1. leht 1-st

Mazda MPV

PostitusPostitatud: 09 Mai 2017, 22:16
Postitas vandersell39
Tere
Pöördun foorumlaste poole kui täielik võhik Mazdade kohapealt. Andke nõu- millele MPV ostul erilist tähelepanu pöörata. Diisli kütusekulu tundub tunduvalt mõistlikum kui bensukal. Kuid müügil enamus just bensukad. Silma jäänud selline isend (on ka siin foorumis müügil):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2461757

Tänud ette.

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 10 Mai 2017, 11:34
Postitas arxanyus
Roostest ei hakka rääkima :D
Ka sellest et tagumiste uste avamise ja sulgemisega tekib probleeme mingi aeg.
Kütusekulu ei saa ka päris tõena võtta. See sõltub täitsa paljusti sellest, kui suur on auto last - inimesed, pagas, kütuse kogus paagis.
4 inimest ja ca kolmveerand paaki kütust teeb maantee kuluks 7l sajale ikka.
Samuti on häda taga istujate soojendusega.
No ja eks silla osasid saab ka vahetama hakata.

Muidu aga mahukas masin.
Oma suuruse kohta suht normaalne teel.
Bensiinikat isegi mitte ei soovitaks. Kui siis jah diisel.
Eriti hirmus ju 2.3 bensukas.

Õlivahetuse välba soovitaks hoida kuni 10 000km.
Rihma vahetus 100 000km.
Samuti tuleb vaadata, et mida tangid. Omalt poolt soovitaks diisli puhul kütuse hulka valada ka 2 taktilise õli.
Hoolega uurida ka eelnevalt omanikult mootori hoolduse kohta.
Diisli remont on kaunis kulukas ja vigu diagnoosida raske.

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 31 Mai 2017, 11:43
Postitas vandersell39
Tänud!
Sellest oli abi.

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 27 Aug 2019, 20:13
Postitas vandersell39
Upitan taas vana teema üles, kuid... küsimus. Kas tänane biolisandiga diisel võib selle mootori puhul probleemseks osutuda? Ei taha foorumlasi ärritada, kuid asi selles, et otsime taas mahtuniversaali, tookord jäi MPV ostmata. Vaja mahukat pereautot, MPV jääb hinna oolest just sinna ....piiri peale. Või pigem üldse loobuda kui just remonditöökoja püsikliendiks ei taha sattuda? Ütleme nii, et sattusime isendi otsa, mis vähese roostega, liuguksed korras, kuid mootori hoolduse kohta vaid suusõnaline kinnitus.

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 28 Aug 2019, 00:34
Postitas psyaddict
mootor on mazdaga kõige väiksem mure üldjuhul, pigem seal rooste ümbert värvi maha võttes läheb asi kehvaks.
diislite kohta muidugi ei tea, ma ei võtaks ühtegi jaapani autot diisliga kui ta konkreetne veomasin pole ja ülejäänud maailma masinaid ei tunnista( pole nuhtlust kaela vaja)
sõidab suht okeilt muidu, nagu 626 xxl :D ja ottomootor kindlasti linnas janune sellise massi kohta.

aga mootori remont/ vahetus on tavaliselt kiirem ja odavam kui roostes pleki vahetamine ( uue välise pleki alla jäetakse ikka rooste enamus kohtades)

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 28 Aug 2019, 15:58
Postitas psyaddict
kalliduse kohapealt:
kunagi 2006/2007 aastal esma autos praktikal olles kuulsin, et kallid varuosad(piduriketas oli 2500eek tükk, jne)
Rääkisin ka meistriga, endises töökojas ja ta ütles, et siiamaani on kallis auto.
hinnad muidugi odavamaks läinud kui algul.
alvadist sirvides tundusid hinnad suht mõistlikud, kuid mõned asjad ikka päris krõbeda hinnaga nagu ntx amordid ( samas hea tootja omad) 163.76 eur tk.
üks artikkel ka: https://jalopnik.com/this-270-000-mile- ... 1829762305

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 28 Aug 2019, 17:12
Postitas justin.keiss
Minu kogemused selle mootoriga on suhteliselt head. Ühe GG peal sõitis 380k. Mootoriga ei olnud suuremaid jamasid aga kere pudenes ümbert ära. Sai mootor maha müüdud ja peaks siiani liikuma. Teisel samasugusel mootoril täitus just 300k. Pole ka suuri jamasid olnud. Õli ja rihm õigel ajal vahetada, klapid regullida ja peaks kestma küll. Pihustialuseid seibe olen koos klapiregulliga samuti vahetanud. Esimesel mootoril hakkas kahemassiline hooratas 350k pealt häält tegema ja 280k pealt sai turbo vahetada. Õli pealevool oli ummistunud. Rohkem ei meenu ühtegi vigu kumbagi mootoriga.

Re: Mazda MPV

PostitusPostitatud: 28 Aug 2019, 17:38
Postitas psyaddict
mazda on üldjuhul ikka plekksepa-maalri auto :D