6. leht 6-st

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 09:27
Postitas cabernet1
Kui pean postiga saatma, siis postikulu eest kuid kui muud moodi saab sinuni edastatud, siis ei millegi eest... Iseasi kui tihti Viljandi ja Türi vahel liiklus käib... Endal veel ca kuu ei ole asja liikuda...

Vaatasin just üle. Küljes on ka kojamehe vars. Kaasa annan ka Mondeo luugisisese juhtmestiku juhuks, kui mõni pistik vajab vahetust.

55 38 452 on number, millele vastan vabadel päevadel. Töögraafik on 1 tööl, 3 vaba (eile, täna, homme vaba) ning kokkuleppe korral võin asja ka tööle kaasa võtta, et kui keegi satub linna minu tööpäeva ajal... Iseasi kes julgeb :mrgreen:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 11:53
Postitas Mario
kui on väga valu käes, siis homme liigun Tartust Särkusse (võin läbi Fellandi minna ja asja pääle võtta) ;)
number on mul avatari all ja soovitavalt hiljemalt homme lõunaks teada anda, mis te kokku olete leppinud :mrgreen:
maksma läheb see transa üks nelipakk ;)

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 18:14
Postitas cabernet1
Mario kirjutas:maksma läheb see transa üks nelipakk ;)

ja kui teha topelt (2 nelipakki) vahetab Mario mootori ise ära kah? :mrgreen:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 17 Sept 2011, 18:21
Postitas Mario
ei mootori vahetust ma oma kraesse ei võta :mrgreen:
see varre kinnitus mootori võlli külge on alumiinsulam ja meie ilmadega pehmeks oksüdeerunud.. Kui minu oma lagunes juba pelgalt kojamehe klaasist eemale tõmbamisega, siis ma kardan, et ilma pilbasteta toda sealt ka kätte ei saa :mrgreen:
Vb, kui ohtralt MoS2 sinna uputada, ehk leotab lahku need... siis on muhedam tegutseda.. :mrgreen:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 18 Sept 2011, 04:01
Postitas lambasihver
cabernet1 kirjutas:Kui pean postiga saatma, siis postikulu eest kuid kui muud moodi saab sinuni edastatud, siis ei millegi eest... Iseasi kui tihti Viljandi ja Türi vahel liiklus käib... Endal veel ca kuu ei ole asja liikuda...

Vaatasin just üle. Küljes on ka kojamehe vars. Kaasa annan ka Mondeo luugisisese juhtmestiku juhuks, kui mõni pistik vajab vahetust.

55 38 452 on number, millele vastan vabadel päevadel. Töögraafik on 1 tööl, 3 vaba (eile, täna, homme vaba) ning kokkuleppe korral võin asja ka tööle kaasa võtta, et kui keegi satub linna minu tööpäeva ajal... Iseasi kes julgeb :mrgreen:


kuna mul selle kojamehega väga kiirust sabas pole, siis võin veits oodata ka :)

ise lähen Mulklandi 6. oktoobril ja võtan siis ühendust. tänud juba ette! :thumbup:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 18 Sept 2011, 07:57
Postitas cabernet1
Selge. Number jääb samaks. Aadressiks Jakobsoni ja Kooli tnv nurk.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 00:52
Postitas lambasihver
dämit, tahtsin täna esikojamehi vahetada, a ei saand neid varre küljest kätte :crazy: huvitav, kas peaks mingi terariistaga hoopis lähenema?

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 02:39
Postitas JaanusM
lambasihver kirjutas:dämit, tahtsin täna esikojamehi vahetada, a ei saand neid varre küljest kätte :crazy: huvitav, kas peaks mingi terariistaga hoopis lähenema?

Lihtsalt tõmba nad ära, ei tohiks seal mingit ime nõksu olla.
vb-la lihtsalt see kinni hoidev metall painutatud või kinni "kasvanud" sinna külge.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 03:17
Postitas lambasihver
JaanusM kirjutas:
lambasihver kirjutas:dämit, tahtsin täna esikojamehi vahetada, a ei saand neid varre küljest kätte :crazy: huvitav, kas peaks mingi terariistaga hoopis lähenema?

Lihtsalt tõmba nad ära, ei tohiks seal mingit ime nõksu olla.
vb-la lihtsalt see kinni hoidev metall painutatud või kinni "kasvanud" sinna külge.


njah, täna üritasime igatepidi, isegi isa ei saanud hakkama :D homme proovin veel ja kui ei saa, siis ei saa :D

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 08:33
Postitas cabernet1
Võibolla luuad varte külge kinni paagatanud... Pisut ehk peaksite miskist määret vahele laskma, mis tolle jama lahti sööb...

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 09:48
Postitas pokenaut
Olenevalt kojamehest võib seal olla kas üks pisike nõksuke, mida liigutada tuleb, et kojamees lukustusest lahti tuleks või siis kaan, mis üles tuleb tõsta, et kojamees liikuma pääseks. Samas võib ka olla päris ilma mingisuguste lukustiteta, siis peaks lihtsalt tõmmates ära tulema.

