Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus
Postitatud: 03 Juun 2009, 11:14
Ametiauto tõttu olen nüüd ka mingil määral Mazda omanike ringiga liitunud. Autoks siis Mazda 6, 2.0 mootori, automaatkasti ning Elegance varustusega (ühtegi muud lisa pole) ja värvuseks Aurora Blue.
Kuna tegemist on firma autoga, siis mingeid tuuningu ja muid varustuse täiendamise plaane pole, kes see ikka oma raha eest viitsib töömasinat pimpida:) Teema algatamise põhjus on lihtsalt selles, et jagada oma muljeid ja arvamusi antud mudelist ehk mis meeldib ja mis mitte. Kuna tänaseks on esimene kuu ja esimesed 3 000km sõidetud, siis üht-teist on silma hakanud.
Meeldivalt poolelt:
- üldine disain, nii välis kui ka sisedisain on täitsa meeldivad
- varustus vs. ostuhind (mitte hinnakirjas olev hind:))
- CD-box armatuuris, ei pea kusagil pagassis müttama
- el.akna avamine ehk esimese hooga laseb ainult väikse tuulutusava
- pugelihoidjad, erinevalt paljudest autodest seisavad seal pudelid ilusasti paigal
Ei meeldi (enamik on põhjustatud kokkuhoiust, et hoida auto omahinda madalal):
- A-piilar plastkattega, kas tõesti keskklassi autol ei võiks seal tekstiil olla, mitte klobisev plast. See häiris juba eelmise mudeli juures.
- käsipiduri kangile nahkkatet ei jätkunud - jälle kokkuhoid:)
- istmepolstrid, no näevad kuidagi odavavõitu välja, lisaks kogub ja näitab väga hästi välja tolmu ja muud. Päev-kaks pärast koristamist tundub auto juba must.
- armatuurlaua peegeldus esiklaasilt + materjal. Miks tehakse keskmine osa siledast plastist, mis hästi peegeldab ja kas ainult mulle tundub, et armatuurlaua vasak ja parem pool näevad küll ühesugused välja kuid on erinevast materjalist. Vähemalt käega katsudes selline tunne on.
- prillihoidiku puudumine
- tel.hoidiku puudumine ehk pole ühtegi vooderdatud või kummipõhjaga sahtlit
- kindalaegas väike, vooderdatamata ja ilma jahutuseta
- pakiruum, mitte ühtegi koormakinnitus- ega poekoti kinnituskonksu. Miks luukpäral ja universaalil on koormakonksud, aga sedaanil mitte ja asjad peavad mööda pakiruumi ringi sõitma?
- tagaistme seljatugesid saab langetada ainult pagasiruumist
- juhiistme seljatoes puudub tasku
- ventilatsiooniavade puudumine tagaistujatele
- miks peab püsikiirushoidjal olema 5 nuppu ja seda igakord ON-nupust sisse lülitama. Reaalselt piisaks 3-st nupust.
- näidikute valgustus. Valgussensor on küll tore asi, aga spido väiks olla koguaeg valgustatud. Tihti on sensori arvates valgust piisaval, kuid varjus sõites on näidikud kehvasti loetavad. Näiteks pesukotil lõlitab sensor ainult keskkonsooli valgustsut ning näidikute tuled põlevad alati.
- suunatule comfortlülituse (vilgub 3x) puudumine. Jällegi jaapanlaste kiiks, vist ainult Hondal on olemas.
- pardakompuuter. Hetke kütusekulu näitab küll mingi totaka intervalliga ja häirib ka see, et saad kuvada kas pardakompuutri näitu või kella. Need asjad võiks ikka üksteisest sõltumatud olla. Kuid siin teeb oma korrektuurid kõikide andmete kuvamine ühele ekraanile, kaasa arvatud ka kliimanäidud.
- raadio ei näita mitmes mälu hetkel on. Idiootsus!
- vedrustus. No ei ole 2.0 automaatkastiga auto mingi sportauto, mil peaks olema 17" velg ja nii jäik vedrustus. Opel Vectraga oli tunduvalt mugavam sõita.
- müra ja just rehvimüra, kus jaapanlased jätkuvalt kokku hoiavad. Uus Avensis jättis proovisõidul küll tunduvalt vaiksema ja parema mulje. 6 aga sunnib vägisi mõtlema lisa mürasummutuse peale.
- kliimaseade nõrkus ja suutmatus tagada salongis soovitud temperatuuri. See on üldse minuarust Jaapani autode probleem.
Need on siis tähelepanekud, mis siiani tekkinud. Enamus on pisiasjad ja põhjustatud tehasepoolsest kokkuhoiust, kuid igapäevaselt siiski häirivad mõnevõrra. Suurimad häirijad on müra ja kliimaseade, siin on ikka arenguruumi. Tegemist ei ole üldsegi kehva autoga, eriti kui arvestada töökindlust. Kuid antud autoklassis saab ka paremini ja paljudes punktides andis mu eelmine tööauto Peugeot 308 ka Mazdale silmad ette.
