Mazda 6 AWD ostuabi :)
Postitatud: 19 Sept 2012, 19:30
Tere Kõigile uuelt näolt siin foorumis
Soovin soetada endale mõistliku hinnaga praktilise keskklassi auto millega talvele vastu minna ja Mazda6 universaal tundub väga hästi sobivat selleks. Raha auto ostuks on maksimaalselt 5000 euri, seega facelift jääb ilmselt veel mängust välja.
Sellega seoses küsimused:
1) Kui töökindel on Mazda 6 nelivedu? Kas seal on kalleid komponente, millel aja ja/või suurema läbisõiduga (200K km) on oht läbi minna? Kas see nelivedu ka talvel ka abiks või on rohkem moe pärast.
2) Kui töökindel on Madza6 automaatkast?
3) Olen kuulnud, et 2.3 mootorid eriti algusaastatest on problemaatilised. Kas vastab tõele ja kui siis milles on probleem (kuidas kontrollida, mis märke otsida)?
4) Kas sellel masinal on juba aju, mis veateadete ajaloo, esinduses ära näitab? Kui lihtne on sellel autol läbisõitu kerida ja kas on viisi, kuidas keritud ajalugu ära tunda (peale regulaase hooldusajaloo)?
5) Tean, et rooste on probleem. Kas peale rattakoobaste, uste/luukide alumiste servade on veel kohti, kuhu kindlasti vaadata et hiljem halbu üllatusi ei tuleks?
6) Kuidas on ksenoontulde kvaliteet, kas on märgatavalt paremad kui tavalised ja kas nendega võib olla kulukaid probleeme?
7) Olen kuulnud et mingi konditsioneeri toru pidi läbi roostetama. Kas on viisi kuidas seda kontrollida?
Kas on veel mingi potentsiaalselt kallis viga, mida tuleks kindlasti kontrollida?
9) Kus oleks pädev ja õigete töövahenditega varustatud töökoda, kus masin enne ostu lasta hoolsalt üle vaadata?
Tean, et küsimusi on palju, aga vastused nendele aitaksid mind väga.
Soovin soetada endale mõistliku hinnaga praktilise keskklassi auto millega talvele vastu minna ja Mazda6 universaal tundub väga hästi sobivat selleks. Raha auto ostuks on maksimaalselt 5000 euri, seega facelift jääb ilmselt veel mängust välja.
Sellega seoses küsimused:
1) Kui töökindel on Mazda 6 nelivedu? Kas seal on kalleid komponente, millel aja ja/või suurema läbisõiduga (200K km) on oht läbi minna? Kas see nelivedu ka talvel ka abiks või on rohkem moe pärast.
2) Kui töökindel on Madza6 automaatkast?
3) Olen kuulnud, et 2.3 mootorid eriti algusaastatest on problemaatilised. Kas vastab tõele ja kui siis milles on probleem (kuidas kontrollida, mis märke otsida)?
4) Kas sellel masinal on juba aju, mis veateadete ajaloo, esinduses ära näitab? Kui lihtne on sellel autol läbisõitu kerida ja kas on viisi, kuidas keritud ajalugu ära tunda (peale regulaase hooldusajaloo)?
5) Tean, et rooste on probleem. Kas peale rattakoobaste, uste/luukide alumiste servade on veel kohti, kuhu kindlasti vaadata et hiljem halbu üllatusi ei tuleks?
6) Kuidas on ksenoontulde kvaliteet, kas on märgatavalt paremad kui tavalised ja kas nendega võib olla kulukaid probleeme?
7) Olen kuulnud et mingi konditsioneeri toru pidi läbi roostetama. Kas on viisi kuidas seda kontrollida?
Kas on veel mingi potentsiaalselt kallis viga, mida tuleks kindlasti kontrollida?
9) Kus oleks pädev ja õigete töövahenditega varustatud töökoda, kus masin enne ostu lasta hoolsalt üle vaadata?
Tean, et küsimusi on palju, aga vastused nendele aitaksid mind väga.