7. leht 7-st

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 14 Juun 2013, 11:04
Postitas Skorpion
Väike küsimus tekkis. Nimelt kas on kuidagi võimlik lahti saada sellest linnukesest kes seal koonustihendi kandis siristab? Vahepeal siristab. Vahepeal mitte. Ja pöörded peavad olema kuskil 800 kandis, et siristaks. Esinduse ühel töötajal pidi ka sama nali olema. Mingi tootjafirma sõnul pidavat normaalne asi olema.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 14 Juun 2013, 15:27
Postitas tomkulibin
Ilmselt koonustihendi all mõtled pükste ja kati vahelist tihendit, oletan. Kas liitmiku pingutamine ei parandaks olukorda?
Seda tihendit saab ka eduliselt vahetada uue vastu, mis ilmselt algselt ei tohiks siristada, lõpupoole muutuvad kõik asjad viletsakesteks. Neid tihendeid saab summutiparandajatelt/remontijatelt küsda(mõõdu järgi).
Võid ka proovida liitepinnale määrida summuti tihenduspastat, ehk saad selliselt murest lahti.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 15 Juun 2013, 09:29
Postitas Skorpion
Nali nagu selles seisnebki, et tihend on suht uus ja ka pingutusvedrud on uued.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 18 Juun 2013, 00:48
Postitas pokenaut
Vahetati seda tihendit mitmel autol garantii käigus esinduse poolt. Tüüpviga kõikidel selle mootoriga autodel.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 12:07
Postitas Skorpion
Et ei anna siis miskit ära teha selle "linnukesega"? Ilmselt üks varjant julmalt kokku keevitada.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 12:16
Postitas Evert
Ma saan aru, et see tihend on nö. suka asemel? Sellisel juhul julmalt kokku keevitada ei tohi, murrab üsna lühikese ajaga toru pooleks. Parem oleks uurida, kas sinna mingit väiksemõõdulist sukka asemele kompunnida ei annaks. Või siis võtta tihend uuesti lahti ning kontrollida, et komplekti kõik kontaktpinnad puhtad ja siledad oleks, vb. on kuskil vahel mingi mustus või roostekonarus vms., mis ei lase ühendust korralikult ära tihendada.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 12:47
Postitas zoomzoom
Pole ise seda tihendit oma silmaga näind, ehk kannatab sinna veits mingit kuumakindlat tihendimaterjali määrida. Mõtlen neid mida "hambapasta" või silikoni tuubides müüakse.
Loodan, et pole väga rumal idee.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 18:55
Postitas tomkulibin
See tihend on kui vormi pressitud peene traadi sasipundar. Vedrudega tõmmatakse ta oma pesasse kinni ja nii vedrud, kui ka seesama traadipundar peavad olema piisavalt elastsed, et ei murraks torusid, samas tagaks tiheda liitepinna Ja nendevahelise piisava liikuvuse. Kui sinna miskit moosi peale määrida, mis ära tarretub, siis kõikse algne elastse ja tiheda liitmiku idee läheb aiataha. Tingimus, et ta seal oleks tihe - nii nn kuul(tihend) kui ka tema pesa peavad olema sarnase kujuga. Olen korra sellist sirisevat liitmikku parandanud sellega, et eemaldanud selle tihendi, tema toe ja tihendi enda vahele olen teinud seibi (u2mm), mis nihutab tihendi liitmikule lähemale ja sellega suurendab kinnikruvitud poltide all olevate vedrude suvet, tagades tihedama liitmiku ja säilitades samas ka algse liikuvuse.
Teiseks lahendiks oleks tõesti olemasolev liitmik asendada tavalise sileda flanssühendusega ja liitmikust mootori poole tüki toru asendada samamõõdulise "sukaga". Viimane tegevus on paraku kõvasti kallim ja ajakulukam. Pikaealisuse seisukohast- miski pole igavene ja ka sukad muutuvad ajapikku pragulisteks.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 23:33
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas: sukad muutuvad ajapikku pragulisteks.


Mitu aastad sa ennustaks :) ma omal vahetasin selle liigendi suka vastu,mul muidugi igivana liikur,see vahetus käis justkui muuseas,ilma flansita tuletoru nüid paunaga ühes :wink:

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 14:10
Postitas zoomzoom
2005 toledol olematu läbisõiduga juba kolmas sukk, tundub, et see pole seismiseks mõeldud.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 15:49
Postitas Evert
Mu mazdal vist ikka veel originaalsokk toru otsas.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 22:39
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:
tomkulibin kirjutas: sukad muutuvad ajapikku pragulisteks.


Mitu aastad sa ennustaks...

Aastanumbri jätan ütlemata,a ga sute tooks välja: Enamuses on sukk pükstega ühte keevitatud ja mitte püksid ei muutu hõredaks, vaid sukk laguneb. Samas püksteosa summutist kestab üldjuhul ülejäänud torustikust kauem.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 20 Apr 2015, 14:15
Postitas Portos2
See auto jälle minu juurde jõudnud

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 04 Juun 2015, 00:07
Postitas Skorpion
Ahaa. Kas käis esistanget värvimas?

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion

PostitusPostitatud: 19 Nov 2015, 04:30
Postitas Skorpion
Pole kaua saanud mahti siia tulla. Mazda siiani alles. Liigub nüüd 2 juhi käe all :D . See aasta sai teisega ka muret nähtud. Esiteks otsustas kevadel jänes enesetapu teha ja valis selleks välja minu auto kõrvalistuja poolse esimese nurga. Vahetusse läks stange, alumised iluvõred, üks pasun, tuulesuunajad, ise monteeritud led tuli. Sa siis üksiti vahetatud tagavedrud ja eesmiste uste aknaliistud. Nüüd sügisel sai kõpitsetud küljekarpidega. Vahetati nö poolest saadik ära ja selle alumise nn liistu augud pandi uutel juppidel kinni. Ise sain ka veel soonrihma pingutusrulliku ära vahetada ja üksiti juba ka vabajooksu rulliku. Lähiajal lisan ka paar pilti.

Re: Mazda 6 universaal 2.0 108kW 06a. - Skorpion (MÜÜDUD)

PostitusPostitatud: 06 Okt 2020, 22:08
Postitas Skorpion
Tere.

Pole siiakanti enam ammu-ammu juhtunud. Praeguseks on asjalood kujunenud nii, et antud auto liigub juba üle aasta uue omaniku käes.
Seega võib vist antud teema lukku panna.