24. leht 37-st

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 06 Juun 2013, 22:22
Postitas kanemgi
zoomzoom kirjutas:Nu sellise raadiusega nagu pildilt näha oleks sealt ilmselt jõgevale välja pööranud, ainult põõsas rsk jäi ette... :mrgreen:

Põld jäi tiba kitsaks ja no mis sa ikka ää teed kui tagumine ja N käik puuduvad, sai kõis järgi pistetud ja tiba tõmmatud, pärast sai xsedos natuke võsast lisa võetud pööramiseks :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 09 Juul 2013, 02:04
Postitas hullkonn
Pööramisjoogid sees meestel jah :think:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 09 Juul 2013, 06:06
Postitas kanemgi
hullkonn kirjutas:Pööramisjoogid sees meestel jah :think:

Ikka ikka :D
Räägin siis vähe mõnest uuendusest, nimelt sõber vahetas mazdal plokikaane, sisselaskekollektori ja kambrikaane tihendi ää, mis tekkitasid tükk aega parajat peaavalu :D
Nüüd mootor taas kuiv ja käigukast kena puhas, tuningstanget pole kahjuks aega ette aretada olnud veel :(

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 09 Juul 2013, 20:32
Postitas Mel
kanemgi kirjutas: pole ette olnud veel :(


Nuuh,kuda nii :D vähemalt tore,et massin ikka liikvel,ma vist enda omma konserveerin sisse,tulusamaid aegu ootama :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 09 Juul 2013, 21:47
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas: pole ette olnud veel :(

ma vist enda omma konserveerin sisse,tulusamaid aegu ootama :)

Mässid paksu tavoti ja paberi sisse aastatks või õhukindlasse klaas kasti :D
Tule enne konserveerimist veel saarde kh mazdaga.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 09 Juul 2013, 22:02
Postitas kanemgi
Kuna ma ise pole taguratta laagri vahetusest uduhalligi sai siis asi sõbra juures ette võetud ning näitas mis moodi asi käib :D
Õnnetuseks tellisin aint ühe poole laagrid ja sai hiljem teise polle jaoks kh tellitud, sai nädalase vahega vahetatud laagrid aga tundub, et ühe komplektiga sattusin praagi otsa. Tagasi tulles hakkas laager ulguma (häält tegema :D ).
Sai täna paar korda lahti keeratud ja uuesti kinni keeratud aga ei midagi ikka ulub ,saab uue tellida jälle :D
laagreid tellides pole kunagi meeles vaadata uusi mutreid ja siis kui lahti võetud siis katsu uuesti ninni lüüa :D
Käisin maja taga olevas varuosakeskusest läbi ning sain tiba korralikuma mutri mis ei ole nõnda näksitud kui vana :D
Pilti kh vanast mutrist, teisel pool on samasugune :D
Pilt

Aga tahaks teada kas on kuskilt võimalik saada nylocki mutreid mazdale laagrite pingutamiseks.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 10 Juul 2013, 07:50
Postitas tomkulibin
Nailonlukustiga(nn iselukustuvad) mutrid pole rattalaagri tarbeks hea mõte. Nailon, ei pruugi nii kindlalt oma asendit säilitada, kui metallkraega fikseeritav mutter. Pealegi on igakord mutri eemaldamisel ettenähtud uus mutter paigaldada.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 10 Juul 2013, 20:48
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas:Nailonlukustiga(nn iselukustuvad) mutrid pole rattalaagri tarbeks hea mõte. Nailon, ei pruugi nii kindlalt oma asendit säilitada, kui metallkraega fikseeritav mutter. Pealegi on igakord mutri eemaldamisel ettenähtud uus mutter paigaldada.

