1. leht 1-st

RX-8 Hakkas põlema mootori tuli armatuuril

PostitusPostitatud: 21 Mär 2009, 16:56
Postitas siimilves
Mul väike jama hakkas põlema mootori tuli armatuuril (algul vilkus mingi aja järgul aga nüüd jäi põlema) osa küll räägivad et see tuli võib hakkata põlema ka siis kui mootor ei saa bensu kätte ja kui kasvõi mõni väike elektroonika viga näiteks: mõni pistik annab lühist, ise ei oska mingit seisukohta võtta äkki on siin keegi kes oskab aidata.


Kõik oleks teretulnud

PostitusPostitatud: 21 Mär 2009, 22:05
Postitas Sven
Just nii ongi et see tuli võib põlema hakata tuhande erineva rikke korral ja ainuke lahendus vea leidmiseks on diagnostika :idea:

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 07:34
Postitas siimilves
aga diagnostika ei leia mitte midagi

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 08:33
Postitas Sven
Palju on ettenähtud hooldusvälp ja kas see on ületatud?

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 10:21
Postitas siimilves
hooldus oli 55000 km pealt 2008 märts praegu läbisõit 63000 ja müüa ütles et 80000 pealt mine uuest ja veel selline küsimus et palju umbes sellisel autol norm kütekulu on (low-poweril ) mul krt kahtlaselt üüratult suur

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 10:29
Postitas raira
proovi aju ära nullida ,vaata mis juhtub.
There are two reset procedures, one for the NVRAM and the other for the KAM. Neither will erase your radio presets and such like the method SpooledUp7 posted:

1) With the key in the off position, press and hold the odometer reset button and turn the key to on;
Continue to hold the odo button until the odometer reads "TEST" and then release.
2) Turn the key to off and repeat step one.

This will reset the entire PCM except the KAM which contains the sensor profiles amongst other things. You can reset it with the familiar procedure:

1) Turn the key to on
2) Depress the brake pedal rapidly 20 times in a row until the oil pressure gauge sweeps to halfway and back again.

palju ta sul sis kütet joob?
__________________

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 10:49
Postitas siimilves
NO Linnas paneb oma 17 sajale ja maanteel kusagil 12- 13

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 15:35
Postitas Mario
siimilves kirjutas:NO Linnas paneb oma 17 sajale ja maanteel kusagil 12- 13

vägagi normaalne kulu selle masina puhul. Keskmine kulu ongi umbes 13-15L.

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 19:58
Postitas Sven
Selline kulu peaks ikkagi olema High Power isendil, või on su auto mootor sõelaks töödanud juba :?

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 22:06
Postitas siimilves
ei usu et sõelaks töötanud , sest siis poleks meestrahva suguelunditki minekut tal ja mootor teeks jubedat häält aga mootor on nii vaikne

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 22:07
Postitas siimilves
ja muidugi see 29 kw ei ole nüüd küll suur vahe ühel 0-100 6,4 seki ja teisel 7,2

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 22:10
Postitas cabernet1
Linnas 17... olge normaalsed mehed.
Subaru Forester võttis Falckis talvel nii palju, kuna 24 tundi jutti mootor töötas ja igal võimalikul ja mittevõimalikul hetkel käisid kõik 4 paput kohapeal ringi ning massi oli nagu muda.

RX8 peaks ikkagi linnas alla 13 l hakkama saama. Kuskilt on ajakirjast kõrvu jäänud, et kui ta kõikaeg punases ei ole, siis pidi suhteliselt öko olema. Mis ta on, kõigest 1,3 kuid pööretel eksju?
Katsu hoida pöörded alla 4000 on kõrvadel kergem ja küttekulu peaks vähenema.

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 22:43
Postitas siimilves
loodame et jääb väikseks jah aga see mootori tuli ikakgis jamab ja kui see tuli põleb siis soojast peast ei taha kohe käima minna aga kui ei siis pole mingit probleemi. ega see 1,3 rootor nii kergelt kohviks ka nüüd ei lähe niipalju kui ma uurinud olen on ta ikkagist sport auto ja ta mootor pidavat olema suht tugev aga elektroonika pidi olema see mis streikima hakkab

PostitusPostitatud: 22 Mär 2009, 22:46
Postitas cabernet1
diagnostika sinu suur sõber antud küsimuses.

Praegune võimaluste arv on nagu sõrm kreissae alla jätta ja esimesel korral täppi arvata, milline hammas lõikas.
Tuli hakkab põlema, kui on mingi viga. Vahet ei ole milline tuhandest variandist, tema on su indikaator, diagnostika aga ravi algus.

PostitusPostitatud: 23 Mär 2009, 08:15
Postitas Sven
Kipun arvama ka et suur kütusekulu ja mootori tuli on omavahel seotud, kui ka veel käivitumise probleemid on siis kindlasti vaja uuesti esinduses diagnostika läbi teha.

PostitusPostitatud: 23 Mär 2009, 22:15
Postitas raira
mis suurest kütüse kulust te räägite küll???ma tahaks näha seda rx8 mis linnas alla 13 liitri kütet võtab ,tahaks endalegi sellist öko liikurit :)
aga ok teemasse
oled sa oma süütesüsteemi(küünlad,juhtme,süütepoolid) ka vahetand?
suht hell koht neil.üks miss fire ja saadki tõenäoliselt omale cel

PostitusPostitatud: 23 Mär 2009, 22:47
Postitas Sven
raira kirjutas:mis suurest kütüse kulust te räägite küll???ma tahaks näha seda rx8 mis linnas alla 13 liitri kütet võtab ,tahaks endalegi sellist öko liikurit :)


Sul Low või High Power :?: Low Power peaks saama ka alla 13L/100km kohta linnas :wink:

PostitusPostitatud: 23 Mär 2009, 23:29
Postitas siimilves
mulö paneb 13 maanteel mitte linnas linans ikka 17 nagu ja küünalde kohapealt seda et neid on ikka vahetatud küll. krt kahju et ei tea mingit tõsist rootor mootori spetsialisti

PostitusPostitatud: 24 Mär 2009, 08:03
Postitas Sven
Kahjuks on jah meie kodu nii väike et siin hakatakse alles nüüd julgema avastada rootorit. Samas kui inglise keelt mõistad siis otsi netist RX8 foorumeid ja uuri sealt, keegi peab ju teerajaja olema :wink: