1. leht 1-st

gw 2.0 DITD

PostitusPostitatud: 12 Aug 2013, 12:20
Postitas psyaddict
plaanis osta endale gw, jäi silma ka üks diisel variant. tean et otto mootor on hea, aga diisli kohta ei tea midagi. netist otsides ka väga ei leidnud.
äkki keegi oskab öelda kudas vastu peab :think:

Re: gw 2.0 DITD

PostitusPostitatud: 12 Aug 2013, 21:26
Postitas Mario
kui on hoolas peremees, kestab.
vene kuiva kütust ei soovita (foorumiski üks lõhkise pumbaga kodanik läbi käinud)...
raamat näeb ette iga kolmas õlivahetus ka klapivahesid sättida. Kütusefiltrisse koguneb vett päris kiirelt, seetõttu kilukarp las olla autos käepärast...
trassil kannatab sõita 5L sajale, kui autos on rahvast ja kliima huugab. :) suht öko on.. sellest 81kW variandist ma ei tea midagi eriti, hääle järgi käib nagu ühisanumpritse, aga ju seal ikka jaoturpump ole.. mõistlik oleks vist siis ikka see võimsam variant võtta... facelift on natuke kenam ka vb.
muus osas nagu mazda ikka. :thumbup:

Re: gw 2.0 DITD

PostitusPostitatud: 12 Aug 2013, 23:01
Postitas psyaddict
siis on selge. kartsin et äkki on mingeid kõvemaid haiguseid sellel mootoril. klapivahed on ka lebo teha. :thumbup:

Re: gw 2.0 DITD

PostitusPostitatud: 12 Aug 2013, 23:24
Postitas Mario
vända pooldumisi, nagu Mazda 6, karta pole. :)
üldiselt, kui hoiad õlivälbast kinni ja kasutad head õli, siis ma tean üht masuudipressi meest, kes oma GW'ga on ilma suurema remondita sõitnud juba ligi 7 aastat. tähtis on saada juba hea mootoriga isend, mitte hakata lappima poolpidust...
ainuke mis kulubki, ongi kõrgsurvepump, muu on nagu dislal ikka...