3. leht 3-st

PostitusPostitatud: 06 Dets 2009, 18:27
Postitas Mario
müstiline ongi, et alates 99.a on GF/GW ja GG sumpaotsad allapoole.. kõik küsivad, et kuda diisel kärab ka, ma ütlen, et ei ole, et bensukas on.. siis küsitakse, et miks siis sumpaots alla vaatab... :D
on endal plaan olnud, et paneks ta ikka otse vaatama. :D

PostitusPostitatud: 09 Dets 2009, 00:13
Postitas riisiveski
Mario kirjutas:müstiline ongi, et alates 99.a on GF/GW ja GG sumpaotsad allapoole.. kõik küsivad, et kuda diisel kärab ka, ma ütlen, et ei ole, et bensukas on.. siis küsitakse, et miks siis sumpaots alla vaatab... :D
on endal plaan olnud, et paneks ta ikka otse vaatama. :D

Universaali puhul ma saan tegelikult sellisest sumpa otste suunatusest aru - kui kuskil seistes on tagaluuk lahti, siis ei kipu sumpast tulev "suits" salongi tulema. Allapoole suunatud sumpa suunab gaasid vastu maad laiali ja kui midagi salongi jõuab, siis juba palju "lahjem" kraam...

PostitusPostitatud: 09 Dets 2009, 00:27
Postitas alarh
Igati vinks-vonks pill! :)
Kuidas 17'' ja eesti teed mõjuvad, veermikule ei hakka vms? Mis rehv neil peal oli:?:

PostitusPostitatud: 11 Dets 2009, 16:02
Postitas riisiveski
alarh kirjutas:Kuidas 17'' ja eesti teed mõjuvad, veermikule ei hakka vms? Mis rehv neil peal oli:?:

Kasutusel originaalmõõt 215/45R17. Kuna ma üritan sõites jälgida, kus ma sõidan (augud jne) ja mis kiirusega ma sõidan, siis rehvi, velje ja veermikumuresid ei ole tekkinud.

PostitusPostitatud: 11 Dets 2009, 19:41
Postitas Nuclear M.A.N
17/225/40 ka Täiesti vabalt sõidetav, eeldusel(nagu juba mainiti) et jälgid mis teepeal toimub, ja igast ära vajund kaevust ja august läbi eo logista. Muidugi pehmem võiks olla. aga noh...ilu nõuab ohvreid.

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 01:03
Postitas riisiveski
Hilinenult infolt tehtud toimingutest:
13. dets sai autole paigaldatud uus aku, silikoonitatud uksetihendid ja tuuleklaas järjekordse kihi vee-eemaldus ainet.
Istmed tahtsin ka nahahooldusvahendiga üle teha, aga peale seda, kui auto oli garaažis üles soojendaud, avastasin, et vastavat ainet ei olnud kaasa võtnud :)

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2010, 22:22
Postitas riisiveski
Auto on vahepeal saanud meediastaariks ja viimases Tehnikamaailma numbris (1/2010) illustreerib oma kohalolekuga kasutatud autode rubriigi artiklit.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2010, 23:43
Postitas riisiveski
Täna veel - auto sai jälle nägijaks :)
Seni olid lähituledeks sinna teadmata ajal paigaldatud ksenoon pirnid, mis olid ikka oma aja ära elanud ja väga tuhmid. Mu üks sõber hakkas juba mainima, et tema Alfa Romeo esituled on ka paremad :)
Sisse läksid Hiinas toodetud pirnid, mille enam kui 2x hinnavahe Philipsitega kaalus üles nende võimaliku ebakvaliteetsuse tingimuse. Lohutan ennast sellega, et kui ma peaksin ostma sama ajaga, kui kasutusel on korralikud Philipsid, 2 paari hiinakaid, siis olen ikkagi plussis. Pirnide värvustemperatuur on 5000K.
Ja plussis olen kindlasti ka sellega, et pirnid läksid koos vahetusega lõppkokkuvõttes odavamalt, kui oleks maksnud üks Philipsi pirn ;)

Kohe peale vahetust tegin ühe Tallinn-Keila-Tallinn otsa ja tõsiselt hea on jälle pimedas sõita.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2010, 23:50
Postitas jann
riisiveski kirjutas:Auto on vahepeal saanud meediastaariks ja viimases Tehnikamaailma numbris (1/2010) illustreerib oma kohalolekuga kasutatud autode rubriigi artiklit.


Ohoh, ega seda netis üleval pole? Tubli tegu!

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2010, 10:32
Postitas riisiveski
jann kirjutas:Ohoh, ega seda netis üleval pole? Tubli tegu!

Minu teada ei ole. Vähemalt mitte praegu, kui ajakiri aktiivselt müügis on.

Re:

PostitusPostitatud: 10 Veebr 2010, 14:31
Postitas riisiveski
riisiveski kirjutas:Minu autonigi jõudnud probleem veest salongis. Kõrvalistuja poolne põrand kohati täiesti ujub.
Esialgseil andmeil on tegemist ummistunud vee äravoolu avadega ventilatsioonisüsteemis (vesi tilgub põrandale ventilatsioonisüsteemist). Panin aja süsteemi puhastamiseks kirja, eks paistab, kuidas asi lõpuks lõppeb.

Üks vana lugu jõudis lõpule - kuna sügisel pidin selle remondi aja üles ütlema ja vahepeal läks nii palju külmaks, et vett enam salongi ei tule, siis jäi remont soiku.
Vahepeal sai selgeks, et probleem oli kõrvalistuja jalge juures oleva ventilatsioonisüsteemi vee nõrgumise anumaga, kust vesi peaks ära voolama. Tegemist on kahest osast koosneva "kausiga", kust on ka vee äravoolu avad. Minu autol olid viimased umbes, vesi kogunes ja pressis "kausi" kahe poole vahelt põrandale.
Lahenduseks võeti "kausi" pooled lahti, puhastati äravooluavad, silikoonitati "kausi" servad ning pandi uuesti kokku tagasi. Tehtud sai see AAVE-s.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 15 Mär 2010, 18:08
Postitas riisiveski
Aprillis saab autol keregarantii läbi ja seetõttu sai teda käidud näitamasm, ehk saab midagi garantii korras korda teha.
Kirja läks parem esitiib ja juhiuks, otsus töö teostamise kohta pidi saabuma paari nädala jooksul.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 15 Mär 2010, 19:21
Postitas Skorpion
jann kirjutas:
riisiveski kirjutas:Auto on vahepeal saanud meediastaariks ja viimases Tehnikamaailma numbris (1/2010) illustreerib oma kohalolekuga kasutatud autode rubriigi artiklit.


Sai seda lugu loetud küll. Paari pildi aluslause vist oli vastupidi. Seoses salongis toimund muutustega enne ja pärast facelifti. Sai see endale ka koopiana tehtud kuna ajakiri polnd minu oma. Kui kellelgi huvi võin selle lähipäevil sisse skännida.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 16 Mär 2010, 00:11
Postitas jann
Sai seda lugu loetud küll. Paari pildi aluslause vist oli vastupidi. Seoses salongis toimund muutustega enne ja pärast facelifti. Sai see endale ka koopiana tehtud kuna ajakiri polnd minu oma. Kui kellelgi huvi võin selle lähipäevil sisse skännida.


Tore oleks küll!

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 16 Mär 2010, 21:18
Postitas riisiveski
Otsustasin auto müüki panna, sest mõtted liiguvad järgmise Mazda suunas ;)

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 13:07
Postitas riisiveski
Tänaseks on see auto müüdud. Raske südamega andsin ta ära, sest tegelikult konkreetne sõiduk mulle väga meeldis. Auto läks Pärnusse ja omaniku vahetuse käigus muutus ka reg märk, minu kasutuses olnud reg märk läheb järgmisele autole.

Edaspidiseks - järgmine auto (st Mazda) juba välja vaadatud, aga ei hakka seda siin enne välja hõikama, kui ostu-müügi paberid on korda aetud. Ilmselt saan tagasi ratastele järgmise nädala II pooles.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 20:23
Postitas vvs
riisiveski kirjutas:Tänaseks on see auto müüdud. Raske südamega andsin ta ära, sest tegelikult konkreetne sõiduk mulle väga meeldis. Auto läks Pärnusse ja omaniku vahetuse käigus muutus ka reg märk, minu kasutuses olnud reg märk läheb järgmisele autole.

Edaspidiseks - järgmine auto (st Mazda) juba välja vaadatud, aga ei hakka seda siin enne välja hõikama, kui ostu-müügi paberid on korda aetud. Ilmselt saan tagasi ratastele järgmise nädala II pooles.


Kas auto jäi klubisse? :wave:

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 22:21
Postitas riisiveski
vvs kirjutas:Kas auto jäi klubisse? :wave:

Ma ei oska öelda, aga tean, et Mazda kokkupuude ei olnud uuel omanikul esmakordne. Eks tulevik näitab ja uus omanik ise otsustab seda.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 23:04
Postitas tigru
riisiveski kirjutas:
vvs kirjutas:Kas auto jäi klubisse? :wave:

Ma ei oska öelda, aga tean, et Mazda kokkupuude ei olnud uuel omanikul esmakordne. Eks tulevik näitab ja uus omanik ise otsustab seda.


Meie oleme siis need õnnelikud inimesed Pärnust, kes selle autoga nüüd sõidavad :) Teine auto on meil Mazda 3, 2007 a. Ja mis klubi te silmas pidasite?

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski

PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 23:08
Postitas riisiveski
tigru kirjutas:
riisiveski kirjutas:
vvs kirjutas:Kas auto jäi klubisse? :wave:

Ma ei oska öelda, aga tean, et Mazda kokkupuude ei olnud uuel omanikul esmakordne. Eks tulevik näitab ja uus omanik ise otsustab seda.


Meie oleme siis need õnnelikud inimesed Pärnust, kes selle autoga nüüd sõidavad :) Teine auto on meil Mazda 3, 2007 a. Ja mis klubi te silmas pidasite?

Nonäedsasiis :)
Klubina on mõeldud mazdaklubi.com liikmeid.

Re: Mazda 6 GT Wagon 2.3 122kW 04a. - riisiveski - müüdud

PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 23:11
Postitas vvs
Tore kuulda :)

Ootame uut teemat :wave: