lasin auto eelmine esmaspäev remonti viia . töödejuhataja oli igati mõistev ja vabandas ,kuid meister käitus ikka väga ülbelt ja oli üleolev .
pärast selgitati mulle mis seal viga oli . see liuguri kinnitus oli kuidagi lahtiselt sinna jäänud . ös see ei olnud õigekohapeal , tänu millele siis see uks nii vähe lahti tuligi .
1 asi . Millest sai märkus tehtud et see uks ei käi . Siis vastati et savi ju , uks käib ,,piisavalt,, lahti .
2 asi . Oli ukse hing , mis oli hõbedane
, sellepeale ka vastati et savi see ei paista ju silma eriti
3 asi . Siis see plastik mis seal jalgade juures on , mis kinnitub ukseposti külge . see jäigi vahetamatta , kuna nad ei suutnud nii kiiresti seda uut plastikut sebida .
Aga nüüd käib uks nii nagu peab .
enam ei viitsi sinna tagasi minna , kopp ees juba krt . eks kui uusi probleeme ilmneb , teen ise korda, siis vähemalt tean et asi on tehtud ka korralikult , mitte ület*ra .
Täna saan lõpuks selle sport-i stange ka soome viidud , eks ma siis vaikselt üritan selle valmis saada , ja varsti on loota siis juba uuemat stanget
Samuti käib uue südame otsimine , kuna mul on kõrini möödasõitudel jalaga hoo juurde lükkamisest
hetkel muidugi 2he vahel kas
fe3n või
klze , kuna on kaks norm pakkumist , siis peab veel tegema nats kodutööd ja otsustama siis ühe või teise kasuks .
samuti sai kaarega metsa visatud gas-i suppar ning asemele tulid ajutiselt 2x pioneegrid . reede õhtu sai siis tuttava garaazhis paigaldatud uued supparid ja võimud ja võib öelda et väga
sickk edit . just avastasin et ikka on jama tehtud
kurat uksehinge poldid on lahtised . tublid poisid , midagi pole öelda