3. leht 5-st

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 01 Jaan 2011, 23:24
Postitas kallas93
Sai siis täna kokku lappima hakatud ja hetkel on asi niikaugel .
Pilt
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2011, 00:13
Postitas kallas93
Ühesõnaga siis sõidab nüüd siis :D
Panen pildi ka valmis asjast , homme lisan veel ka teisi pilte.
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2011, 00:19
Postitas Mel
:thumbup:

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2011, 00:57
Postitas JaanusM
Väga mõnus näeb välja :).

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2011, 10:52
Postitas IvarR
kallas93 kirjutas:Ühesõnaga siis sõidab nüüd siis :D
Panen pildi ka valmis asjast , homme lisan veel ka teisi pilte.
Pilt


Urr kadedaks teeb. Mul sama töö ees. Aga enne talve lõppu ei taha aparaati veel tükkideks võtta kuna pole muidu millega sõita tormistel öödel.
Küsimus ,et mitu tolli velg too on ja kas sul on kõik aknad elektrilised, ning luuk ka elektriga ning palju turborõhku on?
Mul boostib 1.2bari hetkel kuid too ka lagi tehase turboga ning ikka on aeglane.

IvarR

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2011, 16:52
Postitas kallas93
IvarR - Velg on mul 14" , said ka uue värvi, ming mul on kõik uksed ja luugid elektrilised jep :D
Turbo rõhku ei tea pole kella külge visanud ja ei oska kahjuks öelda.

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2011, 17:11
Postitas kallas93
Lisan siis lubatud pilte:D loodan et paljuks ei lähe :)

Kas keegi oskab öelda milleks see asi kasulik on ? asub juhi istme all.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2011, 00:40
Postitas kallas93
Midagi eelmsisest aastast :D
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2011, 10:49
Postitas IvarR
kallas93 kirjutas:Lisan siis lubatud pilte:D loodan et paljuks ei lähe :)

Kas keegi oskab öelda milleks see asi kasulik on ? asub juhi istme all.
Pilt


Üks bensupump on lülitatav kuna cruisimisel pole vaja et mõlemad korraga töötaksid. Boosti alas ja muidu piitsutamisel lülitatakse ka põhjaalune pump sisse ning kütusevarustus on lihtsalt parem/ohutum.

IvarR

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2011, 16:40
Postitas kallas93
Selge :D

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2011, 22:12
Postitas kallas93
Nii , auto sõidab ja kõik on tore , aga vahepeal on mingi nali pööretega.
Kui Näiteks lased 2 käigu peeneks siis vahepeal hakkab selline 6-7000 rpm juures salongis selline piiks ja kui gaasi maha lased kaob ära, ja seda nalja teeb ainult suurte pööretega ja mitte koguaeg. täna sõitsin siis tegi näiteks seda 3 korda nii järjest siis peale seda jälle ei teinud niimodi. Milles võib peituda saladus et ta nii teeb ?

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 15 Jaan 2011, 06:17
Postitas Siim
eem,mina täpselt ei tea :D aga RX-idega lõpuni lastes piiksuvad kõik nagu 100 hiirepesa :P

low-power piiksub juba 7500rpm juures ja high-power mingi 10 000rpm juures,Ivari rx-7 hakkas jahutusvedeliku anduri pärast piiksuma,sama viga on kandunud üle rx-8-satele ja tundub et oli juba vanasti olemas.

Taseme tuli ei vilgu?

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 15 Jaan 2011, 10:02
Postitas tomkulibin
Veakoodid üle lugema, ehk saad sealt põhjuse kätte :roll:

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 17 Jaan 2011, 21:05
Postitas kallas93
_siim_ kirjutas:eem,mina täpselt ei tea :D aga RX-idega lõpuni lastes piiksuvad kõik nagu 100 hiirepesa :P

low-power piiksub juba 7500rpm juures ja high-power mingi 10 000rpm juures,Ivari rx-7 hakkas jahutusvedeliku anduri pärast piiksuma,sama viga on kandunud üle rx-8-satele ja tundub et oli juba vanasti olemas.

Taseme tuli ei vilgu?

Ükski tuli ei vilgu ega midagi. Ainus asi on et vee temp on nagu natuke kõrgem kui muidu olnud , aga ei midagi hullu.
See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded :wtf:
tomkulibin kirjutas:Veakoodid üle lugema, ehk saad sealt põhjuse kätte :roll:

veakoodid siis ilmselt led-iga vaatama ? , ning kus tal see pistik asuda võib ?

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2011, 18:03
Postitas kallas93
Väike masina park ka :)

Pilt
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2011, 22:52
Postitas hardstyler
Väga hea näeb välja. Tubli töö! :thumbup:

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 19 Jaan 2011, 00:15
Postitas kallas93
hardstyler kirjutas:Väga hea näeb välja. Tubli töö! :thumbup:

Tänud :D

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2011, 13:46
Postitas IvarR
kallas93 kirjutas:See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded :wtf:


Väljalase on muudetud?

Ok tegelt see on fuel-cut. Tavaliselt väljalaske muutmisega kaasneb rõhutõus (kuna selle väikse turbo väike wg ei suuda vabama väljalaske puhul enam rõhku kontrollida) ning fuel-cut et sa mootorile liiga ei teeks. Selle saab likvideerida kuid enne peaks WB segukella külge panema ja veenduma et segu on pagas ning siis allles fuel-cuti likvdeerima.
11psi ehk 0.75bari on fuel cut su autol. Tunnen kaasa kuna üle 1bari hakkab see auto alles elama minu arvates :D

IvarR

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2011, 19:27
Postitas kallas93
IvarR kirjutas:
kallas93 kirjutas:See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded :wtf:


Väljalase on muudetud?

Ok tegelt see on fuel-cut. Tavaliselt väljalaske muutmisega kaasneb rõhutõus (kuna selle väikse turbo väike wg ei suuda vabama väljalaske puhul enam rõhku kontrollida) ning fuel-cut et sa mootorile liiga ei teeks. Selle saab likvideerida kuid enne peaks WB segukella külge panema ja veenduma et segu on pagas ning siis allles fuel-cuti likvdeerima.
11psi ehk 0.75bari on fuel cut su autol. Tunnen kaasa kuna üle 1bari hakkab see auto alles elama minu arvates :D

IvarR

Väljalase on natuke vabam küll kui ennem, Nüüd on 2".
Aga kas probleem võis tekkida ka lamda anduri ühendusest ? , sest see ei olnudgi ühendatud. Täna ühendasin ära ,( kuna kontrollisin kas lamda töötab), siis vaatasin , et see polnud ühendatudki, Kujuures ennem ei ole tähele pannudki et see ühendamatta oli. Ning näiteks täna ei olnud mingit probleemi. Need on nagu päevad tal :mrgreen:

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 24 Jaan 2011, 11:12
Postitas IvarR
kallas93 kirjutas:
IvarR kirjutas:
kallas93 kirjutas:See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded :wtf:


Väljalase on muudetud?

Ok tegelt see on fuel-cut. Tavaliselt väljalaske muutmisega kaasneb rõhutõus (kuna selle väikse turbo väike wg ei suuda vabama väljalaske puhul enam rõhku kontrollida) ning fuel-cut et sa mootorile liiga ei teeks. Selle saab likvideerida kuid enne peaks WB segukella külge panema ja veenduma et segu on pagas ning siis allles fuel-cuti likvdeerima.
11psi ehk 0.75bari on fuel cut su autol. Tunnen kaasa kuna üle 1bari hakkab see auto alles elama minu arvates :D

IvarR

Väljalase on natuke vabam küll kui ennem, Nüüd on 2".
Aga kas probleem võis tekkida ka lamda anduri ühendusest ? , sest see ei olnudgi ühendatud. Täna ühendasin ära ,( kuna kontrollisin kas lamda töötab), siis vaatasin , et see polnud ühendatudki, Kujuures ennem ei ole tähele pannudki et see ühendamatta oli. Ning näiteks täna ei olnud mingit probleemi. Need on nagu päevad tal :mrgreen:


Lambda tal fuel-cuti ei mõjuta. Lambda on ainult CRUISE segu jälgimiseks ehk ühtlase gaasiga ekonoomsuse saavutamiseks. Välistemp on vahepeal vähemalt siin Harjumaal muutnud kuid probleem on ikkagi sul tegelikult tekkinud seoses vabama väljalaskega. Wastegate ava on orginaalturbol liiga väikene ning kui sul on vabam väljalase siis isegi WG avanemisel on gaasidel lihtsam läbi turbo väljuda mitte läbi WG ning tekivad hetkelised rõhuhüpped(mida suurem koormus/parem pidamine seda suurem ka rõhuhüpe(boostspike) ) ning seda tuvastatakse MAP sensoriga mis on sisselaskesse ühendatud.
Seda andurit on võimalik pimedaks teha (ajule ta annab ainult overboost signaali kuid kütuse jaoks seda ei kasutata) ning rõhku juurde keerata jne kuid see on võimalus mootor ära tappa kuna segu sa ei tea mis tolle rõhu juures on. Ehk tuleks võtta kasutusele WB segukell/lambda (umbes 4K investeering vs mootori remont ca 6-10K vanas rahas) ning segu paika keerata ka kõrgema rõhu juures.