Ok selge, peab uurima ehk jagatakse neid mutreid ilma laagriteta kh :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 10 Juul 2013, 23:53
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas: uus mutter


Aga kui...?Lõigata mutikas õhemaks-pooleks,saaks tekitada kontramuttri, mingil sakslasel oli sihke plekist väänatud kärakas ja hoidis kenasti.Olen ost optimali,sellel alati mutikas kaasas :wink:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 15 Juul 2013, 22:51
Postitas kanemgi
Täna oli siis see päev kui sai aega leitud ja mindud sõbra juurde stanget ette aretama.
Pole suurt juttu midagi rääkida, panen pildid, lühida jutuga :D
Sai siis muudetud stange kronsad lühemaks, relaka ja keevitusega.
Pilt
Sai ka alla jäänud stanget kh lõigatud.
Pilt
Pilt
Plekkstange sai kahe poldiga kinni pandud plastiku külge.
Pilt
Lõpptulemus.
Pilt
Peab õppima selle stangega uuesti sõitma :D
sain tagasi tulles tiba katki teha "lumesaha" :D
Pilt
Leidsin ka iluvõre nurgast koodui kh, saab ehk keegi sellesti abi. kahjuks unustan koguaeg kaugtulede suurused ää mõõta Meli jaoks :(
Pilt
Ja on küge tulemas ka küljelaiendid :D
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 00:33
Postitas Mel
Hmm,noo esistange veel kuidagi oleks,aga see küljeliist küll nö.väheke ei oma kujupoolest,pigem GE le sobiks etemini :wink: Tähtis,et omale meeldib :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 10:32
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Hmm,noo esistange veel kuidagi oleks,aga see küljeliist küll nö.väheke ei oma kujupoolest,pigem GE le sobiks etemini :wink:

esistangega on veel paar asja plaanis ja küljelaiendid meeldivad see pärast rohkem, et need ei meenuta e36 laiendit nagu enamustel masinatel :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 26 Juul 2013, 20:53
Postitas hullkonn
Tundub huvitavaks minemas see 626 Gc hatchback,niiet kui ma tulen saarepääle siis kruiisime sellega ringi :wave:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 27 Juul 2013, 01:24
Postitas kanemgi
hullkonn kirjutas:Tundub huvitavaks minemas see 626 Gc hatchback,niiet kui ma tulen saarepääle siis kruiisime sellega ringi :wave:

Eks näis :D ju kruiisib korra GCga ja siis su sakslasega kh :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 27 Juul 2013, 21:56
Postitas kanemgi
Täna sai muutma hakkatud esistanget tiba, ei meeldi see vana tüübi stange kuju.
Proovin teha uuema tüübi plastikut järgi, karestasin alt pinna ää ja lasin makrot peale, pärast lõikand makrost kuju välja ja pealt teen klaasriidega ää, ning silun plastiku pahtliga.
Tea nüüd kui õige plaan on aga õpetused on igati teretulnud :D
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 27 Juul 2013, 23:36
Postitas Mel
Noeitea,sellega sa nüid suurt vast ei võida,jääb ikkagi sihke nurgeline :D katsu tal vbl. üldkuju natukse sujuvamaks muuta,arvan ma,need igast nurgad ja nurgatagused tunduvad vähe võõrad. :wink:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 29 Juul 2013, 12:32
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Noeitea,sellega sa nüid suurt vast ei võida,jääb ikkagi sihke nurgeline :D :wink:

Egas mind see nrgelisus häiri, mind häiris see vana tüübi stangeplastiku kujutis :D
Lõpptulemusena peaks selline jääma.
Pilt
Aga millegi pärast pole tahtnud klaasriie makro külge kinnituda :evil: , kinnitus aint enmv kunde nurka. Kunde pool sai kasutatud klaaskiud pahttlit silumisel natuke teistes kohtades sai pandud moment ehitus liimi.
Nüüd on makro, vaik ja pahtel kh otsas, eks saba vb tavalise kerepahtliga kh midagi ntuke tehtud.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 29 Juul 2013, 16:55
Postitas Mel
Misseal maurad nüid,omal sul naabrimees selle ala spets,igatahes selle softiga niipea ei ole vaja jamama hakata,ennem kui enmv siledaks saad. :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 29 Juul 2013, 19:52
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Misseal maurad nüid,omal sul naabrimees selle ala spets,igatahes selle softiga niipea ei ole vaja jamama hakata,ennem kui enmv siledaks saad. :)

