1. leht 1-st

M5 sidur

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2014, 00:30
Postitas Prema
Kas kellelgi on ette tulnud Mazda5-ga siduri kärsatamist, kui vähe raskemates tingimustes toimetada?
Nimelt sai käidud Norras ja seal mägedest üles rühkides ei õnnestunud mul mingil moel üles jõuda ilma, et kärsakas üleval oleks.
Kusjuures vahel olid suhteliselt lauged tõusud (no nii, et 4-5 käiguga jõudis ikka minna) ja bensukasse sisse keerates ja autost väljudes oli jälle hais ninas. Autosse sisse haisu ei löönud kunagi.
Igapäevaselt sai võetud tõusu, mis oli 4,5km pikk ja üle 3. käigu ei saanud sisse panna (käänuline tee ka ja ei saanud suuremat kiirust arendada) ja ega poleks jõudnud vedada ka.
Kuna autol konksu pole, siis pole varem sellist tugevamat koormust saanud ja pole ka meie lamedal maal kärsakat kunagi tundnud.
Plaan on ka tulevikus mägisemale maale liikuda ja taaks teada, kas siin annaks midagi ette võtta.

Ettepanekute eest tänulik!

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2014, 12:44
Postitas jamaicanman
Arvatavasti hakkab su truul ratsul siduri eluiga läbi saama.

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2014, 22:27
Postitas Prema
Ei tahaks seda uskuda. Läbitud kilomeetreid veel veidi vähe. Pole ka eriline siduri kulutaja tüüp. Seni pole mul ühelgi autol olnud vajadust sidurit vahetada.
Aga hooldus kohe ukse ees ja katsun meeles pidada, et esinduses spetsialistidelt üle küsida.

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 03 Mär 2014, 22:47
Postitas Prema
Hoolduse käigus palusin ka sidurile pilgu peale visata ja uurisin, kas see võiks tüüpiline probleem olla. Öeldi, et sidur on heas korras ja tüüpviga ei ole, Täpsemini siis pole selle üle meie teeninduses tihti kurdetud. Meil pole muidugi ka selliseid mägesid, mis selle probleemi esile kutsuks.

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 04 Mär 2014, 16:05
Postitas ValdurKivirand
Saad ju proovida,kui 3. käiguga läheb kohalt minema( ilma gaasi andes) on kas korv nõrk v ketta katted kulunud/halva kvaliteediga.. :wtf:
On olemas ka agressiivsemaid katseid, kus lööb lausa korraliku kärsaka üles.. :mrgreen:

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 05 Mär 2014, 12:34
Postitas Prema
ValdurKivirand kirjutas:( ilma gaasi andes)


:think: ei saanud aru.... :think:

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 05 Mär 2014, 13:16
Postitas Mario
ta mõtles, et sidurit libistades, kas läheb minema..
ma olen ka paar korda kogemata oma maazuga startinud foori alt kolmandaga ja edukalt. :D
üldiselt on bensiinimootoriga tänava autode siduri clamp load üsna väike ja üsna kerge libisema saada.. diisel oleks selleks paslikum.
Ma käisin ka Norras, täpsemini Bodö's, siis sinna minnes oli mägesid, kus kohati tuli mägi läbida esimese käiguga, et seal üle teise käigu kasutada on üldse üle mõistuse...

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 16 Juun 2014, 04:56
Postitas Siim
5 käiguga mäkke ronida on karm ja mõtetu,koormab mitu korda rohkem sidurit,kasulikum kasutada rohkem pööret ja 3-4 käik,ei lõhu autot.

Korrasolekust saad aru lihtsalt,gaas põhja ja 5 käiguga sidur lahti,kui annab järgi siis libe kui kohe maha sureb siis korras.

Re: M5 sidur

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 11:05
Postitas Prema
Siim kirjutas:5 käiguga mäkke ronida on karm ja mõtetu,koormab mitu korda rohkem sidurit,kasulikum kasutada rohkem pööret ja 3-4 käik,ei lõhu autot.

Korrasolekust saad aru lihtsalt,gaas põhja ja 5 käiguga sidur lahti,kui annab järgi siis libe kui kohe maha sureb siis korras.


Tegu siis 6-käigulise kastiga ja 70-80km/h sõites on laugel tõusul 5 käik täitsa omal kohal. Kolmandaga oleks ikka päris piinamine. :)


Aga mingit siduri läbi libisemist pole ühestki asendist tunda saanud.