Kui ise hakkama ei saa ja Paidesse asja on, siis helista allkirjas oleval numbril.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 12:04
Postitas skyline
Minul sama tüüpi auto ja kojamehe varrele kinnituvad kojamehed (originaalis vähemalt) plastist vahejuppidega, millel tuleb üks trikats alla vajutada ja siis seekinnitus koos kojamehega varre soonest välja lükata. Võimalik, et mingite tundmatu firma kojameestega on mõõdust väljas kinnitused kaasa tulnud ja need jõuga sinna soonde lükatud.
Kui muidu ei saa tükelda terariistaga see plastmasskinnitus seal ära ja pane uus kojamees koos uue kinnitusadapteriga paika. Normaalsetel tootjatel tuleb lai valik adaptereid kojameestega pakis kaasa.

Olen isegi kasutanud reeglina vana kojamehe kinnitusadapterit edasi, sest need järelturu omad ei taha alati ideaalselt sobida.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2012, 12:43
Postitas JaanusM
skyline kirjutas:Minul sama tüüpi auto ja kojamehe varrele kinnituvad kojamehed (originaalis vähemalt) plastist vahejuppidega, millel tuleb üks trikats alla vajutada ja siis seekinnitus koos kojamehega varre soonest välja lükata. Võimalik, et mingite tundmatu firma kojameestega on mõõdust väljas kinnitused kaasa tulnud ja need jõuga sinna soonde lükatud.
Kui muidu ei saa tükelda terariistaga see plastmasskinnitus seal ära ja pane uus kojamees koos uue kinnitusadapteriga paika. Normaalsetel tootjatel tuleb lai valik adaptereid kojameestega pakis kaasa.

Olen isegi kasutanud reeglina vana kojamehe kinnitusadapterit edasi, sest need järelturu omad ei taha alati ideaalselt sobida.

mul olid ka orginaal kojamehed, rakendasin veidi jõudu ja tuli raginal sealt välja, panin uued asemele ja siiamaani pühivad, aint üks lendas vahepeal sõidupealt mienma. :D.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 21 Jaan 2012, 05:36
Postitas lambasihver
uued kojamehed nüüd nädala algusest oma tööpostil, isa lõpuks ikka sai kuidagi need vanad rootsud kätte

Re: Mazda 626 1.8 74kW 01a. - lambasihver

PostitusPostitatud: 20 Mai 2012, 16:54
Postitas lambasihver
:wave:

Oskab keegi pädevam öelda, kas http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=26798247 see kärukonks sobiks mo tranduletile kah?

Re: Mazda 626 1.8 74kW 01a. - lambasihver

PostitusPostitatud: 20 Mai 2012, 20:25
Postitas Mario
suure tõenäosusega ei sobi, vähemalt mitte ilma modimata. Saad ära lasta mõõta pakutava konksu "haarad" ja põhja all võrrelda enda autoga neid numbreid. Kui vaja, võin enda auto pealt ka midagi mõõta. Juhtmete ühendamine selle asja juures on kõige väiksem töö. :D

Re: Mazda 626 1.8 74kW 01a. - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Sept 2012, 00:44
Postitas lambasihver
:wave:

Mo Sarvik läheb nüüd selle nädala keskel arstionude juurde. Mudu ei saanud ülevaatuselt läbi... Vaja vahetada kondid, pidurikettad+klotsid ja mingi asi oli veel, mida ei mäleta :D Ahjaa, mootoriga tuleb ka midagi teha, ei taha ühtlaselt käia, va sunnik, pöörded läheb madalaks ja nagu kohe sureks välja, aga siis võtab jälle vungi sisse ja siiski ei sure välja.

Re: Mazda 626 1.8 74kW 01a. - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Sept 2012, 01:08
Postitas lambasihver
Aijaa, 1 asi veel lisaks - Sarvik ju praegu elektriauto e. siis genekas andis kah saba. :problem:

Re: Mazda 626 1.8 74kW 01a. - lambasihver

PostitusPostitatud: 15 Jaan 2013, 05:55
Postitas lambasihver
Kuulege, milles võib jama olla? Nimelt see koht, kus muidu näitab kellaaega ja välistemperatuuri, teeb "diskot", st vilgub kogu aeg, ühtegi numbrit seal tablool ei näita. Paralleelselt tolle "diskoga" vilgub armatuuris mutrivõtme märk (no nii sekundkiks umbes korraga). Liskas sellele iga kord kui süüde välja keerata, nullib TRIPi ära, ODO õnnkes/kahjuks jääb samaks ja edasi sõites ikka kerib edasi ka :D

Muidu kõik ok, sõidab ilusti, ei kaku, tõmmet on.

On kellelgi ideid? :wtf: