2. leht 2-st

Re: Mazda 6

PostitusPostitatud: 24 Okt 2010, 13:25
Postitas Siim
No siis on teil vedanud või ei kontrolli te kahe hoolduse vahepeal õli,tuli hakkab põlema siis kui varras enam ei näita ning kolin sisse tuleb :mrgreen: ,tegemist ei ole pseudoprobleemiga,pole mõtet tühja vaielda,võta google ette kui ingliskeelt mõistad,teemasi on tuhandeid, oil starvation on märksõnaks, :D 2,0 on kõige töökindlam,1,8 kustub kiiremini ja on niikuinii mõtetu ja 2,3 ning 3.0 on kuskil 8000km-ga max taseme söönud suht min peale,tehase ettekirjutuse järgi juba õlisöödikud,teiste 20a vanad autod võivad isegi korralikumad olla aga aru ma ei saa miks sa hakkasid sõnu loopima
nagu bemmi foorumis 520-i vennad,linnas võtab 9L/100km kuigi ise teavad et tegelikult läheb 14,lihtsalt vaja teistele midagi tõestada.

Uuematest autodest on siin foorumis tõesti vähem juttu,aga seda ka ainult lihtsal põhjusel et neil puudub mingi isikupära mis on vanadel autodel ja uuest saab lugeda alles siis kui mingi probleem tekib.

PS:Mul on kodus 91-97-06 aasta autod ning arva ära milline saab kõige rohkem tappa ning on kõige murevabam,loomulikult 91 aasta,seda ei hoita,isegi kummuli läks mingi aeg :clap: linnahel koguaeg peene ning peale ostu olen tõesti ainult bensiini sinna valanud.

Re: Mazda 6

PostitusPostitatud: 24 Okt 2010, 14:17
Postitas castor
MÕTTETU, mitte MÕTETU!

Ma ei loobi tühja ja õlivarrast oskan vaadata ka hoolduste vahel. Aga noh, kui 1,8 on MÕTTETU ning üldiselt õlisöödik, siis las ta seda olla. Pole kohanud.