1. leht 1-st

Vedrukandurid roostetavad...

PostitusPostitatud: 06 Sept 2012, 19:59
Postitas njosnavelin
Neid ikka tekib. Sain nüüd Mazda Abist pakkumise ca 700€, 1800€ asemel. Niiet võitu juba on. Aga ma pole veel saanud sotti, et kas saan sealt veel siis mingit klubiallahindlust või ei.

Nüüd küsimus. Kui saab korda kõik piduri- ja veermikusüsteemi osad, siis jääb järgi keretöö. Kahjuks Mazda Abi seda ei tee, kuid küsikisin siin, et kui olulised on vedru kandurid? Esinduses öeldi, et esineb roostet ja esimeste vedrude "kanduritel suured augud sees" ... Tahaks roostet tõrjuda küll, kuid kas seda peab tegema ASAP või võib oodata sellega? Kui kalliks võib antud töö minna, kuna augud sees ... Ehk ei ole päris auto mahakandmise asi siiski.

Re: Veel üks küsimus ... (rooste, kandurid)

PostitusPostitatud: 06 Sept 2012, 21:19
Postitas skyline
Oleneb, kui palju seda roostet on ja kui suured need augud on. Olen netis näinud pilti, kus e-klassi mersul (1996-2003 mudel) olid need kandurid nii pudedaks muutunud, et amort lükkas end sealt läbi vastu kapotti ja auto vajus lääpa ning muutus liikumisvõimetuks
Mina soovitaks need ikka kiirelt ära keevitada, sest pole kuigi tore kui suurel kiirusel kuskilt august või ebatasasusest üle sõites käib kolakas ja ratas jookseb koopasse kinni ja oledki teelt läinud. Keevitaja leiad kindlasti, sest see pole keeruline töö.

PS Mazda paistab olevat kuidagi väga aldis nende kandurite roostele, ka minu autol olid need 3a tagasi ostes roostes, sai terasharja ja liivapaberiga puhtaks tehtud, krunt peale ja siis värv selga. See kevad hakkas taas rooste välja tulema ning õnnestus ühest kohast roostet eemaldades lausa kruvikeeraja läbi susata. Siis sai tsuts pahtlit pandud ja taas värvitud.

Re: Veel üks küsimus ... (rooste, kandurid)

PostitusPostitatud: 06 Sept 2012, 21:45
Postitas njosnavelin
skyline kirjutas:Keevitaja leiad kindlasti, sest see pole keeruline töö.


Oskab ehk keegi soovitada vastavat head firmat Lasnaka kandis? Või no kusagil marsruudil Narva mnt, Laagna kanal, kesklinn? See töötee ja hea oleks kusagile sellesse piirkonda auto päevaks jätta.

Re: Veel üks küsimus ... (rooste, kandurid)

PostitusPostitatud: 07 Sept 2012, 07:37
Postitas tomkulibin
Tüüpiline Mellilik lähenemine Mellil:
Mel kirjutas:... seesama problem,et tahtsid amordid tuppa tulla,küll tagumised.Kaesin siis neid taga poolraame,...

Suvalisele keevitajale esitatakse tellimus amordikannude parandamaiseks, siis vaid seda parandataksegi. See et pole enam kuhugi kinnitada, et koti, amordi kannud telliti!
Ei Mell ega mina ei tee selliselt, aga kindlasti leiad teel töölt koju miski "kantora", kes hommikul võtab autu vastu ja õhtuks ongi kannud uued. Seda et tuleb kruntida, värvida kivikaitset peale kanda, mõningaid detaile eemaldada ja hiljem tagasi külge pookida.... See ei koti, sest telliti kannude parandamine- keevitustöö.
Saan aru, et kallis on, aga tegija tahab ka palka saada, ja lisamaterjalid tuleb ka soetada ja odavaimad asjad pole kunagi parimad olnud...
Pelegi pole Mell ega ka mina sinule sobival marsuudil ja poleks ka aega sellega tegelemiseks.
vabandust, et võtsin sõna.

Re: Vedrukandurid roostetavad...

PostitusPostitatud: 07 Sept 2012, 08:03
Postitas njosnavelin
Ega ma ei otsigi mingit nurgatagust kohta ... Oleksin hea meelega lasknud Mazda Abis sellega tegeleda, aga nad kahjuks keretöid ei tee. Ootangi soovitusi, et kuskohast leiaks hea ja asjaliku firma, kes selle vea parandaks? Samas mitte päris esinduse, kes paratamatult lüpsab veidi.

Millise tunnihinnaga peaks üldse arvestama? Igatahes ootan häid soovitusi. Mis kohtadest Te räägite, mis ei jää minu marsruudile? Alati on võimalik ka väikese ringiga tööle sõita ju!

Re: Vedrukandurid roostetavad...

PostitusPostitatud: 07 Sept 2012, 20:52
Postitas Romm
Tere,

oli ka enda mazdal hiljuti vaja lasta kandureid keevitada, kuna ülevaatuse onu torkas kandurist näpu läbi.
Sain sellele murele lahenduse tänu kasutajale opelman. Soovitan tema poole pöörduda aga kui need kandurid korralikult korda teha, siis ma ei usu, et ühe päevaga hakkama saaks.

Edu