1. leht 1-st

Mazda 5 2,0 diiselmootor

PostitusPostitatud: 07 Juun 2011, 20:40
Postitas andris
Mazda 5 2,0 diiselmootor külmana katkub või nagu jätab vahele. On kellelgi midagi taolist ette tulnud.

Re: Mazda 5 2,0 diiselmootor

PostitusPostitatud: 07 Juun 2011, 21:11
Postitas Vanapeer
millal sa viimati KORRALIKULT kiirendasid?
kõlab justkui on on kübemefilter kinni. Juhtub, kui töristada lühikesi otsi, kasutada kehva kütet, eelsüüde ei tööta korrektselt üle +10* ta ei töötagi õnneks.. )..
Samuti võib etteande pump olla kutu, kõrgsurve pumba peavõll on kulunud või on nukkplaadi hambad juba mingil imekombel kulunud. Paar BMW uut pumpa olen selle veaga ära remontinud (auto on 20 000km sõitnud ja kõrgsurvepumba nukkplaadil on kella hambad siledad.

Veateateid võib ka olla üksjagu.

Mine tee maanteel mõned 4000+ rpm kiirendused ja vaata, kas hakkab paremini käima. Filter ei regenereeri end korralikult ehk lihtsalt. :)

Re: Mazda 5 2,0 diiselmootor

PostitusPostitatud: 07 Juun 2011, 21:43
Postitas andris
Tänud proovin kohe järgi

Re: Mazda 5 2,0 diiselmootor

PostitusPostitatud: 07 Juun 2011, 22:46
Postitas leviathan
Vanapeer kirjutas:Samuti võib etteande pump olla kutu, kõrgsurve pumba peavõll on kulunud või on nukkplaadi hambad juba mingil imekombel kulunud. Paar BMW uut pumpa olen selle veaga ära remontinud (auto on 20 000km sõitnud ja kõrgsurvepumba nukkplaadil on kella hambad siledad.

Veateateid võib ka olla üksjagu.



5-el on common rail süsteem - kus pole mingit kellahambaid :roll:
ja kui veateateid oleks, siis tänapäevaautos on armatuur kohe nagu jõulupuu - tuled säravad.
selle kiirendamise kohta võib sul õigus olla - vaja ikka vahel torud puhtaks saada

Re: Mazda 5 2,0 diiselmootor

PostitusPostitatud: 07 Juun 2011, 22:55
Postitas Vanapeer
ok, jah, nüüd targemaid raamatuid lugedes.. :oops:
ma pean sealt sakslaste seast ikka ära saama :lol:
kehva kütuse tõttu võivad ka pihustid streikida muidugi.. uuel 2.2 diislil (SkyActive) on pihustid muudetud ja solenoidid kiiremaks ehitatud. :)