1. leht 3-st

Mazda Demio 1.3 53kW 99a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 21 Okt 2008, 23:59
Postitas webwolf
Ahhoi. Mitmekesistaks siis siinset seltskonda. Autoks siis Mazda 2 eelkäia Mazda Demio. Üsna harv nähtus Eestis. Kuna paar nädalat lubadega olnud siis ei hakka praegu mingeid tõsisemaid arvamusi auto kohta välja tooma. Muidu aga linnas kulgemiseks täitsa sobilik. Esimeseks autoks istub küll.

Kuna auto seisis mõnda aega üsna pikalt siis sai peale uus aku. 1 küünal lõpetas töölepingu nii et sai ka küünlad vahetatud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

PostitusPostitatud: 22 Okt 2008, 01:54
Postitas Ardo
Sellist tahaks. :oops:

PostitusPostitatud: 22 Okt 2008, 06:47
Postitas tomkulibin
Arvestades, et juppide poolest on ka kattuv 121-ga, siis on see mudel vist 121 ja 2 vahelüli. Kirjeldusse sobiks: väike, mahukas, odav linnakulgur.
Ehk siis vist esimene Demio foorumis- tere tulemast.

PostitusPostitatud: 22 Okt 2008, 09:17
Postitas lines
Kena,korralik ja ainulaadne.


Edu

Lines

PostitusPostitatud: 22 Okt 2008, 12:15
Postitas e2200
Vääga huvitav massin...

PostitusPostitatud: 22 Okt 2008, 12:40
Postitas informer
Suvel nägin sellist Pärnus, sisu meenutas väga mu enda 626-e :) ilus sile auto paistab... edu

PostitusPostitatud: 23 Okt 2008, 05:42
Postitas cabernet1
äge aparaat.
PM küsiks, et kuidas müraga sellel masinal on?
Mul endal sama asi kuid 7 aastat uuem, ehk siis 2 Facelift ja seal suht hea.

Mis on veljemõõt, palju kütust küsib jne :P

PostitusPostitatud: 23 Okt 2008, 10:21
Postitas mantuke12
Väga kena aparaat tundub (Y)
Kui load kätte saan lisan enda auto ka siia, enne ei hakka toppima. :)

PostitusPostitatud: 23 Okt 2008, 13:06
Postitas Rixx
Nagu vanema MPV mini versioon

Väga mõnusa välimusega

Jõudu ja edu...

PostitusPostitatud: 23 Okt 2008, 19:02
Postitas nirgi
päris kenake.........edu :D

PostitusPostitatud: 23 Okt 2008, 21:03
Postitas webwolf
cabernet1 kirjutas:äge aparaat.
PM küsiks, et kuidas müraga sellel masinal on?
Mul endal sama asi kuid 7 aastat uuem, ehk siis 2 Facelift ja seal suht hea.

Mis on veljemõõt, palju kütust küsib jne :P


Kui aus olla siis müra üle ei kurda. Eks ta ikka ja alati võiks vaiksem olla aga ei tapa. Seisab maja ees Mazda 2 kah, mis siis ema oma ja no eks muidugi 2 on vaiksem.

Kütusekuluga on niiviisi et mingit ilusat numbrit praegu ette pole öelda. Paak on tal väike ja seier langeb kiiresti. Kuna auto seisis pikalt siis nüüd saab talda pidevalt. Aga varsti teeb selle tüki ära ja kulgeb vaikselt ja rahulikult linnapeal mõnda aega ning eks ma ütlen siis mõne ilusa numbri. :D Eks ta 6-7 L juurde peaks jääma.

See vist mazdade firmamärk, et käiguvahetamine käib raskelt ?

mõned plaanid:
toonklaas
helisüsteemi natukene järgi aidata
mõned filtrid vahetada

PostitusPostitatud: 24 Okt 2008, 08:39
Postitas cabernet1
Käiguvahetus ei tohiks raskelt käia.
Vaheta käimari õli ära ja peaks asi korras olema..... Kui on :P

PostitusPostitatud: 24 Okt 2008, 09:27
Postitas Mario
pigem on asi selles, et käigukangi otsas põhja all on liigend, mille kummist osa liibub tihkelt..
ka 626 puhul on see tavaline..
tuleb põhja alla ronida, käigukang korraks hoova küljest lahti võtta, määrida ja kokku tagasi. ja asi kohe parem :)

PostitusPostitatud: 24 Okt 2008, 19:51
Postitas risto_626
Mario kirjutas:...ja asi kohe parem :)


ikka väga palju parem, mõlemal autol see läbi tehtud :)

PostitusPostitatud: 06 Nov 2008, 19:40
Postitas webwolf
Täna said vahetatud õhu- ja õlifilter ning uus õli sisse.. järgmiseks tööks jääb ilmselt ette uued kettad ja klotsid. Samas kui klotside ja ketaste vahetamiseks läheb, võiks musta värviga mõned osad ära katta.. rõve rooste passib vastu muidu :?

PostitusPostitatud: 08 Nov 2008, 08:54
Postitas cabernet1
kui värvid trumleid või midagi, mis on roostes, siis soovitaks kas Hammerite värve või siis vana head vene bituumenlakki. Püsivad põhja all suhtelisest hästi kinni. :wink:

PostitusPostitatud: 08 Nov 2008, 17:29
Postitas webwolf
okei. aitähh soovituse eest. sai eile Japanpartsis ketaste ja klotside hindu uurimas käidud.. nii et varsti vist läheb tegutsemiseks. Küsimus, et keegi Tartus Japanpartsis mingit soodustust kah saab ? :D

PostitusPostitatud: 16 Nov 2008, 00:53
Postitas Jurmola
Tore auto Ollu :D
Pead mulle kunagi sõitu tegema ikkagi :)

PostitusPostitatud: 16 Nov 2008, 02:38
Postitas Rixx
Tahaks isegi reaalselt seda lähemalt uurida
Väga kift ja haruldane masin

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 21:26
Postitas webwolf
8)

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 22:07
Postitas ivo626
muidu japanpartsis saab soodust nii, kui ise küsid:D

see vanamees(või naine :lol: ??) on suht siuke, et teeb kergest hinna alla.

aga muidu endise mazdaabi juurest natuke edasi sõita on garaasid ja seal mingid tüübid parandavad stangesid ja asju. tuunivad ka kui vaja ja värvivad kohapeal ära ka. mine sinna ja küsi hinnapakkumist.

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 22:11
Postitas cabernet1
nah sul selleks remondimehi vaja on?
Kui teise masina värv peal, siis kas lakibensiini või tavalise bensiini lapp kätte ja teise masina värv tuleb ilusti hõõrudes maha.
Kinnituste kohta räägiks nii, et aja kanali peale, kui tüüblid puruks, pane plekikruvid asemele ja kui seal sellised "kõrvad" poltidega kinni, siis neid saab väga edukalt plekist ise keerata ja asendada.

Töö maksumus - pisut aega ning õlled, mida sealjuures tarbid :D

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 22:15
Postitas webwolf
Okei :D väärt mõtted kõik. tuleb homme asja uurima hakata :P

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 23:45
Postitas Jurmola
Oll, ära plekikruvidega küll seal midagi kinni keera, see on porno :/

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2009, 00:08
Postitas Veltz
Suurloom kirjutas:Oll, ära plekikruvidega küll seal midagi kinni keera, see on porno :/
saab seespoolt asendada küll tüübleid nendega :idea: ega sa ei pea laskama läbi pampu mingi 25cm mõõga :evil: Mudu auto on mõnus vägeva välimusega ja hoia seda sirgena :wink: