6. leht 6-st

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 24 Juun 2012, 23:13
Postitas tomkulibin
Meil pole hobused kombeks lugeda, me suhtleme N/m`tega :wave: Aga igal juhul võid originaali korrutada u kahega, täpsemad andmed puuduvad, stendis pole käidud.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 25 Juun 2012, 09:08
Postitas Haljazme
tomkulibin kirjutas:... me suhtleme N/m`tega :wave:


Kui need njuutonid õlaga läbi jagada, ei liigu see massin just eriti hästi, proovige korrutamist ja kohe tuleb minekut juurde :wink:

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 25 Juun 2012, 14:37
Postitas tomkulibin
N/m- seni on seda mõiste kasutatud njuutonit meetri kohta... Ah ma parem ei hakka õigustusi otsima sugulasest/füüsikust tähenärilisega, küll kokkusaades jagame neid meetreid ja njuutoneid :wave:

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 25 Juun 2012, 15:42
Postitas hullkonn
Ki üle 140kw siis ma ei tee enda saraga tõesti midagi.Peab mõne enda suguse stokiga võistlema siis :think:

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 01 Sept 2012, 16:02
Postitas uve
rõvedalt kõrgete kütuste hindade puhul olen siis vähem gaasi hakanud vajutama. enamasti on mul ikka maantee sõit ning sain kuluks 4,6l/100km kohta.
endale tundub kuidagi kahtlaselt väike see number kuid rõõmustav et niivõrd vähe võtab. nüüd teen teise jälgimise ka siis näeb kas peab ka paika see number.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 01 Sept 2012, 16:04
Postitas Fredo
Mul oli eelmine auto kupee GD 2.2 motoga ilma turbota, tuli maanteel 5 litra ja turbo peaks põhimõtteliselt aitama kütust säästa maanteel nii et täitsa reaalne kulu.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 02 Sept 2012, 22:39
Postitas uve
maal on hea elada.. sai siin reklaami pausi ajal öll ka ää vahetatud, näis kas võtab hydrotõukuri tiksu ära või siis teine läbi omadega..

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 07 Sept 2012, 08:07
Postitas uve
jamasti on rsk. mootoril jõudu jagub, rehvid ei ole ka kõige uuemad kuid pidamine tundub väga hea, antud hetkel annab sidur järgi (jälle ) kui kõvasti paugutada..
et siis vaja samade mõõtudega sport sidurit kuna probe hooratas on suurem ning ei mahu siduri kotta ära.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2013, 18:44
Postitas kipu33
Hea lugeda seda teemat kohe. Ilus auto ja kohe näha et asjaga on vaeva nähtud. Jõudu ja võiks uuemat pildimaterjali ka :D
Kaua ka muidu viimane sidur siis vastu pidas?

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2013, 23:18
Postitas uve
kipu33 kirjutas:
Kaua ka muidu viimane sidur siis vastu pidas?


mm.. paar vbl 3 kuud max.
miskit on vbl valesti selle siduriga et äkki korv jätab libisema vbl ongi nii kerge kulumisega taastatud ketas. ei oska hetkel kommida , pole aega olnud süveneda asja põhjusesse.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2013, 00:18
Postitas saabu
Kas uue panid ka LUK firma oma?

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2013, 00:39
Postitas uve
panin jah, siis kui taastasime masinat. suvel lasin siis selle ketta ka taastada.
hetkel m6 korv ja ketas ootel. mingite kataloogi andmete järgi peax sobima. kui ei siis siin mõned teised sobivad on ka olemas.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2013, 00:52
Postitas saabu
Kunagi panin Turbo Saabile(Veidike suurema rõhuga) LUKi firma siduriketta, mis jubekiiresti läbi läks. Katete vahetaja rääkis, et LUKi omad kipuvadki oma hiina katetega kiiresti läbi minema. Taastatud katetega on kestnud üle nelja aasta vähemalt.

Re: Mazda 929 2.0 74kW 84a. - uve

PostitusPostitatud: 05 Sept 2015, 07:38
Postitas uve
Pilt

sai sidur vahetatud, auto kenaste seismisest tekkinud sodist puhtaks küüritud, pidurite hooldus, ls pärast ehitamist ka juba 15k, teine õli vahetus tehtud juba, plus veel mingid pastlad alla krutitud.