Ütleme nii et mul oli alguses 0.5-0.6bar rõhk kuid nüüd on 1.2-1.3bar ning see on muutnud autot tundmatuseni. Isegi libeda asfaldi peal saan 3-4käik ringi uisutada. Vahe on umbes 120hj rattast vs 200+hj rattast. 1.2-1.3bar on ka lagi orginaalturboga.

IvarR

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 24 Jaan 2011, 17:18
Postitas kallas93
IvarR kirjutas:Lambda tal fuel-cuti ei mõjuta. Lambda on ainult CRUISE segu jälgimiseks ehk ühtlase gaasiga ekonoomsuse saavutamiseks. Välistemp on vahepeal vähemalt siin Harjumaal muutnud kuid probleem on ikkagi sul tegelikult tekkinud seoses vabama väljalaskega. Wastegate ava on orginaalturbol liiga väikene ning kui sul on vabam väljalase siis isegi WG avanemisel on gaasidel lihtsam läbi turbo väljuda mitte läbi WG ning tekivad hetkelised rõhuhüpped(mida suurem koormus/parem pidamine seda suurem ka rõhuhüpe(boostspike) ) ning seda tuvastatakse MAP sensoriga mis on sisselaskesse ühendatud.
Seda andurit on võimalik pimedaks teha (ajule ta annab ainult overboost signaali kuid kütuse jaoks seda ei kasutata) ning rõhku juurde keerata jne kuid see on võimalus mootor ära tappa kuna segu sa ei tea mis tolle rõhu juures on. Ehk tuleks võtta kasutusele WB segukell/lambda (umbes 4K investeering vs mootori remont ca 6-10K vanas rahas) ning segu paika keerata ka kõrgema rõhu juures.

Ütleme nii et mul oli alguses 0.5-0.6bar rõhk kuid nüüd on 1.2-1.3bar ning see on muutnud autot tundmatuseni. Isegi libeda asfaldi peal saan 3-4käik ringi uisutada. Vahe on umbes 120hj rattast vs 200+hj rattast. 1.2-1.3bar on ka lagi orginaalturboga.

IvarR

Selge :) Ilmselt peab hakkama nüüd siis mootorisse investeerima . :) Ja kui vajalikud detailid olemas võtan ilmselt sinuga ühendust :) Nii kauaks aga lähen pärnu jääle subaruid minema hirmutama :D

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 09 Veebr 2011, 19:08
Postitas kallas93
:D
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 09 Veebr 2011, 23:10
Postitas kallas93
Täpselt nii :D
Ma lähen ees , sest olen isast palju kiirem, ja on mul lootust seal paremat kohta püüda,
Ning selleks kui isa peaks auto kuhugi hunniku otsa keerama , siis saab minu sõiduks sirgeks :D
Aaa(ja see tabel ei ole tulemused siin) :mrgreen: See on 13 veb toimuva pärnu jääraja eelregistreerunute nimekiri 4wd klassis :D

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2011, 01:04
Postitas kallas93
No nii, Kõik oli juba valmis, et hommikul kohe auto käima ja jäärajale , aga õhtul helistati , et jääb ära , traktor vajus läbi jää.
Noo tore, viskas vähe kopa ette küll , et päevläbi pakid asju veokapeale ja nüüd õhtul saad teada, et jääb ära.
Aga lükati edasi ja nüüd toimub siis võistlus 24 veebruar. Kus kindlasti kohal ka.
Niikauaks aga kaks mazdat:)
Pilt

Re: Mazda 323 Gtx 1.6 turbo 4x4 88a. - kallas93

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2011, 01:24
Postitas kallas93
Mel206 kirjutas:Vaat kus on Mazda veokas peidus :thumbup: see koorma rihm seal kylge niiviisi ei kratsi v.Teen selle MB veoka korda siis tulen ja teeme vahetust :D

Külge ei kratsi , sest mul porilapakas on poritiivast nii 3cm väljapool ja see ei ulatu vastu kere :D
:D Vahetus , uue masina vaatamine on kunagi muidugi ka plaanis, aga siis oleks vaja kindlasti suuremat , kuna sinna ei mahu kõik ilusasti ära, eriti kui Hondaga käia. siis vaja igast kraami vaja võtta aga pole ruumi:S.Ega sellelgi kere kiita pole :S tahks ikka ka tegemist. Aga selle eest on mootor tal väga hea.
Saaks ainult laadimise probleemile ka lahenduse oleks juba kena:)