15. leht 27-st

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 20 Aug 2014, 23:14
Postitas tomkulibin
Kui auk paagis, siis ilmselt peab suurema jootekolvi välja koukima ja sellega auk kinni tinutada.
Kunagi sai proovitud seda va vedelat metalli paagi paikamiseks, hulka aastaid tagasi juba. Pole kuulda olnud, et oleks sellest kohast lekkinud. Sai tookord liimi paagile määritud siis plekitükiga see koht kaetud jatakkaotsa sai ka see plekitükk liimiga uputatud. :roll:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 00:29
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas: Pole kuulda olnud, et oleks sellest kohast lekkinud. :roll:


Vot x tubli miis,toon autu su juurde??? Eks mind ennast ka see häiri,et ei saa hakkama :D Küllap see paak sama vana kui autugi,ei viitsi momendil vahetama hakata,x disla oma mul kuskil vedeleb.

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 01:13
Postitas tomkulibin
Mul seda va tinutamise moosi on ja traati peaks kah olema. :wave:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 07:08
Postitas kanemgi
Mel mis see paagi vahetamine ära siis pole mõned poldid lahti ja klambrid kh :D muidugi enne tuleks paak enmv tühjaks pumbata :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 12:50
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:Mul seda moosi on kah :wave:

Ahh,vist saan hakkama :D
Pilt
Tundub,niikui saand ikka meh.kahjustuse,kus näha 3 nö.süvendit kobaras,seal ühest kergelt immitses
Pilt
Ega ma sinu tasemeni kunagi ei jõva,aga enmv. :)
Kanemgi nende vahetustega sihke lugu,et eluolu on teind ettevaatlikuks,kipub ikka olema niiet,siis tulevad igast uued probleemid lagedale.Ommen peab minema jälle käru vedama,momendil niikui ikka pole vaja uusi muresi kaela,niikui neid vähe veel oleks :mrgreen:
Nüüd peab teist vähe aega hoidma nii viltuses asendis.Karbil kirjas,et taheneb 30 min.täielik kõvenemine toimub 12 tunni möödudes.
https://i.ytimg.com/vi/RuR_RhorRpY/hqdefault.jpg
Selle peab lihtsalt tegema,pole pääsu,siis saab misiganes,pesta,teha kiir rem.vms.õues,metsas,teeservas jne. :wink:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 3srA#t=152
Varjante palju pakkuda
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... WvkLk#t=46

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 17:27
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Selle peab lihtsalt tegema,pole pääsu,siis saab misiganes,pesta,teha kiir rem.vms.õues,metsas,teeservas jne. :wink:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 3srA#t=152
Varjante palju pakkuda
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... WvkLk#t=46

Kui teed tee siis mulle kh see teine variant ga see tahaks natuke täiustamist saada. :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 21 Aug 2014, 22:15
Postitas Mel
Sohh,sul ju naabrimees kõvakäpp.Aga mikskamitte, kui saan omale tehtud ja toimib.Värvivalikul on ka siis erisoove? :wink: Mis selle täiustamise all muidu mõtled,kett tali ma küll kaasa ei anna. :)

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 22 Aug 2014, 07:17
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Sohh,sul ju naabrimees kõvakäpp.Aga mikskamitte, kui saan omale tehtud ja toimib.Värvivalikul on ka siis erisoove? :wink: Mis selle täiustamise all muidu mõtled,kett tali ma küll kaasa ei anna. :)

Ma ei viitsi seda asja ise täpsemalt uurima hakkata ja hiljem lasta kokku keevitada :D Enda mõtte järgi võiks raami kõrguse(kus külges tali on) muudetvaks teha. Saaks paremini ära paigutada garages :think:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 22 Aug 2014, 20:04
Postitas Mel
Ohoo sul siis mingi garage tekkinud noo teeb vbl teleskoobina torutoru sees :wtf:Pealinna liiklus ummikutes käru vedades kipub kone keema minema vaatamata sellele et vihma kallas niiet uputas

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 23 Aug 2014, 14:59
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Ohoo sul siis mingi garage tekkinud noo teeb vbl teleskoobina torutoru sees :wtf:
Pm jh midagi selle taolist käis mõttest läbi, oleks lihtsam kuskile autosse paigutada jne.
Eh ei ole garaget tekkind miskit, aga saab hakkama ka ilma garaget, kanal olemas õues, garagers kh natuke rohkem ruumi tehtud ja saab enmv hakkama.
Pealinna liiklus ummikutes käru vedades kipub kone keema minema vaatamata sellele et vihma kallas niiet uputas

Lõdvikud, radikas, temp, andur korras?

