2. leht 2-st

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 19:01
Postitas ksuuk
IvarR kirjutas:Ei tule.


Väidetavalt on Rx7 manualis kirjas, et ei tohi kasutada sünteetilist õli. Aga Rx8 manualis pole selle kohta sõnagi.

Mida siis kasutaja tegema peab?

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 19:53
Postitas IvarR
Loe uuesti mis mul rx7-ga selle jaoks tehtud on et võiks kasutada sünti.
Ma lihtsalt ütlen et on olemas võimalus ka kasutada synti. Kuid pole öelnud et see tehasest saati oleks lubatud olnud.
IvarR

ksuuk kirjutas:
IvarR kirjutas:Ei tule.


Väidetavalt on Rx7 manualis kirjas, et ei tohi kasutada sünteetilist õli.

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 21:29
Postitas ksuuk
IvarR kirjutas:Loe uuesti mis mul rx7-ga selle jaoks tehtud on et võiks kasutada sünti.
Ma lihtsalt ütlen et on olemas võimalus ka kasutada synti. Kuid pole öelnud et see tehasest saati oleks lubatud olnud.


Lugesin aga egas ometi keegi hakka seda igaks juhuks Rx8 -le tegema, lisaks kui tehas pole öelnud, et sünt Rx8 -l keelatud on?

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 22:03
Postitas IvarR
ksuuk kirjutas:
IvarR kirjutas:Loe uuesti mis mul rx7-ga selle jaoks tehtud on et võiks kasutada sünti.
Ma lihtsalt ütlen et on olemas võimalus ka kasutada synti. Kuid pole öelnud et see tehasest saati oleks lubatud olnud.


Lugesin aga egas ometi keegi hakka seda igaks juhuks Rx8 -le tegema, lisaks kui tehas pole öelnud, et sünt Rx8 -l keelatud on?


Mootor ise on pmst sama. Rootori kuju on natukene teine kuid koda jne on sama. Ehk siis kui rx7l ei tohtinud kasutada miks peaks rx8-l olema lubatud 8-)
Ma kyll ei oska pakkuda lahendust et mida sa ette peaksid võtma. Tundub et eestis pole yhtegi rootorispetsialisti kuskil mazda teeninduses.
IvarR

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 22:30
Postitas ksuuk
IvarR kirjutas:Mootor ise on pmst sama. Rootori kuju on natukene teine kuid koda jne on sama. Ehk siis kui rx7l ei tohtinud kasutada miks peaks rx8-l olema lubatud 8-)
Ma kyll ei oska pakkuda lahendust et mida sa ette peaksid võtma. Tundub et eestis pole yhtegi rootorispetsialisti kuskil mazda teeninduses.


Hakkab tunduma, et peaks ka Eestis kõik Rx8 omanikud kokku koguma ja Mazda -le hagi esitama, sest neilt ei saa ei hea ega kurjaga mingit vastust kätte, ainult vabandavad, et midagi teha ei oska. See on ju ometi nende kohustus auto korda teha?

Üldse on imelik, et Rx8 -l pole pandud mingit lisaõlipaaki ja automaatset õlitaseme kontorolli/lisamist.

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 22:45
Postitas Siim
no aga mismoodi nad selle sul korda teevad,kui pole kedagi seal kes oskaks,lõpuks keeravad rohkem peeti asja,maja ju ise ei remondi,mõni pädev inimene peab ka seal sees olema

PostitusPostitatud: 03 Dets 2008, 08:12
Postitas tomkulibin
Kui ma eksin, siis parandage.
Eestis on Mazda müügiesindus.
Mazda esindus lähim peaks olema Soomes. Ehk on selles probleem, et ei leidu spetse.
"323IFF" käib/käis koolitustel soomes, ka sel ajal, kui töötas "Esma"s.
Ehk peaks probleemiga pöörduma siis "korrus"kõrgemale kui kohapeal abi pole :?:

PostitusPostitatud: 03 Dets 2008, 17:04
Postitas ksuuk
_siim_ kirjutas:no aga mismoodi nad selle sul korda teevad,kui pole kedagi seal kes oskaks,lõpuks keeravad rohkem peeti asja,maja ju ise ei remondi,mõni pädev inimene peab ka seal sees olema


Aga see peaks olema nende, mitte kliendi mure? Vanasti käis Soomes Mseeria bemmide hooldus ka nii, et auto saadeti laevaga Saksamaale hooldusesse.

Ehk alati on lahendus, kui vaid tahet on.

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2009, 20:36
Postitas raira
veider mis õli soovitab üks manual,servast serva :D

Recommended engine oil


Item

Market


Europe

Except Europe

Engine oil Grade API SG, SH, SJ, SL
ACEA A1 or A3 API SG, SH, SJ, SL API SG, SH, SJ, SL
ILSAC GF-2, GF-3
Viscosity (SAE) 5W-30 10W-30 40, 30, 20, 20W-20, 10W-30, 10W-40,
10W-50, 20W-40, 15W-40, 20W-50,
15W-50, 5W-20, 5W-30
Remarks Mazda genuine

Dexelia oil e.g.
- -

valik suht lai.....
ise olen kasutand aind täissünti 5w40 ja no problem :D

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 30 Juul 2010, 13:30
Postitas john
tiitsei kirjutas:Olen ühe 2004 aasta manuaalkastiga highpower versiooni omanik, probleem on nimelt selline, et külmastpeast käivitub auto igakord ja probleemideta, aga kui juba mootori soojaks sõitnud olen peab oma 15 minutit ootama enne kui asi uuesti käivitub...
olen proovinud seda "gaas põhjas" käivitamist mida mõningates kohtades soovitatakse jms aga ei midagi, ainuke mis aitab on mingi natukese aja tagant uuesti proovida ja siis läheb raskustega asi tööle.
auto läbisõit natuke üle 60000km, ainult esinduses hooldatud, viimase poole aastaga kui probleemid hakkasid olen esindusele vist juba pea 50000.- andnud igasuguste paranduste vahetamiste eest ja siiani on probleem ikka sama ja pole mingitkipidi paremuse poole läinud. viimanekord kui uuesti rääkimas käisin lubasid et "uurivad" ja mingit aega mulle enam ei andnud kuna ütlesid, et ei oska rohkem midagi ette võtta!!
igasugused ideed teretulnud ja ehk kellelgi sarnane probleem olnud?



Tegu ei ole mingi tüüp veaga vaid auto tuleb välja suretada 6000.- põõrde pealt. Sest vastasel korral jääb silindrisse kütus sisse ja see uputab küünlad sooduks ära. Olen korduvalt küünlaid maha kiskunud, kuna auto on valesti seisma jäänud. Kui õieti auto välja suretada siis ei ole probleeme olnud auto käivitamisega juba pea aasta.

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 30 Juul 2010, 15:51
Postitas Siim
Sellest on ennegi juttu olnud,kui inimesed foorumis ringi vaataks jääks ära igasugused 50 000 remondiarved,seal ei ole midagi rikkis või katki,tegemist ongi selle mootori eripäraga.

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 30 Juul 2010, 15:56
Postitas Ch
No tegelt ei peaks inimesed foorumitest seda otsima ju. Meil on ju ametlik esindus olemas, kes peaks ju teadma kuidas auto töötab. Praeguse seisuga on foorumis targemad inimesed kui esinduses. Kas neile koolitusi ei korraldata enam või nad lihtsalt ei viitsi asjaga tegeleda.

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 30 Juul 2010, 17:42
Postitas tomkulibin
Kliendilt raha ära võtmine on ju mugavam. Selle asja nimi on kommerts, ehk raha tuleb lollidelt ära võtta. Saad targaks- ei pea enam koidulaid/jakobsone tuulutama.
Pealegi ka esindus peab rahakest loovutama koolituse eest. Paljukest neid nn ulmelisi isendeid ikka siin liigub, võib ju vaikselt mööda hiilida probleemist ja möödaminnes kergendada kliendi taskuid vastu midagi tegusat pakkumata.
Samas probleem, et soojast peast käivitades mootor upub, ei ole sünnist saati probleem. See tekkib miskil ajal miskite asjaolude sunnil. suretamiseelselt pöörded lakke lasta- see on probleemist mööda hiilimine, mitte põhjuse kõrvaldamine. Paraku ise üksikasjalikult antud moto hingeeluga kursis pole, muidu aitaks hea meelega.
IvarR üht sellist probleemi lahkas ja mõneks päevaks peale näppimist oli probleem lahkunud. Paraku vaid mõneks päevaks. Oletuslik lahendus on olemas, aga kuniks pole kinnitust, ei hakka välja hõiskama.

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 30 Juul 2010, 18:57
Postitas MaSu
ettevõttele on kuluefektiivsem vahetada juppe 100%+ juurdehindlusega kui tegeleda vea otsimise/kõrvaldamisega.
mul on kliimaseadmes üks led läbi, mis tuleks maha joota ja uus asemele panna. nende soovitus oli uus blokk. :lolno:
hinda ei hakanud uurima :?

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2011, 17:26
Postitas IvarR
Autol olid tüüpiliseks sümptomiks mitte käivitumine sooja mootoriga ning veaks osutus ära tahmanud mootor ning tagumise koja defekt (kompresiooni puudumine).
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sellisel juhul aitab ainult täielik mootori kaprem koos uute tihenditega ja uue kojaga (DB-HP kasutab rootormootorite koostamisel Atkins Rotary ja Viton tooteid mis on hinna poolest küll samas klassis OEM juppidega kuid on parema kvaliteediga ning testitud ka võidusõidu mootorites).
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Atkins Rotary jupid ja Viton õlitihendid
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Hind koos mootori mahavõtmisega ja pealepanekuga on alates 2000eur
(täpsem hind oleneb kulumis/katkioleku astmest ning vajaminevatest kodade/rootorite arvust)

Kui kellelgi on sel teemal probleeme siis võtke ühendust. Alati ei pruugi olla niiöelda raua viga vaid on neil ka muid vigu küljes.
Kui kellelgi ka mootoritükke vaja siis mul kojad ja rootorid olemas kasutatud kuid korralikud.
IvarR

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 03 Aug 2012, 23:08
Postitas Aleks
Tervist!

Olen uus kasutaja siin foorumis.

Tahaksin küsida sellist asja, kas keegi oskab öelda, et kas Tartus on võimalik kuskil kompressiooni test sooritada?

Lugupidamisega,

Aleks.

Re: RX-8 käivitamise jama

PostitusPostitatud: 12 Aug 2012, 15:25
Postitas Siim
Kui soojalt ei käivitu siis muud viga seal ei olegi reeglina :P