Ja oodatud siis kõigi kommentaarid, kel antud mudeliga kokkupuuteid olnud.
Kuna tegemist on firma autoga, siis mingeid tuuningu ja muid varustuse täiendamise plaane pole, kes see ikka oma raha eest viitsib töömasinat pimpida:) Teema algatamise põhjus on lihtsalt selles, et jagada oma muljeid ja arvamusi antud mudelist ehk mis meeldib ja mis mitte. Kuna tänaseks on esimene kuu ja esimesed 3 000km sõidetud, siis üht-teist on silma hakanud.
Meeldivalt poolelt:
- üldine disain, nii välis kui ka sisedisain on täitsa meeldivad
- varustus vs. ostuhind (mitte hinnakirjas olev hind:))
- CD-box armatuuris, ei pea kusagil pagassis müttama
- el.akna avamine ehk esimese hooga laseb ainult väikse tuulutusava
- pugelihoidjad, erinevalt paljudest autodest seisavad seal pudelid ilusasti paigal
Ei meeldi (enamik on põhjustatud kokkuhoiust, et hoida auto omahinda madalal):
- A-piilar plastkattega, kas tõesti keskklassi autol ei võiks seal tekstiil olla, mitte klobisev plast. See häiris juba eelmise mudeli juures.
- käsipiduri kangile nahkkatet ei jätkunud - jälle kokkuhoid:)
- istmepolstrid, no näevad kuidagi odavavõitu välja, lisaks kogub ja näitab väga hästi välja tolmu ja muud. Päev-kaks pärast koristamist tundub auto juba must.
- armatuurlaua peegeldus esiklaasilt + materjal. Miks tehakse keskmine osa siledast plastist, mis hästi peegeldab ja kas ainult mulle tundub, et armatuurlaua vasak ja parem pool näevad küll ühesugused välja kuid on erinevast materjalist. Vähemalt käega katsudes selline tunne on.
- prillihoidiku puudumine
- tel.hoidiku puudumine ehk pole ühtegi vooderdatud või kummipõhjaga sahtlit
- kindalaegas väike, vooderdatamata ja ilma jahutuseta
- pakiruum, mitte ühtegi koormakinnitus- ega poekoti kinnituskonksu. Miks luukpäral ja universaalil on koormakonksud, aga sedaanil mitte ja asjad peavad mööda pakiruumi ringi sõitma?
- tagaistme seljatugesid saab langetada ainult pagasiruumist
- juhiistme seljatoes puudub tasku
- ventilatsiooniavade puudumine tagaistujatele
- miks peab püsikiirushoidjal olema 5 nuppu ja seda igakord ON-nupust sisse lülitama. Reaalselt piisaks 3-st nupust.
- näidikute valgustus. Valgussensor on küll tore asi, aga spido väiks olla koguaeg valgustatud. Tihti on sensori arvates valgust piisaval, kuid varjus sõites on näidikud kehvasti loetavad. Näiteks pesukotil lõlitab sensor ainult keskkonsooli valgustsut ning näidikute tuled põlevad alati.
- suunatule comfortlülituse (vilgub 3x) puudumine. Jällegi jaapanlaste kiiks, vist ainult Hondal on olemas.
- pardakompuuter. Hetke kütusekulu näitab küll mingi totaka intervalliga ja häirib ka see, et saad kuvada kas pardakompuutri näitu või kella. Need asjad võiks ikka üksteisest sõltumatud olla. Kuid siin teeb oma korrektuurid kõikide andmete kuvamine ühele ekraanile, kaasa arvatud ka kliimanäidud.
- raadio ei näita mitmes mälu hetkel on. Idiootsus!
- vedrustus. No ei ole 2.0 automaatkastiga auto mingi sportauto, mil peaks olema 17" velg ja nii jäik vedrustus. Opel Vectraga oli tunduvalt mugavam sõita.
- müra ja just rehvimüra, kus jaapanlased jätkuvalt kokku hoiavad. Uus Avensis jättis proovisõidul küll tunduvalt vaiksema ja parema mulje. 6 aga sunnib vägisi mõtlema lisa mürasummutuse peale.
- kliimaseade nõrkus ja suutmatus tagada salongis soovitud temperatuuri. See on üldse minuarust Jaapani autode probleem.
Need on siis tähelepanekud, mis siiani tekkinud. Enamus on pisiasjad ja põhjustatud tehasepoolsest kokkuhoiust, kuid igapäevaselt siiski häirivad mõnevõrra. Suurimad häirijad on müra ja kliimaseade, siin on ikka arenguruumi. Tegemist ei ole üldsegi kehva autoga, eriti kui arvestada töökindlust. Kuid antud autoklassis saab ka paremini ja paljudes punktides andis mu eelmine tööauto Peugeot 308 ka Mazdale silmad ette.
Ja oodatud siis kõigi kommentaarid, kel antud mudeliga kokkupuuteid olnud.