7. leht 10-st

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2008, 15:36
Postitas Leito
Palju sa autosse selle valguse peale juba kulutanud oled :D mul lööb pimedas juba makk terve auto siniseks :D

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2008, 19:09
Postitas hullkonn
Kle praegust vähe kulutanud,sest ma plaanin lakke kahh neooni vedada,ning muidugi pagasnik ja põhja alune.

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2008, 19:40
Postitas risto_626
hullkonn kirjutas:Kle praegust vähe kulutanud,sest ma plaanin lakke kahh neooni vedada,ning muidugi pagasnik ja põhja alune.


Kas paljuks ei lähe? :roll: :wink:

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2008, 20:07
Postitas hullkonn
ei tea aga tglt mulle meeldivad igast tulukesed ja samalaadne kraam :D :D
maitse üle ei vaielda vaind kakeldakse!! :) :D :)

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2008, 00:20
Postitas jann
hullkonn kirjutas:ei tea aga tglt mulle meeldivad igast tulukesed ja samalaadne kraam :D :D
maitse üle ei vaielda vaind kakeldakse!! :) :D :)


Mul on üks selline sõber, kes on oma maja selliste tulukestega sisustanud :D ...autoni ta pole veel jõudnud :D Aga jõudu!

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2008, 01:08
Postitas tomkulibin
hullkonn kirjutas:ei tea aga tglt mulle meeldivad igast tulukesed ja samalaadne kraam :D :D
maitse üle ei vaielda vaind kakeldakse!! :) :D :)

Sa peaksid hakkama mõtlema võimsama generaatori ja suurema aku peale :D

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2008, 00:50
Postitas hullkonn
MMM aku on mul väga võimas ja öösel kuskil parklas on päris sheff kui tuled viled ja muusika möllab...minuarust vähemalt:-)))

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2008, 01:03
Postitas valek9
Mul üks tuttav oli pannud omalajal värvilised vilkuvad jõuluküünlad auto salongi :D
Samas sa võid ju panna strobo ja diskokuuli lakke, siis on parklas hea tümmi järgi reivida :twisted:

PostitusPostitatud: 20 Jaan 2008, 23:59
Postitas hullkonn
Nonii järgmine uuendus valguseteemasse,kui asi täitsa valmis siis seletan pikemalt kuidas tegin:-)Hetkel väike näidis
Pilt

PostitusPostitatud: 06 Veebr 2008, 16:34
Postitas hullkonn
Täna tegelesin tulede puhastamisega,korra mõtlesin ahju panna,et eest saaks klaasi lahti aga pole liimi millega tagasi panna ja siis nühkisin lapiga seest nii palju kui sain.Puurisin augud ära kuhu led pirnid sisse topin.
Asi valmib siis täielikult kui saan kipsi jalast ära :D
Palgapäeval tellin sellise vigura:
http://www.tuningshop.ee/?mod=webshop&function=showDetails&id=2480&parent=2478

Aga klubilised mis te neist kõllidest arvate:http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=12&id3=93 või hoopis need:http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=40&id3=476
<üks tuttav rääkis et ümarad on paremad ja annavad bassi rohkem kui ovaalid aga niipalju kui on inimesi niipalju on arvamusi.

Mõttes veel sellised väärt asjakesedhttp://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat=23104&search=1&x=302867

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2008, 22:26
Postitas dilidon
See pidurite asi..... Vaat sellega on nii,et kui paned uued kettad( Jahutuseta) ja uued klotsid. Paned pidurisuportil ,,kelgud,,kenasti käima, vaatad,et silinder kenasti ja kergelt liikuma saab-siis pole su piduritel häda midagi. Kui tehases on sellised sinna peale,,inseneeritud,, siis nad ka töötavad.Lihtsalt hoolt tahavad nagu muud osad autol. Sama tagapiduritega,vaata ringi keegi just lisas oma mazda teemas pilte ja töökirjeldust kuidas tagapidureid töökorda saada. Pane ükspäev oma energia tuledest viledest pidurite peale ja saad süsteemile pihta kuidas pidurisüsteem töötab. Ükspäev on sul neid hädasti vaja ja siis saad aru,et tegid öieti,et oma tähelepanu õigele asjale pühendasid...

Jõudu.

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2008, 01:20
Postitas Muri
hullkonn kirjutas:Aga klubilised mis te neist kõllidest arvate:http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=12&id3=93 või hoopis need:http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=40&id3=476
<üks tuttav rääkis et ümarad on paremad ja annavad bassi rohkem kui ovaalid aga niipalju kui on inimesi niipalju on arvamusi.


aga mina pakun sulle selliseid
Pilt
950 eeguga :wink:

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2008, 09:48
Postitas hullkonn
Kas need sul tutikad??Päris ahvatlev pakkumine tglt

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2008, 10:09
Postitas Muri
hullkonn kirjutas:Kas need sul tutikad??Päris ahvatlev pakkumine tglt


tutikad ikka :wink:

andmed siis järgnevad..

Suurus: WF 165mm; TW 15mm
Sisendvõimsus(MAX/RMS): 160W/80W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 50-21kHz
Tundlikus: 93dB
Filter: 3,5kHz 6/12dB Oct.