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 23 Aug 2014, 18:06
Postitas Mel
Ei oskagi nii üheselt vastata,temp andur kas on või ei ole,kui ta ikka tahab keema minna siis ta ka läheb.Lõdvikud justkui nii pragulised pole,et sealt kusilt välja tuhiseks,kui siis vbl.mõne klambri vahelt.Natuke ise kahtlustan veepumpa,see kunagi äija poolt vahetatud ja krtsedateab,kui uus vms.see tookord oli.Eks hammasrihm juba venind ja klapivahed liigsuured jne.Käruvedamine ka nö. lisakoormus kõik see kokku vbl.annabki sellise tulemuse.Ja vanake ka ju teine,eks see radikaski kahtlane :)

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 30 Aug 2014, 22:38
Postitas Mel
kanemgi kirjutas:Ma ei viitsi seda asja ise täpsemalt uurima hakkata :think:

Nonii
Pilt
Vedasin natuke torusi ja muud sodi kokku,mis seal ikka süveneda,mõned tunnid peamurdmist ja keevitust :)
Pilt
Tegelt see füüsika ikka huvitav värk,kahju,et koolipingis ei viitsind süveneda :)

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 04 Sept 2014, 10:09
Postitas Mel
Nonii mu maasuke nüüd kutu vbl kaane tihemd ajab tosooli välja väljalaske kolle tihendi juurest.Mis ei välista ka mingit pragu vbl.krtsedateab eks nüüd peab langetama otsuse mis edasi ja mis kone? :D Aega pole enda autuga tegelda x 323 toodi eila et ei lää keima.Vbl ikkagi sai käruvedades ummikus liiast kuuma kaan kõver?

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 04 Sept 2014, 20:39
Postitas tomkulibin
Ma arvan, et pead neid minu poolt kunagi antud krakad üles otsima teeme so massinale "teise hinguse".

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 04 Sept 2014, 21:15
Postitas ValdurKivirand
See on ilmutus/ reaalsus, et on aeg kupee sõitma ajada. :thumbup:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 04 Sept 2014, 22:32
Postitas Mel
Valduri mõte täitsa meeldib Tom rääkimata just couple sobib aee FE3 vaatet kõikse etemini.Ega sihkest niiväga vbl teist maakeral ei leidugi nooseeselleks.Nvn.momendil ei saa tegelda ei kumbagiga siis ongi hea las laagerdub. :) Aint mul natukse kahju ja häbi tunnistada et suht loll seekõik mis puudutab pritse mootorit

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 04 Sept 2014, 23:32
Postitas tomkulibin
Sissejuhatuseks pead enda liikurile suutma sisestada paagisisese kütuse pumba või hankima paagivälise pumba. Karpa mootori pump ei sobi, see liiga madala survega.
Moto kinnitused tuleb ümber teha, aga eelnevalt pead tegema valiku, kumm käigukasti otsa sa selle moto istutad. Kui jääb vana kast, siis pead sellele padja "ämbliku" külge pookima. Kui paned GD kasti, siis pead siduri peapumba sokutama trossajami asemele.
Rihmarattapoolse moto padja tarbeks tuleb lanseri peale tekitada kronstein, ka käigukasti poolsele padjale tuleb kerepoolne kronstein ehitada.
Sealt edasi tuleb motori aju juhtmed kere juhtmetega kokku klapitada.
Ja siis hakatakse kordades tihedamini rehve vahetama :silent:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 05 Sept 2014, 18:28
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:Sealt edasi tuleb motori aju juhtmed kere juhtmetega kokku klapitada.
:silent:


Eks ma rohkem seda osa mõtlesin.
Käimakotiga vist jh veic peavalu,kuna mul need olemas olevad ketsi omad vic kõik vigased.Vbl. tuleks ikka ümber teha gd peale,vbl.sellel siis rohkem tk.võtta ja paksemast mat.kokku vermitud.Muidu hakkab lisaks rehvidele ka käimak. lendama :)
Ja kui nüüd veel vähe unistada,siis 4 x 4 poleks ka enam võimatu :cry:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 05 Sept 2014, 23:22
Postitas kanemgi
Mel kirjutas: Ja kui nüüd veel vähe unistada,siis 4 x 4 poleks ka enam võimatu :cry:

Vot seda tööd ma jääksin küll ootama :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 06 Sept 2014, 10:39
Postitas tomkulibin
kanemgi kirjutas:
Mel kirjutas: Ja kui nüüd veel vähe unistada,siis 4 x 4 poleks ka enam võimatu :cry:

Vot seda tööd ma jääksin küll ootama :D

Mis seal ikka nii keerulist. Tagasilla asemele paned veel ühe kone koos kastiga ja esisillaga, sünkroniseerid juhtimise ja olemas, lihtne ju :clap:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 13 Okt 2014, 13:59
Postitas Mel
Ommal põle aega ega tahtmist konega tegelda läs teine rem.töökotta :think:Ega eriti nii toiminud polegi.Ülemise osa tihendi komp.35eur hammasrihm rull ja v pump 65 eur ja tööraha e mõned viinad :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 14 Okt 2014, 23:10
Postitas Mel
4 silindri kohalt oli kaanetihend lõhki,seegi hea,et ei sattunud 2he silindri vahelt olema,ega tegelt vahet vist pole.Välimise nurga 1 polt oli suht lõdva ja teine see eest pm.üle pingutatud.Vbl.siis sellest selline tulemus?
Pilt

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 15 Okt 2014, 08:32
Postitas tomkulibin
Ilmselt lõdva polt oli süüdlaseks. Pildi järgi on tihend hea küll :thumbup:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 15 Okt 2014, 12:26
Postitas ValdurKivirand
Sellepärast 1. silinder hästi ei töötanud. :think:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 15 Okt 2014, 20:58
Postitas Mel
Sai paar x klapid üle reg.ja see ei andnud soovitud tulemust.Ikka peab olema mingi anomaalija ja selgus et x vaakum voolik oli kole suure praoga.Igatahes nüüd saab jälle liikuda e mõniaeg. :clap:H.rihm veepump pingutus rull jäid vanad panustan ikkagi coupele FE3N