2. leht 3-st

PostitusPostitatud: 09 Nov 2008, 03:02
Postitas Lennuk
Masin on Garaasis ja vaikselt vaikselt asi liigub. Kuna fotokas kooles hiljuti, siis läheb piltidega aega.

PostitusPostitatud: 18 Nov 2008, 23:12
Postitas Lennuk
Mõned pildid ka.

Eest
Pilt


Porikoopast on augud läbi.
Pilt


Kõige nutusem koht on see aku aluse koht. Selle alla sodi korjanud ja tulemus on käes.
Pilt


Pilt

PostitusPostitatud: 18 Nov 2008, 23:54
Postitas pokenaut
Võta direct link to image, siis näitab. :)

Terv,
Pokenaut

PostitusPostitatud: 19 Nov 2008, 00:07
Postitas Mario
direct link to image'it ei ole olemas enam ammu.

pigem võta oma pilt lahti ja Firefoxis saab paremklikiga kätte Copy Image Location..

aga muidu tundub arenevat asi :)

PostitusPostitatud: 19 Nov 2008, 00:09
Postitas risto_626
lae oma pildid üles ntx imagebanana.com-i :wink:

PostitusPostitatud: 19 Nov 2008, 00:15
Postitas Lennuk
Tänud abi eest :)

PostitusPostitatud: 19 Nov 2008, 08:20
Postitas pokenaut
Mario kirjutas:direct link to image'it ei ole olemas enam ammu.

Asi täiesti olemas ja töötab. Mina olen KÕIK pildid nii pannud.

Sorry, OT eest.

Terv,
Pokenaut

PostitusPostitatud: 30 Juun 2009, 19:45
Postitas Lennuk
Asi vaikselt liigub. Lonkab pigem agoonias :D, aga järgmisel nädalal peaks saama keevitusse.
Kere on suhteliselt läbi. Karbid on lahti juhi ja kõrvalistuja põhja küljest. Tagumiste amordipüstakute ja põhja ühenduskoht roostega kaetud võikski jääda kirjutama mis roostetab, kergem vist lugeda ülesse mis ei roosteta.

Üks küsimus ka. Mis eesmärki omab kaassõitja jalge all olev auk, mida katab plekist ovaalne kate ? Kas seda kinni ei või panna ?

Pilt

PostitusPostitatud: 23 Juul 2009, 21:38
Postitas Lennuk
Läks keevitusse.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 12 Mai 2010, 11:18
Postitas Lennuk
Kaua tehtud kaunikene. Reedel saan auto keevitusest kätte ja siis plaan värvimisse viia.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 12 Mai 2010, 11:41
Postitas KRANTS
10 kuud oli keevituses? :shock:

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 12 Mai 2010, 12:13
Postitas Lennuk
10 kuud seisis kohapeal. Nüüd hakati tegema.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 24 Mai 2010, 15:22
Postitas Lennuk
Masin käes. Järgmisel nädalal värvimisse, mootoriruum ja juhipoolne poritiib. Keevitustöö ei tehtud just kõige paremini, sai kokkuleppele, see tehakse veel üle.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 24 Mai 2010, 16:38
Postitas Mel
Mia täpsemalt sellega(Keevitustöö ei tehtud just kõige paremini, sai kokkuleppele, see tehakse veel üle.)et pannakse plekityk lihtsalt peale,ei lõigata vana jura seest? :) Pane pilte.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 24 Mai 2010, 16:50
Postitas Lennuk
Pmst. Poolraamile pandi ühele poole plekk peale, aga porikoopast jäeti auk sisse. Ületöö tehakse meeste poolt kes asja teavad, eelnev töö oli tuttava poolt. Pildid siis, kui saan kaamera.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 16 Juun 2010, 21:00
Postitas Lennuk
Homme saan auto kätte, siis saab ehk mõned pildid ka.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 22 Juun 2010, 11:52
Postitas Lennuk
Auto on käes, mootoriruum on värvitud ja kapoti alt on keevitused ringi tehtud. Nüüdseks jauran kohaliku sossepaga kes keevitas lapid peale ja sedagi poolikult.
Keevitust vajavatest kohtadest on kõik alles. Enne masinat teise keevitaja juurde viia ei saa, kui on sotid selgeks räägitud. katsu lollile selgeks teha, et tema töö on jama.

Kapotialune
Pilt

"korralik töö"
Pilt

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 22 Juun 2010, 12:42
Postitas aviar
Viimane pilt on silmale valus :wtf:

Saaks äkki töömehest ja töövahendist ka pildi? :D

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 22 Juun 2010, 14:46
Postitas Lennuk
Osa rahast sai talle rumala peaga makstud, suurema jama avastasin hiljem. Nüüdseks tehtud pildid jamadest kohtadest.
Ei saa öelda, et töö on täielik jama... (kuigi seda ta on). Pigem ütleks, et see on poolik.
Egas midagi. Läheb järgmise mehe juurde.

Silla osad on diislivannis juba ootamas, Jääb veel keretööde taha toppama.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 23 Juun 2010, 01:05
Postitas Mel
aviar kirjutas:Viimane pilt on silmale valus :wtf:

Saaks äkki töömehest ja töövahendist ka pildi? :D


Niiviisi saaks ju keevitustööd ysna kiiresti tehtud,jäetkse kõik vana sinna alla alles,vbl läheks mõni tund kui kogu kere kapriised kohad tehtud. :clap:
See midagi analoogset,sai osa karbi siseküljest ja põhjast eemaldatud ja asendatud sedapsi,roostesurm,krunt ja põhjamastiks sinna otsa veel.
Pilt
Selline nikerdamine vahest kohe päris huvitav.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 23 Juun 2010, 09:38
Postitas Sven
Nii paigates on ju masin varsti mitte 1060kg vaid pea 1,5 tonni tühimassiga :think:

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 23 Juun 2010, 09:54
Postitas tomkulibin
Sven kirjutas:Nii paigates on ju masin varsti mitte 1060kg vaid pea 1,5 tonni tühimassiga :think:

Ei ta ole ühti, küll rooste vahepeal omapäi tükikaupa lahkub :D

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 27 Juun 2010, 17:29
Postitas Lennuk
Kuna tuttav keevitaja läks Soome, siis jääb auto ehitus teadmata ajaks soiku.

Re:

PostitusPostitatud: 22 Juul 2010, 10:56
Postitas Mel
Lennuk kirjutas:Mõned pildid ka.

Eest
Pilt


Porikoopast on augud läbi.
Pilt


Kõige nutusem koht on see aku aluse koht. Selle alla sodi korjanud ja tulemus on käes.
Pilt


Pilt


Minuarust on kõikse hullem see puhastamine,peab saama ju kogu selle pasa sealt ja veel neid roostepoolt tekitatud jäänukeid minema ja muidugi igasugu muu juhtmed ja muud jupid,ylejäänud juba palju lõbusam,pole muud kui lõikad sirgemaks ja siis uued plekid ja asiants.Vaatet igast autust kui k.karpi vaja vahetada või seal miskit vaja kas tõstekohad või veel miskit,tuleb nii 10L pange täis igast sodi mis on sinna kogunend aastatejooksul,rooste,liiv jne.

Re: Mazda 323f GT 1.8 94kW 92a. - Lennuk

PostitusPostitatud: 23 Juul 2010, 12:14
Postitas Lennuk
Kõige hullemad kohad on karbid. Sealt jääbki teab-mida tulema.
Kas 626 Ge el. peegleid on võimalik kuidagi 323-le panna ? Tunduvad suhteliselt suured mootorid, aga on keegi proovinud ?

Osa silla osadest sai ka Diislivannist ära toodud. Tuleb pulkadeks tõmmata ja puhastada.