1. leht 17-st

Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 23:04
Postitas R-go
Palun väga.
Minu tuttuus auto,hetkel juba kuus tundi minu jagu. :D
Ise pole veel auto juures midagi teha jõudnud peale maki paigaldamise.
Värvuselt roheline.
Oma aja Mazda kohta tegemist päris hea varustusega 626'ga. Puudu on vist ainult kont ja istmesoojendused.

Olemas on:
*4x elektrilised aknad
*Elektrilised peeglid
*Elektriline katuseluuk
*Kesklukustus
*Meta signalisatsioon
*Plekkveljed (14") talverehvidega (Goodyear Ultragrip 500 + Gislaved NordFrost 3) + kaasa mingid suverehvid.
*Meelt lahutab tagaaknal olevad ovaalid koostöös esimeste originaalkõlarite ja makiga.

Odomeetril hetkel ~279k km.
Mootor käib kenasti, õli ei võta.

Kütusekulust niipalju, et mõistlikult kulgedes reaalsed näitajad on linnas ~7.7 ja trassil ~6.3 Seega keskmiseks kuluks tuleb ligikaudu 7L/100km.

Minu käes olles tehtud-vahetatud asjad:

Esimene suurem hooldus 29.01.2008:
*Õlivahetus, õlifilter, õhufilter 254200km Valvoline Maxlife 10W40
*Pooltelje tolmukatted
*Sharniirid
*Esimeste kontide ja rooliotsa vahetus
*Esimesed stabika otsad
*Tagumised stabika otsad ja tagumise stabika keskmine puks
*Karteripõhja vahetus
*Uus aku

25.04.2008:
*Bensiinipumba vahetus
*Parem esimene rattalaager

19.08.2008:
*Õlivahetus, õlifilter, õhufilter 263377km Valvoline Maxlife 10W40
*Sillaregull

08.12.2008:
*Alates katalüsaatorist täies pikkuses uus summuti Sumpsimees OÜ poolt

26.05.2009
*Õlivahetus, õlifilter, õhufilter 272175km Lotos Semisyntetic 10W40
*Tagumised pidurikettad-klotsid

03.08.2009 274950km:
*Jagajakaas + rootor

29.08.2009 275860km:
Esimesed pidurikettad-klotsid
Süüteküünlad

Iluvigadest:
*Juhiistme nurk kulunud, mis juba ka igati loogiline sellise läbisõidu juures. Muidu salong viisakas.
*Esipamperil on numbri taga pragu.
*Kapotilt koorub lakki ning esimesel serval kivitäkked.
*Katuse luugi serval ja tagumise vasaku rattakoopa juures bensuluugi alt värvi all pisut "mullitab"

Üldine seisukord on hea.
Ainukese asjana mis häirida võiks on esimesed ülemised amordi tugilaagrid mis manööverdamisel häält teevad. (sõiduomadusi ei mõjuta)
Septembri lõpus läbis taas edukalt korralise tehnilise ülevaatuse, millegile tähelepanu ei pööratud.
Kui välised iluvead kõrvale jätta, siis täitsa tip-top kulgur.
Pakkuda on pilte eelmiselt omanikult.
viewtopic.php?t=11347

Eks ma püüan teid uuendustega kursis hoida. :D

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 23:09
Postitas leviathan
et siis 323f-id ei läinud kaubaks kuna olid räimed? ja valisid klubist auto :lol:

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 23:42
Postitas R-go
eFFidega oli selline pull ,et rohelise hind tõusis üleöö ja teise auto omaniku isa autol olid mahlad välja jooksnud ja f läks tema kasutusse.Eile ja täna hommikul tundus olukord juba suht lootusetu iga auto mis meeldis oli helistamise hetkeks just või eile müüdud :cry: .
Aga siis meenus mulle Rutzi kuulutus.
Sellest olekski pidanud kohe alustama.
Praeguste andmete järgi - ülisupperhüppermegahea auto :D .
Tänkjuu Rutz

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 23:43
Postitas Mario
Rutz seda masinat ikka poputas ka, loodetavasti sai auto hea peremehe jällegi. :)

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 23:47
Postitas R-go
Igatahes loodame küll parimat :wink: :D .

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 02:15
Postitas stupe
Ja tuligi 626 :D

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 09:35
Postitas nirgi
õige valik mul oli ka kunagi selline teenis väga hästi.Tubli 5+ 8)

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 16:31
Postitas GEDOHC
õige valik,sest see auto on oma vastupidavuselt ülihea.
isiklikud kogemused 7.a ja sõidan tänapäevalgi veel..

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 21:46
Postitas risto_626
on jh hea asi :wink:

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 21:54
Postitas R-go
Hea on ta küll aga ullult harjumatu on.Mu arust see 1,8 käitub hooopis teisiti kui 1,6 f.
Suuremat autot oleks juunist alates nagunii vaja hakanud minema.Nii et jõudsin sinnamaani varem kuhu ükskord nagunii oleks jõudnud :D :D .
Seni pole nagu midagi muud kurta kui vaid ,et käsipidur jääb peale.Seda ei saa üldse kasutada,kuigi olen kässariga niiii harjunud.

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 22:03
Postitas MaSu
edukaid kilomeetreid
milleks seda kässarit nii väga vaja on?

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 22:08
Postitas Muri
MaSu kirjutas:milleks seda kässarit nii väga vaja on?


see asendab talvel lustimiseks tagavedu :lol:

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 22:14
Postitas jann
No nii, uus kasutaja ja uus auto? :D Tubli, muretuid kilomeetreid! Isegi eelnevalt sellisega kulgenud ja igati hea ja vastupidav auto.

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 22:18
Postitas R-go
jann kirjutas:No nii, uus kasutaja ja uus auto?

Ei Jann, valesti oled aru saanud.Uus auto ja uus kasutaja,nii on õige :D .
Aga aitähh,aitähh.

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 22:30
Postitas R-go
Vabandan adminnide ,modede ja kõigi mulle automüüki teha soovivate kodanike ees.Oma hajameelsusest unustasin ostusoovi teema ära lõpetada.
Aga eks mul olnud eile pea suht pilvedes ju kah :D(ega ta täna ka veel palju madalamal ei ole :lol: ).

PostitusPostitatud: 21 Dets 2009, 22:36
Postitas ZoommooZ
Täitsa okitoki auto juu.
Küll mina juba tean mis räägin :wink: :D .

Re: Mazda 626 GE 1,8 66kw 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 28 Dets 2009, 10:48
Postitas GEDOHC
tahtsin veel lisada,et 626 on talvel üllatavalt hea läbivusega, samal ajal kui bemmid hanges kinni ei tekita mazdale kerged vallid peavalu. :mrgreen:

Re: Mazda 626 GE 1,8 66kw 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 29 Dets 2009, 01:29
Postitas R-go
Kas selline asi on sellise auto puhul normaalne,et pöörded niii madalad?Mingi 700-800 ehk.Krt.kaks korda olen juba välja suretanud :oops: .Unustasin enne starti pöördeid lisada.

Re: Mazda 626 GE 1,8 66kw 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 29 Dets 2009, 01:31
Postitas stupe
Pöörded peavadki seal kandis olema ju korras autol. Soojalt üle 800 on juba natuke imelik.
Anna rohkem gaasi kui kohalt lähed.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2010, 15:03
Postitas R-go
Nunii,taaskord värske autoomanik.Paberimajandus korda aetud.
Lähen nüüd järgmise kogunemise tarbeks kommi ostma :lol: .

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2010, 21:53
Postitas R-go
Olen siis taaskord summutiprobleemidega kimpus.Sellel autol pidi küll uus summuti all olema,aga miskipärast on üks koht ikka järgi andnud.Eest riputuskronsteini kohalt.Oleks vaja kellegi abistavat kätt koos keevitus aparaadiga.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2010, 22:33
Postitas edvin0212
kui ma õieti aru saan ,siis auto annab jubedat undamis häält gaasi vajutades ? :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2010, 01:27
Postitas R-go
edvin0212 kirjutas:kui ma õieti aru saan ,siis auto annab jubedat undamis häält gaasi vajutades ? :D

Eisee pole undamine,see on hullem kui mingi pornotuuningsportsummuti.Sest summuti torus on auk sees ja mitte väike.
Ummikus võib sellise sumpaga vingumürgituse saada.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2010, 01:35
Postitas edvin0212
R-go kirjutas:
edvin0212 kirjutas:kui ma õieti aru saan ,siis auto annab jubedat undamis häält gaasi vajutades ? :D

Eisee pole undamine,see on hullem kui mingi pornotuuningsportsummuti.Sest summuti torus on auk sees ja mitte väike.
Ummikus võib sellise sumpaga vingumürgituse saada.

täpselt sama jama , ta küll pole nagu vana laada aga noh ta mitte ei torise vaid nagu siuke hääl nagu tõesti minig 200 eegune ''sport '' sumps on all . Endal on auk vist pükste ja kati vahel :D salongi annab ka ikka mõnusalt kuulda :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2010, 02:04
Postitas Rutz
R-go kirjutas:Olen siis taaskord summutiprobleemidega kimpus.Sellel autol pidi küll uus summuti all olema,aga miskipärast on üks koht ikka järgi andnud.Eest riputuskronsteini kohalt.Oleks vaja kellegi abistavat kätt koos keevitus aparaadiga.

Minu mäletamistmööda peaks summutil kehtima garantii 2 aastat. (Walkreri toodang)
Uuri paberimajandsust, tšekk peaks seal alles olema.
Sumps vahetatud Mäealusel, Sumpsimehe juures.