1. leht 10-st

Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo LUKKU

PostitusPostitatud: 19 Mär 2012, 12:45
Postitas Fredo
Panen siis oma uue ratsu kah siia üles :D .
GE kerega Mazdat juba pikemat aega uurind ja hakkas iga päevaga rohkem meeldima vaadates teiste klubiliste masinaid.
Nii saigi siis vana 626 maha müüdud ja kohe uuem asemele ostetud. Auto suhteliselt heas korras vaid väiksemad ilu vead ja mõned kuluosad vaja vahetada veel.
Masin siis tehasest välja tulnud 1994 ja eestisse jõudnud 2003. Jõu allikaks 2.0 85kw mootor, mis tunub et kütet väga ei söö vähemalt esimese 300km järel on jäänud selline mulje.
To Do List:
sarniirid
kondid
õli+ filter
uued esimesed pidurikettad (pidurdades väristab, ilmselt kõveraks läind teised)
soojade ja kuivade ilmade saabudes ära kaotada uste ääretesse ja mujale tekkinud pisemad rooste täpid

sebida kuskilt orig udutuled
v6 variandi plastikust laiendid ( pole küll v6 aga need teevad selle masina jube kenaks :D )
klaasid ära toonida
korralikud valuveljed
Pilt
Pilt
Pilt
Tekkis küsimus et mis selle lüliti eesmärk on ? :D
Pilt

Ja ega kellelgi pole üle seda teisaldatavat veokonksu? Mul on koht olemas aga konksust pole haisugi ja jubedalt oleks vaja seda :problem:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 20 Mär 2012, 13:34
Postitas VaheR00
Tere Tulemast! See lüliti, mis seal on, selle puhuri jaoks, kas tahad, et seal puhuks v mitte(keskelt ma mõtlen) Endal oli ka pidurdamisel värin/kerge jõnksutamine, kahtlustasin kettaid, aga hoopis oli otsa andnud rooliots. Soovitan üle vaadata.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 20 Mär 2012, 16:29
Postitas Fredo
Tänud! Kindlasti kontrollin need rooliotsad üle, ehk pääseb ketaste vahetusest :D

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 20 Mär 2012, 23:00
Postitas Mario
Kui on veel normaalselt paksust, siis kannatab treida ka esialgu. :)
Sel juhul peaks maanteel juba rool ka kohati värisema, kui rooliotsad nahkas. Ujumine on tõsine.

Värv on kena ja mootor on asine. Kütust ta tõesti eriti üleliia ei kuluta. Tühikäigul 0.8L tunnis ;) Seega võid talvel ka öösel autosse magama jääda (olen jäänud). :D
Jõudu ja jaksu.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 21 Mär 2012, 09:54
Postitas Fredo
Suuurim maantee ots siiani old Tallinn-Kiisa kus Kasemetsas sai 110km/h, aga selle tee jooksul mingit ujumist ega vibro roolis pold nii et siis rooliotsad vist süüst puhtaks seekord :think:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 21 Mär 2012, 10:03
Postitas Evert
Rooliotsa veaga peaks vibramine tugeval pidurdusel ära kaduma.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 21 Mär 2012, 10:09
Postitas Fredo
Mul aint pidurdusel tekibki vibra. Vaatasin et need kettad õnneks väga kirve hinnaga pole.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 21 Mär 2012, 11:59
Postitas Evert
Ma mõtlesin seda, et vibra tekib kergemal pidurdamisel, kuid raskemalt tallates kaob jälle ära. Aga põhimõtteliselt saab rooliotsa kinnitada või välistada lihtsalt seda käega tugevalt loksutades.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 10:30
Postitas Fredo
Sai siis hakataud klaase toonima ja kuni uste klaasid ja taga need väiksed aknad sai tehtud läks kõik sujuvalt.
Aga taga luuk on siiani elutoas põrandal ja ei taha kohe üldse õnnestuda selle kiletamine :evil:
Õnneks täna nii masendav ilm et saab terve päeva möllata sellega :lol:
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 16:11
Postitas Fredo
Lõpuks sai ka tagaluuk tehtud aga tulemus pole just kõige parem, siiski tuleb viia mingi hetk proffide kätte masin :lolno:
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 16:29
Postitas hullkonn
Parem kui ennem!!! mm tunduvalt ju aga auto karjub korralikku statoili pesu :D
Tagumist akent kõige kehvem panna mm natuke kumer kah ja soojenda nikerda aga tulemus jah jääb nagu jääb.Olen omal nahal tundnud ja kõige odavamat kilet pole ültse mõtet toppida klaasidele!!!
Mis kile ise panid???

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 17:10
Postitas Fredo
All Ride ultra black.
See tagaklaas jah sellise kaussjas kujuga :D .... mitu kilet sai maha tõmmatud enne kui jäi nii enam vähem :D eks ajutiseks ta jääb.
Homme ülehomme käin pesus kah ära jah. Ja proovin veljed kah alla saada siis :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 00:11
Postitas martin
Jätab täitsa tavalise 626-e mulje. Ainuke asi mis silma riivab on see antenn.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 07:21
Postitas Fredo
See antenn mulle ka väga ei istu aga pole veel välja mõelnud mis seda asendada võiks.
Eelmiselt kiskusin selle ära ja paheteldasin augu kinni ning sisse panin elektrilise sise antenni aga see oli ikka nii mõtetu.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 09:31
Postitas Fredo
Kellegil on mingit head ideed milline antenn ei jääks silma riivama aga püüaks endiselt hästi raadiokanaleid? (präägune tehase antenn püüab küll sigahästi kanaleid)

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 15:47
Postitas tomkulibin
Fredo kirjutas:... panin elektrilise sise antenni aga see oli ikka nii mõtetu.
Oleneb nii tootjast, kui ka paigaldusest. Minu "punnil" on ka nn elektriline(mitte just kõige odavam) ja ma ei kaeba :roll:
Samas nii mõnelgi autol on tehasest tuuleklaasi sisse ehitatud antenn ja võimendita ja toimetab kah korralikult.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 17:44
Postitas eksole
Fredo kirjutas:Kellegil on mingit head ideed milline antenn ei jääks silma riivama aga püüaks endiselt hästi raadiokanaleid? (präägune tehase antenn püüab küll sigahästi kanaleid)

Milleks välja vahetada nn sigahästi toimiv vidin :think:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 18:56
Postitas Fredo
Rikub auto ilmet.
Äia Vectral kah tagaklaasis ja toimib kaa väga hästi, aga see mis ma ostsin oli vist 80 eeku kui ma ei eksi ja kleebitav esiklaasile see ei hoidnud linnas kah kanalit sahinatta.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 20:20
Postitas Fredo
Kas keegi oskab öelda kus siukest pirni müüakse?
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 21:58
Postitas Mario
sellist ei müüagi.
ostad ise 3mm ja viilid küüneviiliga lapikuks. tehtud, töötab! :wave:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 23:30
Postitas Fredo
Ok thnx :D Homme proovin ära.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 00:05
Postitas Mario
okei, pean end parandama, neid ikkagi müüakse ka, aga ongi magedad rohelised ja punased ainult.
mina tegin ühe kaasklubilise eeskujul ja tavaline 3mm LED on odavam ja küüneviili laenad mõnelt naiskalt ja asi tahe. :)
Üks jäta omale eeskujuks, saad täpsesse mõõtu viilida. GE nupp tahab täpselt saada, muidu ei pressi enam nuppu otsa tagasi :)

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 07:44
Postitas tomkulibin
Mario kirjutas:okei, pean end parandama, neid ikkagi müüakse ka, aga ongi magedad rohelised ja punased ainult.
Ka kollaseid on müügis. Vihjeks oomipood ja elfa

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 09:59
Postitas Fredo
Aga muidu need, kes on lahti kiskund GE armatuuri oskavad äkki öelda milliseid pirne veel vaja, nuppude taha näiteks? Spido tegin juba ära aga ei tahaks hakata enne rohkem lahti kiskuma kui teada mis vaja ja saab ühe korraga tehtud asja.
.
.
.
Täna hommikul sain originaal veljed kah alla, näevad palju paremad välja kui arvasin.
Pilt

:D Veel lip ja udukad ning vsjo välimuse kohapealt.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 10:56
Postitas Fredo
Mis eristab FS ja FS2C mootoreid ?
Miks FS2C mootoril rohkem kw on ?
Kas FS mootoris mingite detailide reguleerimine või vahetamine annab sama tulemuse 100kw?
Ei leidnund klubist vastust, vabandan kui jäi äkki kahe silma vahele :think: