1. leht 1-st

Mazda 6 Valude kohta infot

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 14:49
Postitas paio
Tere.
küsimus siis selline oman Mazda 6 2003a oma ja olid all 15 tolli valud ja nüüd siis tahaks endale soetada 17 mazda 6 originaal valuvelge...osad räägivad et pidi ujuma hakkama teebeal osad jälle mitte...et ehk oskab keegi soovitada kas tasub osta või mitte...
Tänud.
mario

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 14:52
Postitas Mario
mazda 6 puhul on ka 17" täiesti tehasemõõt. kuigi jah, sinu jaoks muutub rool nõksukese raskemaks, samas oleneb ka rehvi laiusest jne nje..
et selles mõttes ära karda midagi, leia korralikud veljed endale :)

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 15:49
Postitas roossaar
mul on 17 tolli valud 215/45 rehviga(kui õigesti mäletan) ja ei kurda kyll. ujumist pole täheldanud kyll. ja seal kus ujubki siis on ikka teeolud selles syydi. aga see rehvimõõt oli soovituslikult maksimum sinna alla keerata. niiet osta aga välimusele annab juurde kõvasti.

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 15:57
Postitas ivo626
ujuma võib küll rohkem hakata, aga selles pole süüdi velje suurus vaid rehvi laius.
laiem rehv nagu otsib teed, kui tee rööpas on.

vähemalt nii olen mina aru saanud. ärge näkku lööge kui midagi valesti ütlesin :lol:

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 16:05
Postitas Mario
ivo, oled õigel teel :D

Re: Mazda 6 Valude kohta infot

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 16:07
Postitas layri
paio kirjutas:Tere.
küsimus siis selline oman Mazda 6 2003a oma ja olid all 15 tolli valud ja nüüd siis tahaks endale soetada 17 mazda 6 originaal valuvelge...osad räägivad et pidi ujuma hakkama teebeal osad jälle mitte...et ehk oskab keegi soovitada kas tasub osta või mitte...
Tänud.
mario


Mul on 17" originaalid pakkuda.
Saaksid neid alla kah proovida, kui kahtled, kuidas nendega sõitta on.

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 17:45
Postitas paio
Tänud koleegid teile....nii et siis suvel sõidame uute valudega....

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2009, 22:36
Postitas kd
No 17 velg teeb ikka taburetimaks auto küll kui 15 velg. Mul oli talvel 15 velg, millega oli väga hea sõita aga 17 veljega suvel läks asi ikka päris jäigaks. Sõit nt. mööda kvaliteet Pärnu maanteed Laagri suunas oli eriti hea 8) Aga mingit ujumist ma ka ei täheldanud, pigem on selles süüdi laiemad rehvid kui ettenähtud.

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2009, 02:14
Postitas carfan
Minul isiklikult läks auto juhitavus küll paremaks, kui panin 17" velgedele 225 laiuse rehvi, aboluutselt ei kurda, et otsiks teed vms. Ennem olid originaal 215 laiusega rehv, mis miski pärast pidevalt kiskus kuhugi poole, nüüd vähemalt saab rahus sõita, seega julgen soovitada.

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2009, 09:27
Postitas layri
carfan kirjutas:Minul isiklikult läks auto juhitavus küll paremaks, kui panin 17" velgedele 225 laiuse rehvi, aboluutselt ei kurda, et otsiks teed vms. Ennem olid originaal 215 laiusega rehv, mis miski pärast pidevalt kiskus kuhugi poole, nüüd vähemalt saab rahus sõita, seega julgen soovitada.


on ka olnud kogemust, kus 215/45/17 otsis teed ja oli väga rahutu, lükkasin 225/45/17 alla ja asi paranes.

Selline madalaga rehviga masin ujuma küll ei hakka, pigem on teekate ja rööpad paremini tunda.

Mina panen enda igale autole suveks vähemalt 17" alla.

PostitusPostitatud: 24 Jaan 2009, 10:49
Postitas veekaheksa
Rööbaste tunnetus sõltub rehvi külgseina jäikusest. Kui ikka külgseina käega jõuad välja käänata, siis on täitsa mugav rehv. Mida jäigem külgsein ja mida madalam profiil, seda sportlikum ja ebamugavam rehv. Laiusel on mugavusega vähe otsest seost.

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2009, 04:05
Postitas IvarR
veekaheksa kirjutas:Mida jäigem külgsein ja mida madalam profiil, seda sportlikum ja ebamugavam rehv.

Kuidas kellegile. Ise kasutasin väga jäika coiloveri komplekti ja 215/35R17 jäia kylgseinaga conti rehvi. Minu jaoks oli küll mugav. Minu jaoks on ebamugav peale rooli keeramist 3minutit oodata enne kui auto suunda muudab ning kurvides rehvi najalt järelõõtsumisi teeb.

IvarR

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2009, 14:17
Postitas cabernet1
Panen nüüd vist väga bambusesse, kuid kuskilt Muraka intervjuust "Autolehes" on kõrvu jäänud, et rehvi kuju on oluline. Et rehvide serva nurk või midagi on see, mis määrab, kas auto hakkab roobastes teed otsima või mitte.
Kallimad ei pidanud enam... Targemad parandage :D

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2009, 13:22
Postitas De_fault
njah 17" eelis tuleb välja ikka ilusal ja korras teekattel, kui utreerida siis aukudes pendeldamine ei ole liiga mõnus