1. leht 1-st

K: Premacy 2002 a. Generaatori mahavõtmine.

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2008, 21:47
Postitas Mart
Nonii, pean tegema järjekordselt näpud õliseks. Õnneks mitte mossel ! Seekord jäi naise autol genekas kinni. On vaja teist eemaldada.
Vaatasin, ei mahu teine kuidagi alt välja !
Kas on teadajaid mehi, mida peaksin eemaldama, et geneka kätte saaksin?

Eriti on oodatud IFF-i ja Kulibini kommentaarid.


Mart.

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2008, 22:07
Postitas tomkulibin
No mis ütleja mina olen.
Kogemustes Sinu isend puudub, küll sai samane ettevõtmine läbi viidud Probega. Üles ei mahtunud tulema ja alla ka. Uurisin, mida kodanikud idapiiri taga pakuvad. Nemad soovitasid veovõlli maha võtta(parema), et küll siis saab kätte. Hiljem leidsin ka manuaali kuskilt netist, sealgi oli kirjas samamoodi. Mõtle selle üle, ehk on see lahenduseks.

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2008, 23:26
Postitas Mart
Kas siis tervestükis veovõll maha.
Kas äkki saab lahtilasta veovõlli toe (laager) juurest. Tugi ka lahti lasta ja vaadata et käimarist ots välja ei jookseks. Sarniir tuleb ka vist lahti lasta ?

Kulibin, sul olid erinevad joonised, kas leiad parema poolassi joonist, koos tugilaagriga ?

Mart.

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2008, 23:31
Postitas leviathan
mix on vaja hammast per..e augu kaudu välja tõmmata?
mahub gene ülevalt välja küll kui vaja,tõmba see sõepaak eemale ja tuleb

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2008, 23:40
Postitas Mart
leviathan kirjutas:mix on vaja hammast per..e augu kaudu välja tõmmata?
mahub gene ülevalt välja küll kui vaja,tõmba see sõepaak eemale ja tuleb


Oled kindel ? Mul mingid torud ja voolikud ka seal jalus !
Peab vaatama, oleks lihtsam küll.

Tegu on 2,0 16v autom masinaga.

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2008, 06:02
Postitas tomkulibin
Mul üles võtmisel jäid segama kliimaseadme torud voolikud.
Maha võtsin jah vaid välimise osa tugilaagrini.
pilti otsin

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2008, 21:10
Postitas Mart
Krt, ei mahu ülevalt. Kliimatorud jäävad ette.
Peab hakkama ikka alt lammutama.

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2008, 19:11
Postitas Mart
Mahtus ikkagi ülevalt tulema.

Mart.

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 20:21
Postitas villi
Huvitav, kas seal on selline gen. nagu selles teemas:http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=5586

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 22:58
Postitas Mart
Peaks olema jah. Mul läheb igatahes peale 626 99 a genekas.

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2008, 23:39
Postitas Mart
Niisiis, genekas peal ja kõik ok.

Selle geneka vahetuse teeb 2 kesi ära umbes 1,5 tunniga.
Kahekesi on parem sellepärast, et üks vaatab altpoolt, et genekas torude ja jubinate külge kinni ei jääks ja teine vaatab ülevalt poolt.
Ülevalt tuleb genekas väga lihtsalt ära ja läheb paikka ka.

PostitusPostitatud: 28 Mär 2008, 21:36
Postitas Prema
Huvitav lugu. See geneka probleem on mazdadel tüüp viga. Ka enda Premacyl andis see otsad ja vahetati Mazdaabis ka kohe ära. Samas suht uuena on juba korra seda sel autol vahetatud. Töökaaslaselt kuulsin, et tema 626-l jõuti seda kahe aasta jooksul vahetada 2 korda ja 6-l vahetatud samuti korra. :shock: Mis kuradi värk see siis on!?
Ja mazdaabis kisti ikka poolass lahti ja võeti genekas alt välja -- arve järgi läks aega 2,5h -- seega kokkuvõttes päris kallis lõbu.... :(

PostitusPostitatud: 28 Mär 2008, 22:39
Postitas tomkulibin
Prema kirjutas: mazdaabis kisti ikka poolass lahti ja võeti genekas alt välja

Nii on remondi manuaalis kirjas ja rem ettev]tted [ritavad sellest kinni pidada.

