1. leht 4-st

Mazda 6 2.0 104kW 03a. - Prema

PostitusPostitatud: 29 Juul 2010, 15:22
Postitas Prema
Taas siis tagasi Mazda juures! Paar aastat tagasi sai oldud Premacy omanik ja see auto ei olnud mulle kuidagi mokka mööda. Küll praktiline kuid ilma mingi mugavuseta. Vahepeal sai aastake omatud väga mugavat autot ja nüüd siis jälle MAZDA. Sedapuhku 6 ja nüüd olen sellega kulgenud nädalakese ning olen üsna rahul. Autol on olemas pea kõik elementaarsed lisad (kliima, cruis, istemesoojendus, konks jne.) ja muidugi see kõige enam soovitud -- automaat käigukast :) . Tagumised klaasid on kergelt toonitud, all valuveljed ja kaasa anti ka talvekad valuvelgedel. Nagu enamus "kuusi" on ka see uuena eestist ostetud ja enamus hooldusajalugu on teada. Enne ostu tegi eelmine omanik ära ka tehnohoolde ja vahetas esiklaasi (oli väike täke nurgas). Eelnevalt (2007.a.) on sel autol tehtud ka garantiiliine "roostetõrje" koos uste, luukide ja koopaäärte vahetusega ning uus värv on seljas kuni katusereelinguteni.
Nuriseda võib vaid nagu ikka rattamüra pärast salongis. Eks vaatan, kui on plaan pikemaks jätta siis äkki teeb pigimatiga vaiksemaks.
Ja mõni esmane pilt ka.
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 29 Juul 2010, 15:57
Postitas Funk
Väga ilus :thumbup: Tahtsin ka automaatkäigukastiga :)

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 29 Juul 2010, 16:04
Postitas webwolf
:D tahtsin ka universaali aga tuli leppida sedaaniga :(

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 29 Juul 2010, 17:21
Postitas Prema
Oleks olnud sedaanile hüpper-supper pakkumine siis oleks ehk ka sellega leppinud aga manuaalile -- EI!

Mul pole õnnestunud kusagilt leida tehase andmeid kütusekulule. Kas oskab keegi viidata või öelda?
Ja veel. Kas keegi on lasnud ka oma autol teha automaatkasti õlivahetuse? Kui, siis kui suure läbisõidu peal tehti? Tehase andmetel on Lifetime õli aga ma kuidagi ei tahaks, et selle käigukasti elu väga lühikeseks kujuneks.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 29 Juul 2010, 21:45
Postitas alari
räägivad et iga 100 000 järel on täitsa piisav

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 31 Juul 2010, 12:41
Postitas lines
Prema kirjutas:Ja veel. Kas keegi on lasnud ka oma autol teha automaatkasti õlivahetuse? Kui, siis kui suure läbisõidu peal tehti? Tehase andmetel on Lifetime õli aga ma kuidagi ei tahaks, et selle käigukasti elu väga lühikeseks kujuneks.


Eluaegset õli pole tegelikult olemas. Oma autol (626, 2002a) vahetan 80 000 km järel automaadis õli. Peale õli ja ka filtri vahetust läheb käiguvahetus ikka palju sujuvamaks ja märkamatuks. Ilus auto.


Lines

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 31 Juul 2010, 23:00
Postitas tomkulibin
Prema kirjutas:...Tehase andmetel on Lifetime õli aga ma kuidagi ei tahaks, et selle käigukasti elu väga lühikeseks kujuneks.

Üks õli- üks käigukast :)

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 31 Juul 2010, 23:05
Postitas Prema
tomkulibin kirjutas:
Prema kirjutas:...Tehase andmetel on Lifetime õli aga ma kuidagi ei tahaks, et selle käigukasti elu väga lühikeseks kujuneks.

Üks õli- üks käigukast :)

Just, just!

Aga kes teeb aut.kasti õlivahetust? Kas sel saab kogu vana õli põhjakorgi kaudu kätte?

