1. leht 1-st

Küttekulu BT 50

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 17:36
Postitas misjakes
Autoks 2007 .a. Mazda BT 50. 2,5 diisel.
Kas on normaalne, et keskmine küttekulu tuleb 16 liitrit sajale...muidugi on koormatud treileriga sõite ning ka pikemad sõidud on tehtud pideva neliveoga...aga ikkagi vist palju??
Tehaseandmed on sellised aga kes neid ikka usub
Linnas 10.9
Maanteel 7.8
Keskmine 8.9

Oskab keegi kommenteerida, kuigi mootoriga tundub kõik OK olevat...

Re: Küttekulu BT 50

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 19:48
Postitas cabernet1
Palju sõltub paremast jalast.
On omal ajal sõidetud Subaru Foresteriga 2,0 bena ning saadud keskmiselt linnas 16 l /100 km kohta. Sama firma 1,4 diisel Yarisega alla 8 kah kuidagi ei saanud.

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 19:51
Postitas Siim
pm on küll normaalne,ford ranger sama auto pm ja ei ole seegi eriti ökom kui kasutada kõiki neid funktsioone mida sa enne mainisid,pidevalt 4x4 kasutada on veel eriti kulukas,maanteel küll ei soovita.

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 21:08
Postitas misjakes
Ma siin just hakkasin põdema, et jube palju rüüpab...kuigi jah tagantjärgi mõeldes sai selle kõige hullema lumega tehtud Viljandist Mõisakülla ja tagasi sõit, pluss Mõisakülas seiklemist.Põhimõtteliselt teed ju ei olnudki ainult 50 cm lund kõikjal.Ja pidev nelivedu oli peal...et kui keskmine oli 16 siis võis ju vabalt vahepeal rohkemgi võtta...mnjaaaaaa...kulukas aparaat :( aga kuidas sa 3 tonnist treilerit ikka libedaga vead, pidevalt peab 4 käppa korralikult maad toetama...2 wd-ga ei saa kohaltki libedaga minema, ilma et ratas ringi käiks...

Re: Küttekulu BT 50

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 21:12
Postitas tomkulibin
misjakes kirjutas:...Tehaseandmed on sellised aga kes neid ikka usub
Linnas 10.9
Maanteel 7.8
Keskmine 8.9

Oskab keegi kommenteerida, kuigi mootoriga tundub kõik OK olevat...

Tehaseandmed ei kajasta ekstreem tingimusi. Ma olen ka 1.5 liitrise mootoriga saavutanud suvistes maantee oludes 20L/100km ja seda korras autoga :D

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 21:16
Postitas misjakes
Ma just seetõttu tegin postituse, et elektrifirmadel kah igasugu sarnaseid maastikumasinaid käes ja ehk keegi neist siin foorumis...saaks omasugustega asja arutada... :roll:

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 21:31
Postitas tomkulibin
Pole küll kindel, aga minuteada oled ainuke "rasketehnika" esindaja siin foorumis :D

PostitusPostitatud: 16 Dets 2008, 11:43
Postitas cabernet1
tomkulibin kirjutas:Pole küll kindel, aga minuteada oled ainuke "rasketehnika" esindaja siin foorumis :D


Kui jätta välja pisikesed mootorid, mis raskeid inimesi vedama peavad :mrgreen:

Re: Küttekulu BT 50

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2011, 22:18
Postitas Martinp6
Tere, mul sama seeria vanem, 2004a mudel B2500, kuid võin julgelt öelda, et talvistes tingimustes ja ka ainult tagaveoga ei saa hakkama alla 10-12 l sajale. Midagi pole parata, 1000 kg kandevõime, hea läbitavuse ja sildi eest "maastur" peab maksma :)

Re: Küttekulu BT 50

PostitusPostitatud: 10 Veebr 2011, 15:42
Postitas minivan
Teatud mõju on ka rehvi laiusel. Suvistes tingimustes laia rehviga sõites on suurem veeretakistus (ka õhutakistus, kui on koopast väljas).
Lisaks võivad ka piduri klotsid vaba veeremist pidurdada, kui suport liigub raskelt.
Füüsika vastu ei saa. Suurt vahet ei ole, kui suur mootor on aiste vahel, sest sama massi liigutamiseks kulub ühepalju energjat.
Okonoomseks sõiduks soovitatakse kõik üleliigne autost välja tõsta. Iga lisa kilo pidi andma x kütuse kulule juurde.