1. leht 1-st

Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 10 Juun 2015, 23:30
Postitas aykz
Tervist

Kindlasti paljudel kogemusi mazda 2.2 CiTD (120 kW) diiselmootoritega. Soovin teie arvamusi ja kas laidate või soovitate antud mootorit.
Endiselt valiku ees, et kas võta bensiini või diiselmootoriga 2009 aasta mazda 6

Lugupidamisega.
Aygar

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 11 Juun 2015, 01:27
Postitas leviathan
Kui linnas elad unusta ära ( mitte et mazda diisel kehv on vaid rohelised on sinna pookinud dpf-filtri ja see on margist sõltumatu) kui sõidad päevas üks ots 20+km siis on vast mõtet sel masuudipressil

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 11 Juun 2015, 02:20
Postitas aykz
Elukoht siiski maal, kuid kui palju tahmafiltri eemaldus maksma võib minna ?

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 11 Juun 2015, 06:39
Postitas tomkulibin
aykz kirjutas:Elukoht siiski maal, kuid kui palju tahmafiltri eemaldus maksma võib minna ?


topic18021.html

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 11 Juun 2015, 15:20
Postitas justin.keiss
Plaanin oma 2003 aasta diisel kuue sama asja vastu vahetada, aga erinevad teemad venivast mootoriketist teevad ettevaatlikuks. Sõidan palju ja ei tahaks korra aastas ketti vahetada. Lisaks see roolilati teema. Millal ja kuidas see paremaks tehtud sai, ma kusagilt leida ei oska. Praegune vana kuus on 340k kellale saanud ja siiani olen omast lollusest ühe turbo vahetanud. Mootor rihmaga, mida vahetan 50-70k tagant. Ülejäänud tehnika toimib ideaalselt ja kui kere veel oleks, sõidaks pikalt.

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 13 Juun 2015, 15:06
Postitas aykz
Antud diisli ostu jätan siiski ära, kuna tuli välja, et auto läbisõitu ligemale 100 000 maha keritud. Hetkel auto müügis Eestis 186 tuhandelise läbisõiduga, inchcape'st tehtud päringust aga selgus, et autol teostatud keti vahetus Itaalias 2012 aastal ja tol hetkel oli auto läbisõit 259 tuhat.
Sellised huvitavad sõidukid meil siin Eesti turul.

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 13 Juun 2015, 18:09
Postitas eksole
aykz kirjutas:Antud diisli ostu jätan siiski ära, kuna tuli välja, et auto läbisõitu ligemale 100 000 maha keritud. Hetkel auto müügis Eestis 186 tuhandelise läbisõiduga, inchcape'st tehtud päringust aga selgus, et autol teostatud keti vahetus Itaalias 2012 aastal ja tol hetkel oli auto läbisõit 259 tuhat.
Sellised huvitavad sõidukid meil siin Eesti turul.

Ah ära jama, see oli itaallaste meeltesegadus selline kilometraaž kirjutada. Tegelikult on see olnud hoopis kirikhärra proua auto, millega on ainult pühapäeviti kirikus käidud. :crazy:

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 13 Juun 2015, 18:23
Postitas leviathan
aykz kirjutas:Antud diisli ostu jätan siiski ära, kuna tuli välja, et auto läbisõitu ligemale 100 000 maha keritud. Hetkel auto müügis Eestis 186 tuhandelise läbisõiduga, inchcape'st tehtud päringust aga selgus, et autol teostatud keti vahetus Itaalias 2012 aastal ja tol hetkel oli auto läbisõit 259 tuhat.
Sellised huvitavad sõidukid meil siin Eesti turul.


Pane vin-kood või number siia üles kah
Hoiatuseks teistele,et paska ei saa

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 27 Juun 2015, 20:23
Postitas erkihps
aykz kirjutas:Tervist

Kindlasti paljudel kogemusi mazda 2.2 CiTD (120 kW) diiselmootoritega. Soovin teie arvamusi ja kas laidate või soovitate antud mootorit.
Endiselt valiku ees, et kas võta bensiini või diiselmootoriga 2009 aasta mazda 6

Lugupidamisega.
Aygar


Lihtsalt huvi pärast uurin, miks tahad 2.2 diislit mitte 2.0 ?

Re: Alates 2008a Mazda 6 diiselmootorite töökindlus

PostitusPostitatud: 29 Juun 2015, 10:07
Postitas castor
Huvi pärast parem küsida: miks sa Mazdat tahad? :)