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 01 Aug 2010, 00:18
Postitas Mario
kõike kätte ei saa, umbes 0.5L jääb veel turbiini sisse ja ligi 0.3L jääb filtrisse.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 01 Aug 2010, 09:47
Postitas tomkulibin
St et pane valmis õli, filter ja tihendi enne asja ettevõtmist.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 01 Aug 2010, 12:26
Postitas lines
Mario kirjutas:kõike kätte ei saa, umbes 0.5L jääb veel turbiini sisse ja ligi 0.3L jääb filtrisse.


Mario- sellised kogused on veidi uskumatud. Minu auto käigukastis on umbes 8 liitrit õli. Õlivahetusel tuli välja 4.5 liitrit ja umbes 3,5 liitrit jääb turbiini. Ehk oleks kõige õigem õlivahetus teha 2 korda järjest- siis saad ehk suurema koguse vana õli ka kätte.

Lines

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 01 Aug 2010, 20:36
Postitas Prema
lines kirjutas:
Mario kirjutas:kõike kätte ei saa, umbes 0.5L jääb veel turbiini sisse ja ligi 0.3L jääb filtrisse.


Mario- sellised kogused on veidi uskumatud. Minu auto käigukastis on umbes 8 liitrit õli. Õlivahetusel tuli välja 4.5 liitrit ja umbes 3,5 liitrit jääb turbiini. Ehk oleks kõige õigem õlivahetus teha 2 korda järjest- siis saad ehk suurema koguse vana õli ka kätte.

Lines


Mulle tundub ka Linese pakutud variant reaalsem. Tavaliselt saab põhjaliku õlivahetuse teha nö. "kasti pesuga", kus kasti õli jahutusradika vooliku ots võetakse lahti, mootor käima ja käigukang N-i peale ning pump lööb õli ise välja. Kui õli väluvass eõlisse tekivad mullid, jätad mootori seisma ja lisad uut õli sama palju kui vana välja tuli. Ja seda kordad seni kuni väljuv õli on sama puhas kui sisse kallatav. Nii võib kuluda 8L õlikoguse puhul uut õli 12-14L.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 01 Aug 2010, 21:04
Postitas Mario
jah, minu viga tõesti, ajasin sassi automaadi ja uut tüüpi variaatori :oops:
Vaadates nüüd tarka raamatut, siis selle auto kasti läheb kokku 8.3Liitrit DexronIII õli.

Väljalaskmise punn on kohe kasti keskel all suur otse alla punn. Ning peale valad, nagu ikka, mõõtevarda august. :)

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 02 Aug 2010, 22:20
Postitas Prema
OK. Olgu selle käimakastiga nagu ta on. Praegu paistab õli väga ilus puhas ja käike vahetab ka kenasti. Ma usun, et vähemalt korra on sel seda õli juba vahetatud.

Aga on veel tekkinud üks häiriv faktor -- nimelt uksed ei taha sel autol lahti seista. Kui eurooplastel hoiab ukse piiraja ilusti ust paigal nii esimeses kui teises asendis siis sellel oleks piiraja nagu ainult ukse tagurpidi keeramise vältimiseks. :? Kas see on kohe uuest peast nii või kulub seal midagi ära? Kõik uksed käivad ühte moodi. Suht tobe kui kogu aeg pead ühe käega ust lahti hoidma -- näiteks kui autot koristad või asju autost võtad/paned.
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis Premacyl oli sama moodi.
Kas teil on ka nii??

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 02 Aug 2010, 22:28
Postitas Mario
piiraja kulub ära jah, kui kuivale jääb. ilmselt lammarist saad korralikke või lausa mazdaabist. :)
626 on sama murega. Ajapikku kaob määre ja uks hakkab piirajat kulutama. Mul ka juhiuks ei seisa hästi enam ja esiustel on mõlemal piiraja pooleks.. :|

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 03 Aug 2010, 08:29
Postitas Evert
Mina sain probleemile ajutise lahenduse nii, et võtsin piiraja küljest ära ning haamri ja meisliga togisin siledamaks kulunud mügarad laiemaks.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 03 Aug 2010, 14:56
Postitas Prema
Määret on seal küll korralikult aga Everti pakutud lahendust võiks proovida. :idea:

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 03 Aug 2010, 15:39
Postitas aviar
Uksestopperite kohta nii palju, et kui vene keelega hakkama saad, siis vaata seda "puust ja punaseks" ehk piltidega teemat: http://mazda6.ru/m/viewtopic.php?f=105&t=40030 :thumbup:

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 03 Aug 2010, 15:49
Postitas Evert
Selles foorumis olevaid pilte vaadates näen, et minu variant ei toimiks. MX-6'e fiksaatoril on muhud, mille taha uks peaks peatuma. M6'el aga nähtavasti hoopis lohud.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 03 Aug 2010, 22:08
Postitas Prema
aviar kirjutas:Uksestopperite kohta nii palju, et kui vene keelega hakkama saad, siis vaata seda "puust ja punaseks" ehk piltidega teemat: http://mazda6.ru/m/viewtopic.php?f=105&t=40030 :thumbup:

Tänud! :wave: Sellise pildimaterjali juures pole isegi vaja suurt vene keelt osata! Asi selge ja tuleb tegutseda. Asja teeb pisut keerulisemaks vaid see, et seda piirajat ei saa vist kätte ilma uks polstri eemaldamiseta?

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 04 Aug 2010, 13:57
Postitas Funk
Väga hea teema! Krt kui mina auto ostsin, siis kohe märkasin, et tagumised fiksaatorid ei tööta ja ütlesin, et tehke korda. Siis kui järgmine päev autole järgi tulin, öeldi mulle, et sellel mudelil ongi niimoodi, et tagumised uksed ei fikseerita... :evil:

По времени от силы по 25 минут на дверь) можно и быстрее, просто я сначала полностью разбирал дверь, только потом когда руку набил, смекнул что можно просто несколько саморезов открутить и все.


Siin ta kirjutab, et 1 uks kõige rohkem võtab aega 25min, võib kiiremini ka. Alguses ta võttis tervet ust lahti, aga kui sai asjale pihta siis võttis lahti mõned kruvid ja oligi korras.

P.S ise ka ei saanud aru kas ta ukse poolsrti eemaldas või mitte :)

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 04 Aug 2010, 15:11
Postitas Evert
Funk kirjutas:Siis kui järgmine päev autole järgi tulin, öeldi mulle, et sellel mudelil ongi niimoodi, et tagumised uksed ei fikseerita...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Aga see VAZ 2110 fiksaatorite kasutamine remondiks oli küll geniaalne idee.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 10 Aug 2010, 21:58
Postitas Prema
Auto "kasutusjuhendit" sirvides avastasin, et auto liigutab koormamisel ise oma taguotsa üles poole! Kas see peaks tähendama, et sel on standartvarustuses nivomat amordid?? On keegi sellega täpsemalt kursis?

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 16 Aug 2010, 21:12
Postitas Prema
Esimesed korrad siis remondis ka käidud. Esmalt avastasin, et soonrihm narmendab väheke - -lasin ära vahetada. Uus rihm on aga pingumal ja tõi esile järgmise häda -- ülejooksurullik hakkas koledat häält tegema. Mõne päeva pärast läks ka see vahetusse.
Üllatus oli aga see mis hinda küsiti selle tühise ülejooksurulliku eest :shock: -- Inchcape küsis A-osa eest 2300.- eeku !!!
Lõpus hankis selle siiski ka siin foorumis kiidetud remondimees Fred väga mõistliku hinnaga (420.-). Ja muidugi Fredi töö hind on konkurentsitult parim! :thumbup: ja kvaliteet pole mitte kehvem.
Küll avastas ta ka ühe halva uudise -- sarniiride kummikatted on mõranenud ja ilmset ootab mind lähiajal ees õõtshoobade vahetus, mis pole mitte odav lõbu :?

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitatud: 16 Aug 2010, 21:17
Postitas Mario
sarniire saab eraldi ka vahetada. Peaks olema 130.- sarniir.
Mulle raiuti sama, et pean 3k eest ostma komplektse õõtsa, muudmoodi ei saa.. läksin poodi tagasi, karjusin nende pihta ja siis oi, näe, saabki ikkagi vahetada...
usun, et peaks olema sama sarniir, mis 626 küljes. Sel juhul Taketis letihind miski 140.- tootjaks 555. :)
Pead aind leidma kellegi, kes ära teeks. :)