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2008, 10:56
Postitas hullkonn
dilidon kirjutas:See pidurite asi..... Vaat sellega on nii,et kui paned uued kettad( Jahutuseta) ja uued klotsid. Paned pidurisuportil ,,kelgud,,kenasti käima, vaatad,et silinder kenasti ja kergelt liikuma saab-siis pole su piduritel häda midagi. Kui tehases on sellised sinna peale,,inseneeritud,, siis nad ka töötavad.Lihtsalt hoolt tahavad nagu muud osad autol. Sama tagapiduritega,vaata ringi keegi just lisas oma mazda teemas pilte ja töökirjeldust kuidas tagapidureid töökorda saada. Pane ükspäev oma energia tuledest viledest pidurite peale ja saad süsteemile pihta kuidas pidurisüsteem töötab. Ükspäev on sul neid hädasti vaja ja siis saad aru,et tegid öieti,et oma tähelepanu õigele asjale pühendasid...

Jõudu.


Ei ma panengi oma auru piduritele nüüd :D Aga mulle pakuti nii mõnesgi kohas 1,6 sele jahutusega kettaid aga sa ütlesid ju,et ei ole ültse olemas 1,6 jahutusega kettaid aga ma lähen pühapäeval vaatama kuidas lood on selle asjaga..Eks ma tagumiste kallale kahh jõuan mingiaeg aga ennem esimene pool.Krt seal väikses garaaziz ei saa õieti tegutseda,auto välja saama sealt.
Aga jõudu tarvis ja soojad ilmad võiks juba tulla :lol:

PostitusPostitatud: 18 Veebr 2008, 14:29
Postitas viper85
Ma tegin oma GD-l eelmine aasta pidurid korda (tagumistel olid nõrgad ja käsipidur samuti) ja nädal hiljem oli mu elu ohtlikum äkkpidurdus. Seisma sain :wink:

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2008, 01:27
Postitas hullkonn
Kurat ja ingel aga auto süüde on nüüd tip top ja säde on vägev aaga uus kurjajuur autokallal,probleemne jahutus tuli esile järjekortselt ja seekord ajab tosooli välja generaatori rihmaajami juurest..
Ma loodan ainult,et mootoriplokis pole see pragu,kust tosooli välja voolab.
Aga sealt mõnuga tuleb.
Mm kahju,et pole võimalust mootori mahavõtmiseks.See toiming oleks väga vajalik.
SEST MINUARUST POLE AUTOL MÕTET ILMA KORRALIKU SÜDAMETA!!

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2008, 08:01
Postitas tomkulibin
hullkonn kirjutas: ...ajab tosooli välja generaatori rihmaajami juurest...

Kas see mitte pole veepumba nimetust kandev agregaat?
Kui nii, siis seda saab vahetada mootorit maha võtmata.

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2008, 22:20
Postitas dilidon
Jah veepump see on. Õigemini tihend,pump ise võib töökõlbulik olla. Paha lugu on see,et tihendit eraldi osta ei saa-vähemalt B osana. Tuleb osta uus veepump ca.500 kanti. Või otsid tihendipappi (sinine ja nimi on vist paroniit :oops: ) ja teed Kulibinlust :wink: Hea näpuharjutus... :roll:


Ahjaa tuleb veel meelde,et see jahutustoru mis mootori eest läbi jookseb,selle eemaldamisel veepumba küljest võid kummist rõngastihendi katki teha (ilmselt teedki) Nii,et enne poodi minekut eemalda pump ja võta tihendijupp näppu,sellle järgi saad uue.

Jaksu.

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 01:17
Postitas hullkonn
aga kas ma eksin kui ütlen et veepunp asub akujuures gc mudelid ja veepumba sees on kahh termostaat,mille ma vahetasin kaks kuud tagasi umbes.

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 08:04
Postitas tomkulibin
hullkonn kirjutas:aga kas ma eksin kui ütlen et veepunp asub akujuures gc mudelid ja veepumba sees on kahh termostaat,mille ma vahetasin kaks kuud tagasi umbes.

Eksid ja rängalt.
Pilt
See, mis sa vahetasid, on ehk tõesti termostaat ja paikneb jagaja poolses otsas, ehk 4. silindri juures(15-173). Pump asub hammasrihma ja mootoriploki vahel, nukvõlli ja väntvõlli vahel, ja on osa hammasrihma kattest(15-010).
Pilt

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 11:27
Postitas hullkonn
Kas veepump näeb välja selline?
Pilt

Aga mina alguses arvasin,et veepump on testsugune ja panin vähe pange..
Kas veepumpa on raske vahetada?Mis maha tuleb kiskuda et kätte saaks?
Aga suured tänud kulibin
ja dilidon,et õige asja juurde juhatasite :D

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 11:51
Postitas tomkulibin
hullkonn kirjutas:Kas veepump näeb välja selline?

Jep
hullkonn kirjutas:Kas veepumpa on raske vahetada?

Ei ole, kui on käed ja tööriistad.
hullkonn kirjutas:Mis maha tuleb kiskuda et kätte saaks?

Ettejäävad osad/detailid. :D
Geneka (roolivõimu)rihm, hammasrihm, koos kattega, ehk mootori tugi(ülemine), Kas ka alumine hammasrihma kate ette jääb, ei mäleta. Kui jääb ette, ei mäleta, kas sai seda kätte ilma väntvõlli rihmaratta mahavõtmata, või ei saanud. Viimase eemaldamiseks oleks mugav eemaldada parem ratas ja rattakoopa porikaitse.

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 13:18
Postitas dilidon
Mul on selle kohta pilt.
Pilt

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 22:17
Postitas hullkonn
Suured tänud mis ma ilma teieta teeks küll:-)
Eks nädalavahetusel hakkan tegelema selle veepumbaga.
Ja arvatavasti ma ainult tihendit ei vaheta,vaind läheb ikka koos uue veepumbaga mängu :D