4. leht 5-st

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 10:37
Postitas Haljazme
Paar suvalist klõpsu ...
Pilt

Pilt
Juhiks tähelepanu, kui originaalilähedase karbi on kodanik Mel206 viitsinud valmis nikerdada, kõik kurvid ja painded nagu originaalis.

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 18:48
Postitas Mel
Hmmm...mis sa nyd :D

PostitusPostitatud: 24 Okt 2009, 06:56
Postitas tomkulibin
Mel206 kirjutas:Hmmm...mis sa nyd :D
Sinu tagasihoidlikkus ja põhjalikkus- sellest räägime kunagi hiljem.
Siinkohal pigem ikka soovitaks hädalistel järjekorda end panna kere ja värvimistööde hädalistel.
Autu sai kod Mel206 juurde viidud karpide paranduse ja värvkatte saamiseks neile osadele.
Kui nüüd teema autor viitsiks kogu parandamise mahu ära tuua(pildimaterjalina), siis ehk oleks ka näha, et nii mõnigi selle sajadi tootmisaasta numbriga isend on kehvemas olukorras.

PostitusPostitatud: 24 Okt 2009, 11:47
Postitas Mel
Alati jääb kripeldama kas ikka sai igalt poolt nii hea kui oleks tahtnud.Kõige tähtsam, ikka kestaks.Kui see rooste uss ikka põhjalikult sees ega seda sealt ikka vääga raske välja juurida,tehniliselt ei ole lihtsalt võimalik igale poole ligi pääseda,õnneks selle vastu aitab kui sisemised õnarused,karbid jne.seestpoolt õlitada,samas jällegi kas ikka õli jõudis just sinna kuhu vaja.
Parema poole taga ratta koopaga oli kyll tykk tegu,kus pensu toru sealt sai lausa pool sisemist osa eest lõigatud kuna ei saanud kuidagi ligi.
Pilt

PostitusPostitatud: 24 Okt 2009, 13:06
Postitas stupe
Kui esimesel pildil seda avensist poleks siis võiks arvata, et pilt on 20 aastat tagasi tehtud. Suht vanad pillid on ritta sattunud.

PostitusPostitatud: 25 Okt 2009, 15:52
Postitas Haljazme
heh, eks maal sõidetagi vanade autodega.
Tänase ropprõveda ilmaga viitsisin end niipalju liigutada, et suur loom sai naelad alla, vedelikud kontrollitud, lukud ja tihendid õlitatud. Harjad ja kaabitsad on peal, pael on kaasas ... talveks valmis 8)

PostitusPostitatud: 26 Okt 2009, 20:37
Postitas Haljazme
Täna sai soetatud värskem radikakork, sest vana arvas, et ta ei viitsi rohkem tööd teha. Samuti on päevakorras uued esikettad (piduripedaal kipub väga pulsseerima).

PostitusPostitatud: 26 Okt 2009, 21:41
Postitas .kj
Räägi, mis ta Sul linnas rahuliku jalaga sõites, ja maanteel kruisiga/rahulikult bensu ka võtab ? Mul 100 kw küll, aga vast vahet ei ole suurt...

PostitusPostitatud: 26 Okt 2009, 21:49
Postitas Haljazme
Mul ka ammu 100kW mota peal. Seis on nii, et mida iganes teen, ikka on 10 sajale. Ükskõik kas sõidan üksi või on käruga 700kg pull järel (jah, nii oli ükskord, auto läks mööda põldu niiet silm ka ei pilkunud). Väändemootor, küttekulu ei sõltu eriti koormusest. Samas ei ole ma mootori tööga praegu eriti rahul, küünalde järgi on segu suisa lahja. Üritasin veakoode lugeda, aga LED va baastard jäi lihtsalt põlema :D
Et eks tegelen sellega tasapisi ...

PostitusPostitatud: 28 Okt 2009, 15:04
Postitas Haljazme
Lõpuks aretasin omale veebiserveri valmis, seega saan vabalt igast mudru nüüd netis näidata. Alustuseks kogu pildimaterjal, mis Mel206 mulle andnud on:

http://vibra.homeip.net/pildid/929/mel206/

PostitusPostitatud: 28 Okt 2009, 15:10
Postitas lepapriit
Ikka ropp kuidas Mazdad roostetavad, mullu sai ise sarnane töö sama ajastu Toyotaga tehtud ja algmaterjal oli ikka oluliselt parem. Aga au ja kiitus, et viitsitakse selliste asjadega tegelda ! :)

PostitusPostitatud: 28 Okt 2009, 23:35
Postitas hardstyler
lausa uskumatut tööd tehtud su masina kallal.
ei taha mõeldagi, mis selline töö maksab. Kindlasti oleks odavam korraliku kerega, miskit muud sorti masin muretseda. Aga 929 on siiski 929. Tubli!

NB!keegi hea inimene võiks minu masina ka ette võtta.... :roll:

PostitusPostitatud: 29 Okt 2009, 00:04
Postitas tomkulibin
Paljud teavad, kes antud isendi korrastas. Kui tahad sama käekirjaga korrastamist saada, siis u kuu aega tagasi öeldi, et sel aastal on ajad kinni :)

PostitusPostitatud: 09 Nov 2009, 20:15
Postitas Haljazme
hardstyler kirjutas: Kindlasti oleks odavam korraliku kerega, miskit muud sorti masin muretseda.


Oleks muidugi aga niikaua, kui keegi minu 929't ei taha mõistliku hinnaga omale saada, püüan seda ise elusana hoida. Juba hetkel julgen väita, et mu isend võiks olla teadaolevatest ilmselt eesti parimas seisus HC.

Mingi hetk näppisin süüdet kõvasti varasemaks, tühikäigupöörded nüüd külmalt üle 2k, aga see-eest on minek hoooopis teine, mis enne. Nüüd vaja tiba kärutada, et näha, mis küttekulu teeb selle nalja peale.

PostitusPostitatud: 27 Nov 2009, 13:14
Postitas Haljazme
Njaa, peale süüte näppimist on teine meeldivalt ergas, küttekulu ka tsipa langes. Endiselt hankimata uued esikettad, vaja ka küünlad ja juhtmed üle kaeda ja äkki vahetada.
Saaks kuskilt korras kardaani ka, võiks päris rahul olla ...

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 17 Mai 2010, 19:56
Postitas Haljazme
Pole siin ammu miskit köhinud. Nu nüüd on jälle põhjust.
Peale väljanäitust veetsin paar päevakest garaazi-jaheduses ja uued said: siduriketas ja survelaager, vändaotsa sisene laager ning kardaan. Näib, et lõpuks 4. kardaan on korras (jah, niipalju olen neid katsetanud) ja sain sest lollakast vibrast lahti.
Äge :D

Re:

PostitusPostitatud: 18 Mai 2010, 17:23
Postitas jann
Haljazme kirjutas: Üritasin veakoode lugeda, aga LED va baastard jäi lihtsalt põlema :D

:lolno: :lol: :mrgreen: Nalja peab saama...muide lives ka ilus ja suur, uhke auto sul!

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 18 Mai 2010, 19:06
Postitas Haljazme
Mellile: Jah, näitustel on ikka uhke tunne, kui rahvas vaatab ja kiidab. Aga teema on ikkagi nii, et kui tahad sellist looma viisakas korras hoida, siis see tahab raha ja tegemist saada. Minul kipub mõlemat nappima, st raha kahe auto jaoks nagu ei jätku ja putitamiseks ka kohta kodus ei ole. Nii käingi vahel linnas isand Kulibini garaazis oma autot kruttimas.

Nüüd, kus punane punn näib omale uue omaniku leidvat, siis laon üleliigse raha suure auto alla, kuid siiski müün ta võimalusel maha. Tahaks ikkagi midagi uuemat ja ökomat.

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 18 Mai 2010, 22:23
Postitas tomkulibin
uued said: siduriketas ja survelaager, vändaotsa sisene laager ning kardaan.
Ja õlike läks kah vahetusse uuema vastu :)
Hiljem vaatasin, et kasti lähebki vaid suts üle 2 liitri.

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 25 Juun 2010, 16:57
Postitas Haljazme
Tänase seisuga on olemas uued kettad, klotsid, sharniirid ja rooliotsad. Ootavad külgekruvimist. Lisaks ostsin ühe uue õõtsa koos sharniiriga (66 krooni maksis, loll oleks ostmata jätta).

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 18 Aug 2010, 12:44
Postitas Haljazme
Kuna ABS hakkas lekkima, nagu mahlakask, siis nüüdsest võib ta seda riiuli peal edasi teha, niikuinii ei kasutanud. Lähipäevil lähevad ehk vahetusse suur osa esisilla juppe.

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 24 Aug 2010, 11:51
Postitas Haljazme
Uueks said sharniirid ja 4 rooliotsa, samas rooli loksutades on ikka mingi tõk-tõk kuulda, äkki latis ka mingi lõtkupoiss ?
No homme stendis saab näha, saab siis lõpuks paika või ei.
Kusjuures peale tänast operatsiooni ei tunnegi kiiret vajadust ketaste vahetuseks, suht õrnalt väristab pidurdades.

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 27 Aug 2010, 16:22
Postitas Haljazme
Mario soovitas Vianori sillastendi, polnud viga, asjalik poiss oli seal. Sai päris hea, aga tsipa siiski kisub, see nüüd võib kummidest ka olla.

Sai veel ABSi aju eemaldatud, et tuluke ei põleks, ja proovitud teist mota aju (ei olnud hea, ometi täpselt sama markeering ja puha), sai ka teine õhulugeja peale pandud, ehk on edevam. Vahetusse läks ka üks tagatuli, millel kild väljas oli.

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 28 Aug 2010, 13:16
Postitas Mario
:thumbup: :thumbup:

Re: Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme

PostitusPostitatud: 28 Aug 2010, 23:38
Postitas hardstyler
Tundub uskumatu, et keegi seda ära ei ole ostnud. Vahepeal müüsid seda ju peaaegu mittemillegi eest. Selline auto, sellises seisus on kindlasti korda paar rohkem väärt. Mazda, mugav, tagavedu.... mida veel tahta? :wink: