1. leht 1-st

Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 08 Sept 2010, 21:50
Postitas ozwald
Sai siis selline isend ostetud.Kuna eelmine auto sai natukene katki sõidetud ,siis oli vaja kiirelt ja odavalt mingit liikurit.See siis sai 9000 eekuga ostetud,sidur oli tal küll läbi aga see nüüdseks korras.1800 eeku remont ,ja lippab nagu loom.Nipet-näpet on veel ta juures teha ja siis peaks autot vast küll selle raha eest olema :thumbup:.
Mootoriks siis 2.0 doch 109kw.
Mõni pilt kah
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 09 Sept 2010, 11:34
Postitas Evert
Näeb tore ja sile välja. Esimene sedaan dohc, mis minu silma sattunud on. Tavaliselt sellised ikka kupeed või luukpärad.

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 09 Sept 2010, 19:51
Postitas hardstyler
Kere tundub päris kobe olevat. Kuidas tegelikult on? Kui korras, siis on küll hea liikur. Mootor ka täitsa tore. :wink:

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 09 Sept 2010, 20:29
Postitas diidzhei
Kas tõesti maksavad sellise aastakäigu 626'ed nii palju? GE hinnad jäävad sinna kanti juba :P
Aga muidu paistab tõesti kobe.
Edu masinaga :)

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 09 Sept 2010, 23:42
Postitas tomkulibin
Kenake paistab olema.
Küsimus: väidad, et on 109kW. Kas see number on teh passis?
Kui jah, siis õhulugeja pistiku kõrval peaks olema ümmargune ava milles paistab kruvi pea.
Samas mitme juhtmega lambda andur sul on?

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 10 Sept 2010, 08:57
Postitas ozwald
Noh tegelikult on nii ,et roostet ikka jätkub nii põhja alla kui pagasnikusse,Mõningad kohad on juba eelmise omaniku poolt keevitatud ja tagatiivad on ülevärvitud.Aga üldjoontes olen rahul.Eelmine auto oli Audi 80 2.8 mootoriga 128 kw ja ma arvan ,et Mazda liigub umbes sama hästi edasi.
Ja mazda on ka rikkalikuma varustusega (tuledepesurid,istmesoendused).
Kas tõesti sai kallilt ostetud,alg hind oli tal üldse 10000 eeku?
Ja passis on küll 109 kw.

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 10 Sept 2010, 09:46
Postitas Haljazme
diidzhei kirjutas:Kas tõesti maksavad sellise aastakäigu 626'ed nii palju? GE hinnad jäävad sinna kanti juba :P
Aga muidu paistab tõesti kobe.
Edu masinaga :)


sellise hinnaga GE'd on ju täiesti rapped ka. Enne ostaks ikka korras kerega GD. Kui tal veel korras FE3 peal, siis peaks selle raha eest ju autot küll olema.

Igatahes edu, hoian elvas siis silmad lahti, ehk näeb hõbedast noolt mööda tuiskamas.

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 11 Sept 2010, 15:00
Postitas hardstyler
Haljazme kirjutas:
diidzhei kirjutas:Kas tõesti maksavad sellise aastakäigu 626'ed nii palju? GE hinnad jäävad sinna kanti juba :P
Aga muidu paistab tõesti kobe.
Edu masinaga :)


sellise hinnaga GE'd on ju täiesti rapped ka. Enne ostaks ikka korras kerega GD. Kui tal veel korras FE3 peal, siis peaks selle raha eest ju autot küll olema.

Igatahes edu, hoian elvas siis silmad lahti, ehk näeb hõbedast noolt mööda tuiskamas.


Samuti on GE kordi näotum, kui GD. Uuem pole alati parem. :)

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 21 Sept 2010, 13:45
Postitas Haljazme
Haljazme kirjutas:Igatahes edu, hoian elvas siis silmad lahti, ehk näeb hõbedast noolt mööda tuiskamas.


Näe, tulid verevi poolt ja käänasid pikale tänavale. Suht sile nägi välja jah. :thumbup:

Re: Mazda 626 GD 2.0 109kW 87a. - ozwald

PostitusPostitatud: 08 Dets 2010, 17:09
Postitas ozwald
Eelmine nädal sai siis tagapidurite osakond korda tehtud.Uued käsipiduritrossid,kettad,klotsid ja pidurisadulad.Sadulad olid nii ära roostetanud seest ,et ei jäänudki muud üle kui uued osta.3600 eeku kokku ja olemas nad olidki.Nüüd vähemalt käsipidur töötab normaalselt :thumbup: .
Üks asi korras,lakkas kohe kesklukk töötamast.Ei tea kas külm mõjutab seda niipalju või mingi muu kala.