PostitusPostitatud: 28 Mär 2008, 23:45
Postitas leviathan
aga kulibin oled sa seda manuali näinud, et nii väidad?

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 01:02
Postitas tomkulibin
konkreetselt Premasy kohta mitte, aga 626, mx6 ja Probe jagu küll.

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 01:30
Postitas leviathan
nu niipalju kui mina olen 626te näind ei kei ühelgi allapoole see genekas,premacyl küll nina teistmoodi(mootorikohapealt) aga alati on ülevalt poolt välja saadud. on sul mingi link, või mis iganes oma väite tõestuseks et alt tuleb gene välja(mul pole kusjuures :D )

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 08:41
Postitas tomkulibin
Esimene ettejuhtuv, kus miskit geneka vahetusest:
Pilt
Pilt
Siin veovõlli eemaldamine soovitatud küll ainult diisli puhul, aga selles raamatus polnud ühtegi kondiga varustatud autost juttu. Kusagil mujal oli konkreetselt ära öeldud, kui on kont, siis ainult alt geneka eemaldamine, et mitte tekitada võimalust kondi torustiku rikkumiseks.
Loomulik, et kõiki asju ei tehta manuaali järgi(saab ju ka kuidagimoodi teisiti), aga rem. tehnoloogia on "targemad" kirja pannud ja üritades vähendada riske kallima remondt tekke vajadusteks.
Aga proovi nüüd ülalt välja võtta genekas, kui on tegemist "V" mootoriga :D ja mitte 929 kerel.

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 13:27
Postitas Prema
Mazdaabi mehed viitasid samuti tehase poolt ette nähtule -- tehase andmete kohaselt pidavat veel käimakasti õli välja laskma, poolassi eemaldama ja siis gene maha ja peale. :)
Vaatasin ka kapoti alla -- mul küll konti pole aga roolivõimu torud jäävad ikka ette ja ei kujuta ette kuidas gene sealt kaudu kätte saada.
Samas ei saa aru miks pole genekas pandud mootori ette poole külge -- seal ruumi küll, ligipääs hea ja kui põhjakate olemas siis on ka paremini vee ja sodi eest kaitstud kui seal salongi seina vastas.
Aga eks "targemad mehed" on selleks mingi põhjuse leidnud. :lol:

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 14:02
Postitas tomkulibin
&26 aastatest 83-87 oli genekas mootori ees. Seal see häda, et väljalaske kollektori kõrge temperatuur tappis genekat. Sõidu ajal pole väga palav, aga ummikutes venides....

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 18:06
Postitas 323IFF
puudutan vanat.teemat
novembri viimasel pühapäeval sai siis ka "ajaviiteks" genekat näpitud.
3 tundi +300 roppu sõna+ 3 õlut + 4plaastrit kätele
aga allapoole , poolass pooleks õõts sharniirist lahti,gen,kronsa ploki küljest lahti, genekale sada tiiru peale ja äkitselt ta süles oligi.

PostitusPostitatud: 02 Dets 2008, 20:07
Postitas Siim
ma sain ka täna õhtul seda lammutada,aga kuna oli kiire,siis pidin 15 mintsaga maha võtma :P

ülevalt lasin pingutuse lahti,akujuhe maha

altpoolt

sarniir välja(ratast ei võta ära)pooltelje kronsa poldid (3) telg käimarist välja,õlitünn on juba all selleks ajaks ja püüab käimari õli :D,geneka küljest üks pistik ja klemm ning alumine pikk polt.

Käes

Tagasi oli natuke viletsam panna,kuna sodi kukkus silma :P

EDIT: krt õlle ma ka juua ei saanud :(
ma arvan,et tööandjale poleks see meeldinud :D