1. leht 1-st

Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2014, 20:39
Postitas ball888
TERE!

Paluks abi Mazda MPV 2.0l 2002 aasta masin, 100Kw
Viga selline, et kui mootor soe ja sidurid all hoiad siis hakkab õlituli vilkuma
Kas keegi oskab suunata või aitada kuidagi?

Sai alles masin soetatud ja ei tunne seda masinad hästi

Tänud ette ära!!

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2014, 22:45
Postitas Prema
Õli tase on normis?

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2014, 00:41
Postitas ball888
Õlitasemed on normis

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2014, 08:12
Postitas tomkulibin
ball888 kirjutas:...Sai alles masin soetatud...
Inimestel on kombeks peale kasutatud liikuri soetamist "mahlade" vahetus teha. Kas sa oled seda teinud? Võimalik et eelnev omanik pidas liigseks kulutuseks enne müüki pisiasjadele tähelepanu pöörata...

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2014, 08:36
Postitas ball888
Mahlad ja rihmad vahetatud ;)
auto on korralik, ainult see õlituli hakkas vilkuma, kui sidurid all hoiad

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2014, 16:06
Postitas Prema
Mingile õlituse probleemile see viitab.
Küsiks siis, et palju odomeetril näitu on ja kas see võiks ka tõene olla?
Äkki panid liiga "peene" õli sisse -- mis õli panid?

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 12 Jaan 2014, 11:07
Postitas ball888
odomeetri näit on 240 000 umbes ja ikka normaalne õli

Ise kahtlustan et äkki võib olla tühikäik liiga madal??
On see asi võimalik?
Et siis sooja mootoriga hakkab õlituli vilkuma

Re: Mazda MPV 2.0 diisel, õlitule vilkumine Kui sidur all

PostitusPostitatud: 12 Jaan 2014, 12:11
Postitas tomkulibin
Kui palju sul pöördeid on siis tühikäigul(küma ja sooja mootoriga)?
Õlitule vilkumine viitab puudulikule survele õlimagistraalis, mis omakorda viitab kulunud mootorile, õlipumbale, vigasele andurile. Loogiline on, et õli soojenedes vedelamaks muutub ja seeläbi lõtkude vahelt välja voolab, pumba tootlikkus antud oludes puudulikuks jääb ja seeläbi ka surve langema hakkab, mis omakorda kutsub esile rõhulüliti rakendumise koos kontrollambi süttimisega. Mõistlik oleks töökojas lasta mehhaanilise manomeetriga reaalne õlisurve üle mõõta. Ega sul miskit mootori poolt tekkivat klõbinat pole kuulda tühikäigul, kui tuluke vilgub(eelhoiatus remondi vajaduses), kuigi ohtlikuks muutub kui tuli pidevalt põlema jääb(vaja kohesest remonti või seda eirates mootori vahetust)?
"normaale õli" on ikka väga konkreetne vastus. Ka punsliõli on normaalne, aga mitte mootori tarbeks :wave: Ehk on sul midagi täpsemat lisada?