu tihendikomplekti hinne.sellele veel lisanduks siis töörahad ja kui mõni kamber v miskit muud tuksis siis maksad ennast ilmselt päris lolliks..Kas on kap rem ikka sama odav kui tava autol?Ja kap remiks pidada ainult apexite ja veesärgi rõngaste vahetust on natuke liig vähe võrreldes mida saab sama raha eest teha kolbmootoriga.
Palju edu teile siin edaspidistes vaidlustes.
andre.

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2009, 11:58
Postitas Mario
Sven kirjutas:Milleks sulle auto mida sa ülal pidada ei jõua, kui tahad sellist autot siis ole valmis ka kulutama :idea: RX ilma rootorita on nagu kepp Durexiga, näed aga ei tunne :wink:

sa ei saand ikka vapsee aru, mida ma öelda tahtsin.. :roll:
ei hakka topelt seletama kah.