1. leht 1-st

CX5 2015 2.2 D õhulugeja viga

PostitusPostitatud: 15 Nov 2023, 19:52
Postitas metsaline
Tere,

Kas keegi on kokku puutunud õhulugeja veaga P0101. Viga süvenes järk järgult.
Esialgu viskas vea sisse üle nädala (nädal mootori tuli põles ja siis kadus nädalaks ära). Üks hetk mootori tuli jäigi põlema ja põleb siiamaani.
Olen proovinud vahetada õhulugejaid (kasutatud originaalid) ja egr klapp sai lastud ka välja kirjutada aga õhulugeja viga on endiselt sees.
Mida võiks veel proovida et sellest veast lahti saada või kas keegi oskab soovitada mõnda töökoda Tartus.?

Re: CX5 2015 2.2 D õhulugeja viga

PostitusPostitatud: 16 Nov 2023, 11:33
Postitas Mario
Kuna õhulugeja tööd mõjutab väga palju andureid, siis pakun, et üks neist on piduripedaali andur. Vaheta ära ja vaata, kas sai hea.
Turbo kontroll ei teeks ka paha ja kas õli ka kulub?

Re: CX5 2015 2.2 D õhulugeja viga

PostitusPostitatud: 16 Nov 2023, 22:16
Postitas metsaline
Tänud vastamast.
Palun seleta natuke kuidas piduripedaali andur õhulugejaga seotud on.
Ise kiirelt guugeldades sain teada et kuidas see on seotud käigukastiga ja piduri tuledega.
õli kulu ei ole tähelepannud, aga küttekulu tundub küll suur olevat.

Re: CX5 2015 2.2 D õhulugeja viga

PostitusPostitatud: 17 Nov 2023, 23:12
Postitas Mario
metsaline kirjutas:Tänud vastamast.
Palun seleta natuke kuidas piduripedaali andur õhulugejaga seotud on.
Ise kiirelt guugeldades sain teada et kuidas see on seotud käigukastiga ja piduri tuledega.
õli kulu ei ole tähelepannud, aga küttekulu tundub küll suur olevat.

piduripedaali asendit kasutatakse mitme asja jaoks, üks on aru saada, et kas on pidur rakendatud või ei, et kas lülitada tühikäigule või ei, kas võtta kütust vähemaks või ei. Kui on nt pedaalianduri rike, siis ei rakenud palju asju, püsikiirushoidja on üks neist. Ja kui aju näeb, et pidur on vajutatud, aga õhulugeja mõõdab endiselt 550 ühikut 200 asemel, siis on ilmselt ka mingi error kuskil. käigukasti funktsioonid jooksevad ka läbi õhulugeja, seega on see ülioluline saada õige diagnoos.
pikalt detailidesse laskuma ei hakka, selleks pead natuke autotootjaga koos aega veetma ja küsima kõik küsimused, mis vaja.
Nt Mitsubishi puutetundlike makkide paneelide riknemist mõjutab UV kiirgus ja osooniaugud. Jah, lugesid õigesti, lasin maaletoojal see mulle kirjalikult ka edastada ja printisin töö juures paberil ka välja. Seega, kõik on tänases maailmas võimalik. :D