ei ei ma pean ikka ise õppima kuidas ja mis moodi teha :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 29 Juul 2013, 20:02
Postitas kanemgi
Ei andnud mulle see stange ikka rahu, käisin kuuripealt otsimas vanu lõigatud diisel GC stange tükke ja leidsin ühe nurga, selest sai materjali võetud. sai kord ostetud spets silikoni kuskilt varuosadepoest ja sellega stange tükid külge paigutatud ja ööseks tahenema jäätud, homme saab mõelda kuida siluda :D
Kellel on võib pakkuda GC stange tükke, olgu pooleks või kasvõi neljaks tükiks, kõike võib vaja minna :D
Aga pilti kh.
Pilt
Pilt
Nurk mis tahab silumist.
Pilt
Lasin suvalt värvi kh peale :D
Pilt
Küljelaienditest ei saa ikka vist asja, ei jää ikka paika nagu tahaks :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 29 Juul 2013, 21:18
Postitas Mel
Värvi lasid nüid küll liiga vara,ikka krunt selle tarbeks,teed nii omale karuteene,see värv võib seal hakata trikitama,keedab sul üles kogu värgi.Ikka kannatust vaja selliste plätserdustega,vähe teind siis väga aega see võtab,lõpuks ikka oleks hea kui kõik üleni krundi all,et kuskilt ei oleks läbi lükatud.Kui vesivärviga maalid siis pole hirmu,tegelt tubli ette võtmine nvn. :wink:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 29 Juul 2013, 22:12
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Värvi lasid nüid küll liiga vara,ikka krunt selle tarbeks,teed nii omale karuteene,see värv võib seal hakata trikitama,keedab sul üles kogu värgi.Ikka kannatust vaja selliste plätserdustega,vähe teind siis väga aega see võtab,lõpuks ikka oleks hea kui kõik üleni krundi all,et kuskilt ei oleks läbi lükatud.Kui vesivärviga maalid siis pole hirmu,tegelt tubli ette võtmine nvn. :wink:

Ei hakka see sprei seal midagi trikitama, kui siis ainult et tuhmub ää, pole täitsa haljaks lasknudki, vana värv sai peenama paberiga mustusest puhtaks lihvitud ja oli kena küll, et uus värv peale lasta.
Eks siis kui mazda tervenisti nii aasta pooleteist jooksul maalimisse läeb, siis võtab stange kh korralikult ette, garages aastate jooksul ikka nurgad ää lõhutud, siist sealt tiba muljuda sanaud :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 00:15
Postitas Mel
kanemgi kirjutas:
Nurk mis tahab silumist.
Pilt


Küljejoon vahib kuidagi kiiva :) ei lähe kerejoontega kokku,või mulle tundub.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 09:50
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas:
Nurk mis tahab silumist.
Pilt


Küljejoon vahib kuidagi kiiva :) ei lähe kerejoontega kokku,või mulle tundub.

Kle jh, sai kronsa augud ümber puuritud, et tulede ja stange vahele ei jääks suurt vahet, ja selle pärast ei jookse külje joonega kokku. Võtan ükspäev selle ette, kui aega ja viitsimist on :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 16:59
Postitas Mel
Siis pääsed veel kergelt,kui saab piirduda aint aukude suuremaks freesimisega.Kardan,et stange kinnitus kui selline,oma kinnitus nurgaga on vähe vale.Saab muidugi ka seibidega nurgad,kalded paika ajada.Paratamatult tekib laternate alla mingi teatud vahe,ma omal aretasin tekkis ka vähe komplikatsioone,tagaots jäigi väheke kiiva.Sai veel jäetud vana stange alla ja seda omakorda moditud uue järgi,et see paremini istuma hakkaks.Sa sellega liigud ringi sellises olekus?