1. leht 1-st

Mazda Mx-3

PostitusPostitatud: 23 Mär 2013, 19:43
Postitas Sannderr
Tere!

http://www.auto24.ee/used/1008223

Jäi silma siis selline auto, aga tegelikult üldse vaadata selle auto juures, silma jäävad just 1.8 v6 mudelid, on töökindel mootor, ise olen raskema jalaga, tahan väikest sportlikumat autot, mida see mx-3 siis oleks, sõitsin nüüd nädalakese 323F Mazdaga, aastast 2002, kuivõrd väiksem on juhikoht MX-3 salongis?

Jagage kogemusi ka sellest autost, oleks väga tänulik Teile!

Sander S.

Re: Mazda Mx-3

PostitusPostitatud: 23 Mär 2013, 23:47
Postitas Mario
Istud rohkem "augus", laiutada väga ei saa. Võrreldes sinu proovitud masinaga, on 323F lausa luksusauto. Eks parajalt jäik ka.
Kindlasti leiab hea isteasendi ja paraja tunnetuse. Ühemehe autoks piisav. äärmisel juhul kahe.. tagaiste on puhtalt seljakoti jaoks.
Muidu siuke paras süstik, lihtne veermik. Ainuke asi ongi kütusekulu, mis pole ka väga tappev.

Re: Mazda Mx-3

PostitusPostitatud: 08 Apr 2013, 18:23
Postitas Siim
Mitu korda mugavam on mx-3 mes kui 323-mes,istud ilusti mugavalt oma korvis,kahekesi saab vabalt hakkama,mul ka 5 inimest olnud mx-3 mes aga see pole enam eriti lõbus.

Re: Mazda Mx-3

PostitusPostitatud: 12 Apr 2013, 11:43
Postitas tinder
Mina alati naeran, et mx-3 on hea pere auto. Autosse mahub juht, mees/naine, laps ja mehe joodikust sõber :D
Aga mis puudutab raskma jala suhtes, siis auto on hea. Juhitavus on hea, mugav on ka tegelt. Sa siiski istud nn "korvis" ja sõidad mõnuga.



Aga huvitav on see, et too sama isend mida sa näitasid, see on juba kolmas kord müügis aasta jooksul. See auto jääb lihtsalt silma.

Re: Mazda Mx-3

PostitusPostitatud: 12 Apr 2013, 14:23
Postitas S.R.
See auto on müügis olnud juba vast mingi 3 või enam aastat kui mu mälu ei peta, suuremate ja väiksemate vahedega :wink:

Aga omadest kogemustest võin öelda et need istmed on ikka mega head igapäevaliikurile, rajale aga ikkagi pisut kehvad. Minu masinal on ka need istmed aga kereks on 323 3 ukseline ja aasta 90. Seal pole aga mõeldud nii madalal istuda ning nägemine on minul 188cm juures õnneks üsna hea veel. Positiivsena võin aga oma masinal seda mainida et pea ruumi tekkis, peale GT originaal istmete välja vahetamist MX3 omade vastu, juurde.

V6 MX3 puhul on mugavaim asi õlifiltri asukoht, selle vahetamiseks pole vaja ei tungrauda, kanalit ega ka tõstukit :thumbup: Iseenesest on masin tõesti 2 inimese liikur. Sõiduliselt on kere ja 1,8 V6 kooslus igati mõnus, käitumine originaal autogi puhul sportlik ja hästi kontrollitav( loomulikult 16" või suurem velg annab tunnetust palju juurde). V6 motole omane on aga tagumise klapikambrikaane probleem, see aga on kõigil esivedustel ja risti asetsevate V mootorite rida. Nimelt tagumise klapikambrikaane tihendi vahetuseks on vaja sisselaske kollektor maha võtta ning see pole just lihtsaim ettevõtmine. Kui juba korra ette võtta siis kindlasti lisada uue tihendi paigaldamisel ka tihendisilikooni mõlemale poole(sama on paljude DOHC rida mootorite puhul, näiteks ka minu kunagisel masinal olnud FE3 ja hetke hobiliikuri BP DOHC puhul). Üldiselt on aga vastupidav ja kui keegi autole sisse sõidab siis suure tõenäosusega, kui oled kannataja, ostab kindlustus masina ära.